25. Bölüm

720 75 39
                                    

Bölüm sonunda önemli bi açıklama yaptım, lütfen okuyun.
Beğenip bol bol yorum atmayıı unutmayınnn sakının gebertirim ndjxnejxle

(Instagram: serolingo_ _)

-

Arabaya binmiş radyoda çalan blok3 ile birlikte sessiz bir yolculuk içindeydik  ama ben ilk geldiğim zaman ki gibi sessizce oturmak istemediğim için bi anda şarkıya eşlik etmek istedim.

N'aptığını bilmesem de çalıyordu, bu şarkıyı çok kez duymuştum, kulağımıza olduğu gibi zihnimde oldukça aşinaydı bu şarkıya.

'Kapat gözlerini çaresizce beni görme.. yalan sözlerini son defa yüzüme söyle.' Diye mırıldandığımda kafasını olduğum yere çevirdi.

'Sever misin?' Dediğinde hemen cevap vermedim ama çok da bekletmedim. 'Özellikle de bu şarkıyı açıp dinlemek istemem ama bi yerde denk gelirsem dinlerim, hoşuma gider.' Dediğimde güldü. 'Benim içinde öyle, birden telefonu açıp bunu dinlemem ama bi yerde denk gelirsem bu nasıl şarkı falan da demem dinlerim.' Dediğinde kafamı salladım. 'En sevdiğin şarkı ne?' Diye sordum önce durdu, sanki bir şeyi hatırlamak ister gibiydi yüz ifadesi.

'Sen benim şarkılarımsın.' Dediğinde bana döndü gülerek. 'Hiç duydun mu, sen sever misin?'
Dediğinde şarkıyı hatırlamaya çalıştım, bana bi umutla bakıyordu sanki, sevmemi istiyor gibiydi.

'Bilmiyor musun?' Diye şaşkınlıkla sorduğunda önüne döndü.

'Bir kaç sözünü söylesen hatırlarım benceee' Diye uzattarak söylediğimde gülümsedi.

'Geçmiş değil bu gün gibi yasıyorum hâlâ seni
sen hep yanımdasın gündüzüme gecemdesin çalınmasın söylenmesin
sen benim şarkılarımsın'

Diyerek şarkı'nın noktasına virgülüne kadar söylediğinde ses tonuna aşık olmuştum, herkes böyle söyleyemezdi. İlk günden beri çağlar'ın zaten ne kadar artısı olan bi insan olduğunu anlamıştım  sesi de güzeldi ama şimdi şarkıyı söyleyince daha da bi güzel gelmişti kulağıma.

'Herkese de canlı konser vermem ha, sana jestim olsun.' Diyerek göz kırptığında ben halâ üzerimdeki şoku atlatamamıştım.

'Çok güzel söyledin çağlar.' Dediğimde sırıttı. 'Teşekkür ederim bir tanem. Bir gün birlikte de söyleriz istersen.' Dediğinde hemen kafamı salladım. 'Senin gibi güzel söyleyen birinin yanında söyleyeceksem sesim hiç çıkmaz, elbette söylerim.' Diyince ikimizde güldük.

'Şarkıyı biliyorsun değil mi?' Diye kaşını kaldırıp sorduğunda bana bakmıyordu ama ben yandan ona baktığım için görüyordum.

'Biliyorum güzel bi şarkı, kalbe dokunuyor.'  Dediğimde gülümsedi

'Senin en sevdiğin şarkı ne?' Dediğinde tekrar bana döndü kısa bi süre baktı ama sonra tekrar yola döndü tam o sırada ışıkta durduk ben ise o sırada ne sevdiğimi düşünüyordum.

'Bilmiyorum.' Dediğimde durdu. 'Yok mu, yoksa çok olduğu için seçemiyor musun?' Diye sorduğunda düşündüm.

'Bence şarkılar'ın bi anısı olmalı,' Diye söylediğimde gaza bastı, yeşil yanmıştı büyük ihtimalle.

'Yaşanmışlık, sevinç, üzüntü ya da ne bileyim işte.. o şarkıyı sevebilmek için sana bir şey hatırlatmalı.' Dediğimde güldü. 'Şarkı'nın bi anısı yoktur belki ama ilerde yaşanacak anılar düşünülerek seçilmiştir.' Dediğinde anlamadım.

Söylediği şarkıyı düşündüm, sözlerini hatırlamaya çalıştım. Belki o zaman daha anlamlı olur söylediği şey diye.

Sanki hiç girmemiş hep var gibi
Bir sırrı herkesten saklar gibi
Sessizce sokulup ağlar gibi yanımdasın

Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin