Geri dönüşüm uğruna heyecanlı bir bölüm yazdım size için de her duyguyu yaşayabileceksiniz🤗
-
Enver denen adam bi anda nereye bakacağını şaşırıp en sonunda yere bakmayı seçtiğinde aleve bakıyordum.
O ise sinirle ayağa kalkmış çağların arkasındaki cama yaslanmış envere bakıyordu.'Bu kadar önemli olan ne Enver anlat.' Dedi kaya sert sesiyle. Bizimle böyle konuşmuyordu hatta bizimleyken diksiyonu bile böyle değildi.
'Toplantı salonuna geçelim isterseniz.' Diyerek beni gösterdiğinde çağlar ne demek istediğini anladı ve lafa atladı.
'O yabancı değil, konu her ne olursa olsun onun yanında anlatabilirsin.' Dediğinde gülümsedim ve bi anda alevle göz göze geldik. Gülümsedi gibi olmuştu ama benle göz göze gelince hemen ciddileşti.
Bugün bunun derdi neydi?
'Reskima markası sözleşmeyi iptal ettiriyor, bizimle değil başka bir şirketle anlaşma yapmışlar.' Dediğinde Çağlar ve kaya kaşlarını çattı.
'Ne demek başka bi şirketle anlaşma yaptılar Enver, biz onlarla 3 gün önce imza atmamışmıydık zaten?' Dediğinde Enver bi adım geri gitti.
'Ben size yazdım aslında ama mesajım size ulaşmamış.' Diyen enverde derin bir mahcubiyet görüyordum ama çok da samimi değil gibiydi.
'Ne mesajı attın?' Diye sordu çağlar şaşkınlığını korumaya çalışıyordu belliydi.
'Anlatsana açık açık ne dallandırıp budaklandırıyorsun?' Dedi bu sefer kaya.
'3 gün önce, yani imza atacağımız tarihte yetkili kişinin hastalanmasıyla imza atmayı başka bir güne çekmişlerdi.. yani şu an o şirketle herhangi bir bağımız yok.' Dediğinde ben bile gerilmiştim. Çağlar sinirle ayağa kalktığında full odak onu izliyordum.
'Enver. Sen benle dalga mı geçiyorsun?' Diye sesini yükselttiginde Enver olumsuz anlamda kafasını salladı.
'Lan ne demek böyle bi durum da beni aramayıp mesaj atarsın? Lan onu da geçtim bir de mesajım gelmemiş size diyorsun! Sen, o şirketin bizim pjojelerimiz için ne kadar önemli bi işletme olduğunun farkında mısın?' Diye bağırdığında aleve baktım derin bir nefes almıştı, kaya'nın gözlerini ise yüzümde hissettiğimde ona döndüm, o da aynı şekilde derin bir nefes aldığında ayağa kalktı. 'Enver sen dışarı çık ben geliyorum.' Dediğinde sanki Enver hep bunu bekliyormuş gibi hemen arkasını döndü ve kapıyı yavaşça kapatarak çıktı.
'Biz alevle hallederiz sen merak etme.' Diyip o da kapıya doğru yöneldiğinde alev çağlar'ın omzuna destek amaçlı vurdu ve fısıldar cinsten bir sey söyledi, çağlar ise sadece sinirle aleve baktığında yine ne dediğini merak etmiştim.
Odadan çıkarken ise bana baktığında fısıldayarak küfür etmemiş ve gülümseyerek çıkmıştı. Halbuki eve geldiğimden beri hep yapardı. Benim bulunduğum ortamdan çıkarken yüzüme bakıp gerizekalı diyordu. gerçi benim çok umrumda değildi, küçük çocuklar bile bu hareketi yapmazdı ama o yapıyordu işte.. anlamlandırmaya gerek yoktu, o kişi alevdi.
Ama bugün yapmamıştı, hem beni koruması, hemde bu ne oluyordu? Çağlar bu kıza ne demişti?
Alev odadan çıktıktan sonra çağlar kafasını eğip ellerini kafasın'ın iki tarafını sardığını gördüm. Onun bu haline dayanamadım ve ayağa kalkıp yanına yaklaştım. önünde duran masaya kalçamı yasladım ve aynı alev gibi yaptım sadece o kısa bi süreligine omzunu sıvazlamıştu, ben ise sırtını uzun bir süre sıvazlayacaktım.
Sevgi, şefkat, güç, cesaret vesaire gibi konularda çok başarılı değildim. Kimse bana öğretmediği için ben de nasıl yapacağımı bilmiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?
TienerfictieKimsesiz ve her konuda sıkıntıları olan bir kızın ölmek için yolda yatması ve tam o sırada son hızla oraya gelen motorunun hikayesi acaba motorcu durabilecek mi? Ya da kızın istediği gibi durmayıp onu öldürecek mı?