8. bölüm

1.9K 275 158
                                    

DİKKAT!
bölümün hızlı gelmesi için yıldıza basmanız gerek. Bölüm hakkında çok güzel yorumlar alıyorum hem instagramdan hem burdan, okumalar iyi olmasına rağmen yıldızlamalar az. Acaba yıldıza basmayı bilmeyen olabilir mi? Bu ayıp bir şey değil bilmeyen varsa buraya yorum yazabilir ya da bana ulaşabilir. Ben ona anlatırım zaten çok basit dediğim gibi 1 kişinin yıldıza basması bile beni gaza getiren bir şey neyse çok konuştum hadi yeni bölümün tadını çıkarın.
Ha bu arada Bölümu geç attığım için özür dilerim ama gerçekten başıma gelmeyen aksilik kalmadı ama merak etmeyin sorun yok tekrardan burdayım önümüzdeki bölümleri elimden geldiğince hızlı yazmaya çalışacağım:)

-ilahi bakış açısı-

Lalin'nin yere yığılmasının ardından bir sürü insan başında toplanmıştı. Olaydan haberi olmayan çağlarsa hâlâ dışarda o güzeller güzeli kızın kıyafet seçmesini bekliyordu ama içerde işlerin yolunda olmadığını fark edince, lalini ekşından çıkarmak için içeri girmişti. Kim bilir ne kadar korkmuştu.. Elinde bir sürü poşeti demin koyduğu gibi kasa arkasına bırakarak lâlini aramaya başladı, Tâki yerde yatan kızı görünceye kadar..

Lalin yerde yatıyordu. Demin gülüp eğlendiği kız yerde yatıyordu.. daha dün gece intihar etmeye çalışan kız gözünün önünde yatıyordu.. sırf ona bir şey olmasın diye kendini ve hayatta değer verdiği tek şeyi tehlikeye attığı o kız şu an yerde yatıyordu.. olamazdı. Olmamalıydı.

'Siktir' Diye mırıldandı. Aklında bin bir türlü senaryo geçiriyordu. Acaba kendini mi zehirlemişti Yoksa  bi hastalığı mı vardı? Çağlar bunları düşünürken bile kafayı yemek üzereydi. Hızla kalabalığı sağa sola ittirip yerde masumca yatan kızın yanına doğru hızla eğildiğinde, kulağını kızın göğsüne doğru dayayıp kalp atışlarını kontrol etti. Kalbi hızlı atıyordu, ama atıyordu.  Onun için oldukça endişeliydi.

'Siz kimsiniz' Diye soran yaşlı adama doğru kafasını kaldırdığında kaşlarını çattı. O kim ki bunu soruyor diye düşündü.

'Asıl siz kimsiniz de bunu soruyorsunuz?' Diye gereğince konuştuğunda yanındaki kadının, adamın kolunu geriye doğru çekiştirdiğini görünce adam bir şey demeden kalabalıktan geri çekildi. Çağların içine kurt düşmüştü. Sonuçta öylece biri niye onun kim olduğunu sorundu ki?

Hızlı ama bi o kadar da narince, lalin kafasını bırakıp adamın peşinden çıktığında gözleriyle adamla kadını aradı ama mağazanın içinde göremeyince hızla koşarak dışarı çıktı. Yine gözleriyle adamı arıyordu ama yoktu bu kadar hızlı nereye gitmiş olabilirler ki? Bu işte bi bokluk olduğunu anlamıştı. Çağlar zeki biriydi böyle şeylere kendi de az çok aşina olduğu için o adamda bir şey olduğunu anlamak zor olmamıştı.

Tekrar etrafa bakınarak içeri girdiğinde yine hızla lalinin yanına koştu. Sporcu sayılırdı, bu kadar  koşmak onun için hiç bir şeydi.

Yine yanına eğildiginde masumca yatan kıza baktı.
Böyle bi kızı bu hâle getiren ne diye düşündü kendince. Ya da intihara sürükleyen şeyin ne olduğunu düşünmeden edemedi. Şu 5 dakika içinde aklına gelmeyen düşünce kalmamıştı hatta peşinde mafya mı var acaba diye, bile düşünmüştü.

Lalin'in mırıldandığını duyduğunda yanına oturarak kafasını bacağının üstüne koyup elleriyle saçlarını yüzünden aldı. Etrafta o kadar çok kadın vardı ki lalini duyamıyordu 'Bi susun!' Diye çağlar sinirle bağırdığında bir kaç kişi dışında konuşan kalmamıştı.
'Azcık da açılın da kız nefes alsın!' Diye çıkıştığıda topluluğun çoğu dağılmıştı.

'Lalinim.' Diye kızın yerde yatan bedenine doğru fısıldadığında, lalin 1 günde güvendiği o sesi duyarak gözlerini kırpıştırdı, gözlerini açmaya çalışıyordu.

Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin