Selaam bölümü geç attığım için üzgünüm ama bölüm sonunda açıklamasını yaptım. Lütfen oylayıp yorum atmayı unutmayın ki ilham gelsinn
iletişim: serolingo_ _Tiktok edit: serolingo_
-
'Dalgalar yetmedi değil mi sana, ben daha sana arkamı dönmeden başka bir dalgaya gideceksin?' Dedi Çağlar sesi titremiş, her zaman baskın olan sesi bu sefer tiz çıkmıştı..
Arkam hâlâ çağlara döndükken yengem bir daha hareketlendi ama ben ısrarla gitmemi istemeyen çağlara bakıyordum.
Neden işleri bu kadar duygusallaştırdığını anlamamıştım ama yine de yüzüne doğru gülümseyip önümü döndüğümde bana aniden sarılan yengeme şaşkın bir şekilde baktım.
En sonunda bir elimi kaldırdım sarılmak için ama daha sonra içimin almadığını fark ederek bana çektirdiği tüm acıları gözlerimin önüne getirip, ondan ayrılıp eve doğru yavaş yavaş adımlar attım.'İşte biliyordum bizi seçeceğiniz lalinim..'
- Bir buçuk saat önce -
'Neden istemediğini anlayamıyorum çağlar.' Dediğimde eve az kaldığını fark ettim. 'Seni intihara sürükleyen o eve girme ihtimalini göz önünde bulunduruyorsun lalin ve ben bunu istemiyorum.'
Dediğinde dişlerini sıktığını fark ettim.'İyi ama orda kalmayacağım ki. Giricem en fazla iki gün durup çıkıcam ne karıstirdıklarını merak ediyorum.' Dediğimde çağlar tekrar kafasını salladı. 'Sen o eve girdikten sonra bir şey öğrenebileceğini mi sanıyorsun güzelim?' Dediğinde hiç beklemeden. 'Evet.' Dedim hemen, bi süre gözlerini yoldan ayırıp bana döndü o kap kapama gözleri ama sonra tekrar yola baktı. 'Anlamıyorsun. Her şey planladığın gibi gitmeyebilir, sende bir şey söylesene kaya!' Diyerek sanki bana olan sinirini kayadan çıkarmış gibi ona sesini yükselttiginde elinden telefonu bırakıp bize baktı. 'İki saatdir didişiyorsunuz ama ben hâlâ sorunun ne olduğunu anlamıyorum çünkü çok saçma bi sebep.' Dediğinde omuz silktim. Onlar için önemsiz olabilirdi ama benim için önemliydi. Neden beni yanında istiyorlardı bilmeliydim.
'Lalin, o evde kalıp Neden kendisini istediklerini öğrenmek istiyor kısaca bu.' Dedi çağlar arkaya doğru seslenirken.
'Yapacağı şey çok basit ama beni dinlemiyor. Sen dinle beni bak bakayım hangimizin kararı daha mantıklı...'
- Şu anki saat dilimi-
İçeri girdiğimde etrafın tertemiz oluşuyla beynimden vurulurken ayakkabılarımla birlikte içeri girdim.
'Hey ayakkabilarini çıkar! yeni sildim.' Diye seslendi hemen arkamda olan yengem başta sert çıkışmıştı ama sonra yumuşatmak istemiş gibiydi.Bu ev bu zamana kadar fare girecek kadar kirliyken ne olmuştu da bu kadar temiz oluvermişdi?
'Ben gidince ne değişti de evi silme kararı aldın yenge?' Dediğimde yutkundu. Arkamı dönüp odama gideceğim sırada
'Vazgeçtim güzel kızım çıkarma ben bir daha temizlerim oraları.' Dediğinde derin bir nefes aldım.Haklı olduğumu bildiği için alttan alıyordu. Beni gönderdikten sonra ev deki küf kokusu bile giymişti sanki..
'O gelen iki çocuk kimdi lalin?' Dedi dayım, demek o da burdaydı. Çok güzel bi parti verme zamanıydı o zaman çünkü ben artık patlamak istiyordum.
Hemde deliler partisi çünkü artık bende deliydim.
'Bu zamana kadar bana orospu diyordunuz ya dediğiniz şeyi gerçekleştirmişimdir belki de dayı.' Diyerek alayla ona döndüğümde kesmiş olduğu artık düzenli olan sakal bıyığıyla daha bi masum duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?
Fiksi RemajaKimsesiz ve her konuda sıkıntıları olan bir kızın ölmek için yolda yatması ve tam o sırada son hızla oraya gelen motorunun hikayesi acaba motorcu durabilecek mi? Ya da kızın istediği gibi durmayıp onu öldürecek mı?