Lütfen hızlı bölüm gelmesi için yorum yapıp yıldıza basın.
iyi okumalarr.
-Ben uyurken odanın içinde bi hareketlilik olmuştu ama gözlerimi açamayacak kadar kendimi yorgun hissediyordum. Bu yüzden gelen sesi dikkatle incelemeye devam ettim fakat uykum ağır basıyordu.
Hemen yanımdan gelen sesle daha fazla dikkat kesilerek uykuma ara vermem gerektiğini düşürdüm. Ama sonrasında kulaklarıma karşı kısık sesli bir şekilde gelen mırıltıyla içim rahatladı.
'Geldim güzel kızım geldim..'
Diye gelen ses anladığım kadarıyla çağlardı.Sözünü tuttu..
Birden ellerini saçlarımda hissettiğinde hafif gülümseyerek uykuma devam etmek istedim ve kendimi tekrardan uykunun derin ellerine bıraktım.
-
'GÜNNNAYDIN!' Diye aniden gelen sesle birlikte yerimden zıplam. Pat diye de bir ses duyunca korkuyla sesin geldiği tarafa döndüm.
'Ahh..' Diye bağıran sorinle karşılaştım.
'Hayvan mısın oğlum bıraksaydın ya kız uyusaydı!' Diye tekrardan yükselen sesle birlikte bu sesinde kaya oldugunu idrak ederek derin bir nefes aldım.Korkmuştum lan..
'Asıl sen hayvan mısın oğlum, o nasıl vurmak?' Diyerek Diğer eliyle omzunu ovuşturduğunda sanki kavga etmiyorlarmış gibi kafamı geri yastığa koyarak gözlerimi kapadığımda 'yüzüne su mu istersin yoksa uyandın mı bebe?' Diyen sorinin sesini yanımda duyduğumda ne demek istediğini anlamamıştım. O yüzden gözlerimi kapalı bir şekilde uyumaya devam etmek istediğim içinaçmadım. Fakat Kayanın gülme sesini duyunca merakla gözlerimi açtım, yüzüme yediğim suyla birlikte bi an nefes alamadığımda ufak bir çığlık atarak yerimden kalktım. Kolumdaki serumun çıktığını fark etmiş olsamda kafama gelen suyun varlığıyla birlikte sessizce bir küfür mırıldandjm.
'Soriiiiinn!' Doye bağirdigimda ikisi de kahkaha atıyordu. Tamam komik olabilirdi ama uyuyacaktım uykumun içine sıçmışlardı.
'İlerde sende aynısını bana yaparsın ödeşiriz bebe.' Diye hala dalga geçerek gülen sorine bakıp güldüm. Odada illaki şu vardır diye düşünerek etrafıma baktığımda kaya çoktan koltuğa oturmuş telefonuyla ilgileniyorsun arada göz ucuyla bize bakmayı da ihmal etmiyordu tabi.
Hemen kayanın yanında gördüğüm şu şişesiyle birlikte kahkaha attım. Bunun üzerine kayayla göz göze geldiğimde kayanın yanına ilerledim sorin çoktan susmuş beni izlerken hala ne yapacağımı anlamamıştı. Saf çocuk.
Kaya yanındaki şişeyi bana uzatmasıyla birlikte hemen ona doğru ilerleyip elinden aldım bunlar o kadar hızlı olmuştu ki ben bike anlayamamıştım. Kapağını açmamla birlikte sorine yaklaşmaya başladığımda sorin daha yeni anlamış olacak ki yüksek sesli bi kahkaha attı. 'Sakamatik kız seni.' Dediğinde şişeyi ona doğru savunduğumuzhemen kaçmış bu yüzdende şu ona değil yere dövülmüş.
'Hassiktir ciddisin sen!' Dediğinde daha fazla gülmeye başladığımda kaya da bana katıldı.
'E ödeşiriz dedin gel ödeyelim hesabı aslan parçası.' Diye iyice onu kenara sıkıştırdığımda kaya daha da yüksek kahkahalar attığında bende güldüm. Burda tek gülmeyen sorindi
Ufak sorunları var tabi normal..
Bitmeyecek mi bu sakalarin iç ses.. diye kendimle konuşurken birden elimdeki suyun yok olması bir olmuştu.
HASSIKTIR.
Ben suyu hiç sıkı sıkı tutmamıştim ve dalgınlığıma gelince şişeyi sorin almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?
Teen FictionKimsesiz ve her konuda sıkıntıları olan bir kızın ölmek için yolda yatması ve tam o sırada son hızla oraya gelen motorunun hikayesi acaba motorcu durabilecek mi? Ya da kızın istediği gibi durmayıp onu öldürecek mı?