15. Bölüm

1.6K 189 163
                                    

SSelaamm. İletişim için instagram'a bekliyorumm. Çoğalınca soru-cevap yaparız. Orda kurguyla ilgili alıntılar ve videolar paylaşıyorumm

İnsta: serolingo__
(Sonda iki alt tire varr)

Lütfen oylayıp yorum yapmayı unutmayın her yorum ve beğeni daha erken bölüm demekk.

-

Doktorumun dediklerinden sonra derin bir nefes alarak hızla hızlanmış ve motorda beni bekleyen çağların arkasına binmiştim.

Ölmekten korkmuyorum zaten yaşarkende yaşadığımı hissetmemiştim ama ölmeyi ben istemiştim. Bu zamana kadar zaten hayat ağzıma sıçmıştı bu seferde ben kendime bir şey yapayım Diyerek intihar etmek istemiştim. Onda da hayat bana yine güzel bir eşşek şakasında bulunmuştu. Eğer doktorun dediği gibi bi sorun olursa 2 dakika beklemeden kendim intihar edecektim. Bu hayat bana bi tekme daha vuramayacaktı.  Kendimi, ben bitirecektim.

'Bu gün yapmak istediğin bir şey var mı?' Diye sordu motoru kullanan çağlar. Saçımı arkadan sıkı bi at kuyruğu yapmıştım. üzerimde ise gri düz bir t-shirt altımda ise beyaz bol pantolonu giymiştim. Dün gittiğimiz alışveriş merkezinden severek almıştım. Büyük ihtimalle Çağlar bunu fark ettiği için yanıma bunları da getirmişti.

'Bilmem, belki bir az evde durabiliriz.' Dediğimde kafasını salladı. 'Sen nasıl istersen öyle yapalım.' Dedi.

Gülümsedim. Bana karşı neden bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum ama bunun altında sadece iyilik yapmak olduğunu düşünmüyordum. Ona güveniyordum evet ama bu yine de yaptığı iyiliği sorgulamadığımı göstermezdi.

Kim intihar etmek için motorun önünde yatan aciz bi insanı evine alıp bedava güzel hayat yaşatmak isterdi ki? Kaya, Sorin, Hangisiydi? Çağlara bu iyiliği hangisi yapmıştı?

'Durgun görünüyorsun, iyi misin?' Dediğinde motoru dün akşamki gibi hızlı kullanmadığını fark ettim. Bu gün baya bi yavaş gidiyorduk.

'Yorgun hissediyorum sanırım ondan.' Dedim arkadan ona bakarak. Yine düşüncelerle boğuluyordum.  Yine kafamdaki şeytanlara söz geçiremiyor ve onları dinliyordum.

'Sen neden yavaş gidiyorsun?' Dedim. Gerçekten merak etmiştim. Motorda mı bi sorun vardı acaba?

'Yemek yemedin, güçten düşebilirsin ve hızlı  gidersem yaralana bilirsin.' Dediğinde bu ince düşüncesiyle içim yumuşamıştı.

Gerçekten mi, Bu kadar iyi insanlar var mıydı hâlâ?

'Beni düşündüğün için saol.'  Dediğimde kendimi garip hissetmiştim. Bunun için teşekkür edilir miydi ki?

'Ne demek görevim.' Dedi.
Yüzünü göremesem de sırıttığına emindim..

-

Eve çoktan girdiğimizde evin bomboş olduğunu fark ettik ve ikimizde üst kata çıkıp üstümüzü değiştirtirme kararı aldık. Çağlar bir kaç kez kaya ve sorini çağırmıştı ama ses seda yoktu. Merdivenleri birlikte çıktığımızda Çağlar sağ tarafı gösterdi. 'Orası senin odan tamam mı? Dün sen, hastanedeyken senin için hazırladılar. Benim odam da hemen senin karşı odan, bir şey olursa odama gelebilirsin. Çekinme lütfen olur mu?' Dediğinde tek takıldığım nokta senin için hazırladılar  kısmıydı.

Diğer söylediklerine kafamı sallayarak onayladım ve asıl merak ettiğim konuya geldim. 'Kaya ve sorin mi hazırladı odamı?' Dedim merdive'nin hemen yan kısmında durup. O ise merdivenleri çoktan çıkmıştı.

'Aslında üç'ümüz birlikte dekore ettik. Ama büyük bi çoğunluğu kaya hazırladı.' Dediğine gülerek benim odamın olduğu yere ilerledi.

Heyecanlanmış mıydı?

Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin