26. bölüm

693 71 32
                                    

Bölüm sonunda önemli bi açıklama yaptım, lütfen okuyun.
Beğenip bol bol yorum atmayıı unutmayınnn sakının gebertirim ndjxnejxle

(Instagram: serolingo_ _)
Instagramda reelsler atıyorum ve hepinizin bana yazıp kurgu hakkında dedikodu yapmak için büyüler yapıyorum bence gidip bakın:))

-
         -İlahi bakış açısı-

Sorin'in yine telefonu çalıyordu. Buse arıyordu, kaçıncı arayışı bilinmezdi 13den sonra saymayı bırakmıştı.

Her yerden engellemişti ama inatla  yedek numara alıp yazıyordu, anlamadı sorin onun bu çabasını. Para mı istiyordu? Yeter ki bıraksın dedi kendi kendine verirdi her şeyini.

Bi cesaretle elindeki içksini bi kenara bırakıp masa'nın üzerinden ayaklarını çekerek, yanında bulunan telefonu eline alıp yanıtladı.
'Sorinim.' Diye telefonu açan buse'nin ağlamaklı sesi bu seer umrunda bile olmamıştı. Çağlar'ın, kaya'nın, alev'in hatta lalin'in bile söylediği şeyler zihninden tekrar geçmeye başlamıştı.
'Para mı istiyorsun?' Diye sordu sorin hemen, Para isterse verirdi..  yeter ki artık karşısına çıkmasındı.
Onu her gördüğünde onunla her konuştuğunda ne kadar aptal olduğunu düşünüp kendine kızıyordu.

'Neden bırakıp gittin beni?' Dediğinde sorin içkinin verdiği rahatlıkla bi kahkaha patlattı ardından sanki karşısındaymış gibi eliyle kendini durdurdu.

'Bırakmamı sağlayan kişi sendin buse.' Dediğinde buse de hıçkırıklarının arasında yalandan güldü. 'Beni hiç sevmemiştin ki sorin..' diyerek konuştuğunda sesi titremişti. Boynunu kıtlatıp içkiyi kafasına dikti tekrardan sorin, buse manipülatif bi insandı ve sorin bunu biliyordu yine de düşündü, acaba mı dedi.. sevgisini yeteri kadar verememiş miydi?
Aleve de bu yüzden mi yetemedim diye düşündü kendince. Kardeşine de yetemiyordu, vermiyordu içindeki sevginin hepsini.. bilmiyordu çünkü, hiç sevgi görmemişti ki, nasıl yapması gerektiğini öğrenmemişti.

'Kapatıyorum buse.' Dedi sorin daha fazla sesini duymak istemeyerek. 'Neden inkar etmedin? Gerçekten de sevmiyordun çünkü kabul ediyorsun yani?' Dedi buse tekrardan ağlamaklı bi sesle.
Yalandı, gözünden tek bir damla yaş bile akmamıştı. hatta gözleri bile dolmamıştı.

'Ya ne anlatıyorsun yine buse, Amacın ne? aldatmayı normallestiriyorsun lan resmen! ulan 10 kişi ya, gözünün önüne on tane fotoğraf serdim senjn buse! hâlâ bana verdiğin açıklama, benim sana sevgi vermemem mi?' Dedi sorin daha fazla dayanamamıştj. 'Ulan sende sevmemişsin demek ki beni! Seven insan böyle mi yapar lan?' Dedi tekrar sorin. Buse ise sustu. Düşündü, şimdi ne diyeceğim  bu çocuğa diye düşündü.  'Bak ben sana söyliyim buse, seven insan benim gibi yapardı. Her ne olursa olsun, gece 5 de bile çağırsa gelirdi yanına, sarılırdı sana, saçlarını severdi, koklardı seni, bağrına basardı bağrına! tıpkı benim yaptığım gibi. Şimdi bak bakıyım diğer sevgililerine hiç biri sana benim gibi içten sarıldı mı?
Dur dur sen söylemeden ben söyliyim hepsi seni kullandı değil mi? Hiç biri yanına gelip ne oldu bir tanem, biri bir şey mi söyledi? söyle kim o söyle hayatını karartayım onun! demedi dimi?' Dedi sorin nefes almadan art arda içindeki her şeyi söylerken.

Buse durdu, sorini duymazdan geldi çünkü ciddiye alsa sorin haklı çıkardı ama umursamadı.
'Dur dur sen yorma o gloss sürülmüş ağzını, tıpkı senin beni kullandığın gibi onlarda seni kullandı buse. Hatta şey sorucam sana ya şu an dudağında hangi gloss var, Yeni aldığım mı yoksa diğerlerinden biri mi?' Diye tekrar konuştuğunda buse telefonun ardından dudaklarını yaladı. Kayısılı gloss vardı dudağında, bu olaylar olmadan önce sorine aldırdığı gloss. Bir azda olsa utanmadı buse, nasıl bu kadar bilebilirdi anlayamamıştı ama yine de umrunda olmamıştı.

Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin