7. Bölüm

2K 305 230
                                    

DİKKAT!
bölümün hızlı gelmesi için yıldıza basmanız gerek bölüm hakkında çok güzel yorumlar alıyorum hem instagramdan hem burdan okumalar iyi olmasına rağmen yıldızlamalar az. Acaba yıldıza basmayı bilmeyen olabilir mi? Bu ayıp bir şey değil bilmeyen varsa buraya yorum yazabilir ya da bana ulaşabilir ben ona anlatirim zaten çok basit dediğim gibi 1 kişinin yıldıza basması bile beni gaza getiren bir şey neyse çok konuştum hadi yeni bölümün tadını çıkarın.

İyi okumalar. Yıldıza basıp bol yorum atmayı unutmayınn.

-
Çağlar bana hiç bir zaman yalan söylemememi istemişti ama bu durumda ne denirdi ki? mal gibi susmuş çağlara bakıyordum. Çağlarda bana bakıyordu. Yalan söylemeden bu işi çözmenin bi yolunu bulmalıyım ama ne?

'Basit bi soru sordum küçük? Öyle misiniz değil misiniz?'
Dediğinde gözlerim koyulaştı. Bu kızın beni görmezden gelmesi ya da boyumla alay etmesi yeterdi Artık sinirleniyordum.

'Seni, alakadar edeceğini düşünmüyorum.' Diye yapay bi şekilde güldüğümde o da sanki bozulmamış gibi.
'Ha ha şakacı çocuk seni' Diye konuştuğunda sabrımın sonuna gelmiştim.

Sinirle ona bi adım attım.
'Sen, bana bir daha ismim dışında bir kelimeyle seslen o zaman kimin küçük, ya da çocuk olduğunu göstermekten çekinmem.' Dediğimde elimi sertçe omzuna getirip ovuşturuyormuş gibi yaptım o ise anlık şaşkınlıkla beni izledi. O dışarıdan bakılınca daha altta kalmayan biri gibi olabilirdi ama öyle değildi aksine sadece lafta konuşmayı bilen korkağın teki olduğu gözlerinden bile belliydi. Bense dışarıdan küçük ya da masum gibi durabilirdim ama yaşadıklarım, hakkımı savunmam ve kendimi ezdirmemem gerektiğini öğretmişti. Çağlara ya da dayımlara karşı değil belki ama diğerlerine karşı asla o masum kız olmazdım.

'Hadi artık biz çıkalım güzelim.' Diye Çağlar arkamdan gelip bi elini belime atarak dışarı çıkardığında arkadan seline el sallamıştı.

' bu kız benim elimde kalır.' Diye hiç düşünmeden konuştuğumda çoktan dışarı çıkmıştık.

Birden Çağlar gülmeye başladığında yüzüm kıpkırmızı olmuştu.
Siktir ben onu dışımdan mı söylemiştim?
Allah belamı versin.

Salak daha ne verecek?

Off

'Özür dilerim. Yani öyle demek istememiştim yani sonuçta o senin arkadaşın. Onun hakkında böyle söylemem yanlış.' Diye yürümeye devam edip yanıma baktığımda Çağlar yanımda yoktu?

Sağıma soluma bakıp hala göremediğimde iyice kızarmıştım. En son yine gülme sesini işittigimde arkama baktım Çağlar kahkaha atarak yanıma geliyordu. Kıpkırmızı yanaklarımla ona baktığımda demin dediklerimi duymadığını düşünerek. 'Özür dilerim, arkadaşın hakkında öyle söylememeliydim.' Dedim. elini yanağıma getirip makas aldığında iyice kızarmaya başlamıştım.

'İnanır mısın bilmem ama sen ondan daha önemlisin ve istediğini yapmakta özgürsün.' gülümsemeye başladım. Bana gerçekten önem mi veriyordu. Allahım bu bi rüyaysa uyandırma beni.. birinin beni önemsemesi.. Allahım Amin.

'Hadi kiraz, atla motora daha işimiz bitmedii.' Diye heyecanla konuştuğunda.
Gülerek 'kiraz mı?' Diyip tekrar güldüm.

'Kızarmaktan kiraz gibi tatlı olmuşsun ondan dedim.' Diye göz kırptıgında daha çok göz kırpıştırmaya başlayıp iyice kızardığımı hisettim.

Motora bindi ve kaskı bana doğru uzattı. Kaskı aldım ama takmak istemiyordum. Bu sefer o takmalıydı ama bunu ona söylesem kesinlikle kabul etmezdi. O yüzden aklıma gelen fikirle sırıttığımda, gözlerim onun kıvrılan dudağına kaydı.

Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin