24. Bölüm

844 84 46
                                    

Selamm, iyi okumalaaarrr:)
Yazım ve noktalama yanlışlarım var biliyorum ve şimdiden özür dilerim elimden geldiğince düzelttim ama gözümden kaçmış olabilirrr hatta isim hataları bile olabilirr.

İnstagramdan sohbet muhabbet etmek için yazsanız bile cevap veriyorum hatta Birlikte kitabın dedikodusunu bike yapıyoruz çoğu kişiyle isterseniz sizi de bekliyorumm

(Serolingo_ _)
-

Dilediğince makyaj yapmak istedim bi an.. gözlerime pembe farlar hatta mavi farlar sürüp  rimeli de farla aynı  renk sürerek dudaklarımı da kırmızıyla patlatmak istedim. Aklıma bu abartılı fikrin saçmalığı  geldiğinde güldüm ama bu sefer tek değildim..  yanımda çağlar da vardı, onunla birlikte gülüyorduk hatta gözlerime o renkli farları o sürüyordu. Düşüncesi bile komik ve eğlenceliyken yapması daha eğlenceli olurdu umarım dedim kendi kendime umarım bir gün bu dileğim, bu hayalim gerçeklesirdi.

Dediği şeyi anca idrak ettiğimde yüzüm garip bi hâl aldı. 'Odanda süngeri ne işi var çağlar?' Diye sorduğumda çağlar gülmeye başladı ama bana mı yoksa sorduğum soruya mı gülüyordu anlayamamıştım.

'Benim odamda değil alevin odasında bir sürü var bir tanem, yoksa benim odamda neden kapatıcı pamuğu olsun?' Dediğinde bende güldüm. 'Tamam, Sanırım sorum bir tık saçmaydı.' Dediğimde hala dediğim şeyin saçmalığına gülüyordum öyle sorunca süngerle yapılabilecek her türlü fantezi geliyordu insanın aklına.

Tövbe hâşaaa Allah korusun ama ben buraya geleli bir az yoldan çıkmış olabilir miydim acabaa?

'Olsun, hatta lütfen hep saçmala.' Dediğinde anlamamıştım. 'Gülelim diye mi öyle dedin?' Dediğimde en içten bir sekilde gülümseyerek kafasını salladı. 'Saçmalamanı seviyorum.' Dediğinde kafamı karışmıştı daha onunla saçmalamamıştım ki, Ne zaman saçmalamayı sevmeye başlamıştı? Ki o  daha benim asıl saçmalamamı görmemişti bile.

Önemli olan sevmesi değil miydi? Hiç kimse bizi sevmemişken,  seven birini bulunca da onu soru yağmuruna tutmamalıydık öyle değil mi ses?

Sevdiğine emin miyiz?

Sana bir şey sormadım say ve sus.

'Pamuk?' Dediğinde iç dünyamdan çıkıp kafamı salladım ve bi an ne demem gerektiğini bilemeyerek 'Pamuk.' Dediğimde tekrar güldü.

Acaba bize salak diyor mudur?

Her zamanki gibi iç sesim yine kafamı doldurmaya yetiyordu..

Çağlar bir kaç adım merdivenden çıktıktan sonra bana döndü ve eliyle yürümemi istediğinde hemen yürümeye başladım.

Noluyor lan bana?

'Alev'in süngeri mi?' Dedim onun peşinden merdivenleri çıkarken. kafasını olumlu anlamda salladı. 'Onun için almıştık ama fazladan bir sürü var, bir şey diyeceğini sanmıyorum.' Dediğinde durdum. 'Yok istemiyorum, düşünmen yeter, silerim şimdi kapatıcıyı olur biter.' Dediğimde durduğumu fark etti ve hemen o da durdu. 'Yetmez güzelim yetmez, bu evdeki herşey aynı zamanda seninde eşyaların.' Dediğinde  gülümsedim. 'Alev'in senle aynı fikirde olduğunu sanmıyorum.' Dediğimde o da güldü. 'İnanır mısın? şu an o umrumda bile değil, önemli olan sensin.' Dediğinde gülümsedim.  'Hadi güzelim yap makyajını da çıkalım artık.' Dediğinde iyice sırıttım, elini sırtıma koyduğunda yürütmeye başlamıştı.

Başka biri yapsa cıngar  çıkaracağım şeyleri çağlar yaptığı anda içim yumuşuyordu, hemen tamam diyesim geliyordu sanki..

Hadi güzelim yap makyajını da çıkalım artık.

Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin