13. Bölüm

1.7K 189 196
                                    

Lütfen beğenir misiniz bizde diğer kurgular gibi büyüyelim:)

Vve bol bol kitapla ilgi yorumunuzu bekliyorum İnsta iletişim: sadecelerdenselin

İyi okumalar:)
-

Çağların derin bir nefes aldığını işittim.
'Sorin.' Dediğinde sorin  gülerek  konuşmaya devam etti. 'Ayy biliyorumm nikah şahidi benimm.'  Dedi sorin uzatarak konuştu.Onun tepkisiyle gülmeye başladım.
Çağlar bana döndüğünde gülüşüm tam yüzümde asılı kalacaktı ki çağlarda güldüğünde rahatlamıştım.

'Susda bi anlatayım manyak.' Diye gülmeye devam ettiğinde sorine bakarken keyfim yerindeydi.
'Selin peşimi bıraksın diye öyle bir şey salladık, yoksa o iş yaş.' Dedi.

Sorinin yüzünden yok olan neşeyle birlikte camın önünde bulunan yeşil koltuğun önünde durdu. 'Ayy bana bir şey oluyor' Diye kendini koltuğa bıraktığında dalga geçtiğini hepimiz biliyorduk.

Bi iki dakika hareket etmeden sessizce durduğunda acaba mı demiştim harbiden bir şey mi oldu ama gözünü açıp bize baktığında  hızla geri ayağa kalktı. 'Lan sen sen de mi inanmadın?' Diye bana konuştuğunda sırıttım.

'Ulan kız bile gelir gelmez anladı senin ne manyak bir şey olduğunu, o bile siklemiyor.' Diye gülen kayaya döndüğümde çağlarda gülmüştü. 'Aşk olsun lalin, benim hakkımda öyle mi düşünüyorsun..' Dediğinde tavrına karşı kahkaha atmıştım. 'Sen Oskarlık oyuncusun sorin, senlik bi sorun yok yani.' Diye göz kirptıgimda sırtıttı.

Gerçekten çocuk gibiydi.

Bazı insanların ruhu çocuk olur derlerdi, ama anladığım kadarıyla sorin gerçek bi çocuktu.

'Sorin, sakın söyleme seline. valla kurtuldum sonunda Diye şükür ediyorum. Bir daha başıma bela olursa kurtulamam.' Dediğinde sorin kafasını sallamıştı ama nedense hiç güven vermedi.

Sorin 'Lalin!' Diye bağırdığında 'Ne?' Diye bende bağırarak karşılık vermiştim. Doğal olarak.

'Buseye bir rest çekmişim var yaaa' Dediğinde yine coşmuştu 'BOMMMBAAA!'  Diye yine bağırdığında heyecanlanmıştım.

'Hemen anlatt' Diye bende bağırdığımda beni bölen  kişi kaya olmuştu. 'Bağırmasanız olur mu? bi arkadaş çok rahatsız oluyormuş(!)' Diye dalga geçtiğinde güldüm.

Daha demin moralim yerlerdeyken şimdi bu kadar gülmem normal olamazdı..

'Var ya.. girdim odaya çat diye! fotoğrafları şak şak şak koydum önüne. Buğra da oradaydı dedim al, sana da  gelecek doğum günü hediyesi.' Dediğinde zerre bir şey anlamadan mal gibi ona bakıyordum. 'Ee bir şey demeyecek misin?'

Lan anlamadım ki ne diycem?

'Buğra, sorinin konserde buseyle bastığı çocuk.' Dedi  çağlar anlamama yardımcı olmak ister gibi. Peki ne fotoğrafı diyecek olduğumda da tekrar konuştu 'Busenin  bir sürü erkekle öpüşürken fotoğrafı.' Dediğinde ağzım daha da çok açılmıştı.

Demek sorini bir kişiyle aldatıyordu.

Ah sorinim benim yaa..

'Buğrayla da evlenmişler.' Dediğinde 'Oha!' Dedim daha fazla dayanamayarak. Bu kız baya baya orospuydu? Tabi geçmişte ne yaşamıştı bilemezdik ama herkes kötü şeyler yaşıyordu gidilte herkesle öpüşmüyorduk.

'Hqa o soyismin aynı olmasının sebebi de buydu  demek ki.' Diye söylendim kendi kendime sorinde kafasını sallamıştı.

'Neyse sen bana ayarlarsın kız dimi lalin?' Dedi birden.

Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin