Selaamm
Nabersinizzzzzzz?
Umarım beğenirsiniz ben çok eğlenerek yazdımm okuyup düzenlemede yanlış yerler var ama görmezden gellinn.ÖNEMLİ!: bundan sonra bu kurgumu cumartesi günleri yayınlayacağımm. Tabi aralarda bonus ve ya özel bölümler gelebilir süprizzzz
İnstagramdan takip ederseniz kurgular hakkında konuşup dedikodu yapabiliriz Djxnejxkw
hepsine cevap veriyorum haberiniz olsunn beğenip yorum yapmayı unutmayın öpüyorum sizi. İyi okumalarr(İnstagram: serolingo__ (iki alt tireli))
-'Ona güvenmeyen bir tek sen değilsen, sana güvenmeyen de bir tek o değil alev. O yüzden güven konusunda laf çarpmayı bırak. Arada ezilen sen olursun!'
Diye bir ses duydum o an, ses sinirli gelmişti. Kafamı kaldırıp sese baktım. Bizim masadan gelmişti ses ama ben algılayamamıştım ilk başta.Kaya..
Eve ilk geldiğimde, beni asıl yargılayacak olan kişiyi o sanıp ona karşı cepe almam ve onun hastaneye bile gelip benle dertleşmeye çalışması ve şimdi de beni koruması..
Ona haksızlık etmiştim. Eve ilk geldiğim zaman bana öyle davranıştı evet, peki şimdi ne değişmişti? Ne olmuştu da alev'in değil benim yanımdaydı?
Onlar aynı evde yaşıyorlardı ama kaya'nın, aleve olan soğukluğu nedendi?'Kaya sakın!' Dedi birden alev ona dönerek. 'Sakın, o kızı bana karşı koruma bak. Sakın!' Dediğinde yüzünde küfür ediyormuş gibi bi ifade vardı.
'Alev onun bi ismi var.' Dedi çağlar. İsme olan takıntımı seline olan tavrımdan biliyordu.
'Siz benle dalga mı geçiyorsunuz?' Dedi birden ayağa kalkarak. 'Ne olduğu belli olmayan, yeni bir kız için kaç yıllık kardeşinizi mi satacaksınız gerçekten?' Dedi tekrardan tükürürcesine.
'Alev, otur şuraya ne satması?' Dedi bu sefer sorin ayağa kalkarak. Ona doğru eğildi tıpkı benim yaptığım gibi ama Çağlar korkmamıştı.. çünkü onun bir şey yapmayacağını inanıyordu ama bana karşı öyle olmamıştı.
Sadece izliyordum. Olayda konu bendim ama susmuş sadece dış kapının dış mandalı gibi onlara bakıyordum. Ne diyecektim ki, Lütfen kavga etmeyin ben aranızdan siktir olup giderim mi? Bunu demek istemeyecek kadar sevmiştim onları ve gerçekten ilk kez bencillik yapmak istiyordum.
'Otur hadi, lütfen.' Dedi sorin omzundan alta doğru ittirirken.
'Ya bırak, Oturun işte biricik yeni kardeşinizle.' Dediğinde son bir bakış attıp masadan kalktı, sorin ise yerine geri oturduğunda, çağlar derin bir nefes verdi. 'Böyle böyle alışacak.' Dedi.
Alışır mıydı ki insan huzurunu bozan bi insana? Sevebilir miydi yeniliklere açık olmayan biri, yeni bi insanı.
Bende ayağa kalktım birden. Aralarını bozan kişi olmak istemiyordum. En azından alev'e kendimi anlatmalıydım.
Gerçi ne anlatacağımı bile bilmiyordum, orası doğaçlama gelişecekti.
'Sen nereye lan?' Dedi sorin birden. Sesi sinirli çıkmamıştı, aksine benden bunu beklemedeği için şaşkın çıkmıştı. 'Alev'in yanına gidicem.' Dediğimde Kaya güldü. 'Alevi mi körükleyeceksin?' Diyip tekrar güldüğünde kendi yaptığı şakaya güldüğünü fark ettim.
Gerçekten delilerdi.
'Lalin, sen gitme. Ben giderim onun yanına.' Dedi çağlar ayağa kalkarken. Ona döndüm bu sefer. telefonu masa'nın üzerine bırakmıştı.
'Merak etme çağlar, aleve bir şey yapmam.' Dediğimde Kaya güldü. 'Bu kız fena laf sokuyo yalnız he.' Dedi. Çağlara bakmayı bırakıp alev'in gitti yere doğru ilerledim. Arkamdan duyduğum son ses ise çağların, kayaya 'kes sesini artık kaya!' Demesi ve kayanın da 'Senin gibi susup otursa mıydım yani? Onun nd hissettiğini anlıyorum ve sende çok iyi anlıyorsun ama ona göre davranmıyorsun çağlar.' Gibi bir şey demişti ama tam duymamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?
Teen FictionKimsesiz ve her konuda sıkıntıları olan bir kızın ölmek için yolda yatması ve tam o sırada son hızla oraya gelen motorunun hikayesi acaba motorcu durabilecek mi? Ya da kızın istediği gibi durmayıp onu öldürecek mı?