DİKKAT! ()bölümün hızlı gelmesi için boll boll yıldıza basıp yorum atar mısınızzz:)Bölümün gelmesi geç oldu güç olmasın diye şirinlik yapsam geç geldi diye bana kızmayın affeder misiniz jeuxnehxkwdj
İyi okumalarr
-
Gerçekten bu laftan nefret ederdim dizilerde de bu sorulurdu. Hangi hastane?
Allahım sabır..
Sorin hızla ayağa kalktığında bende iyice oturuş pozisyonuna geçmiştim.
'Kime, ne oluyor sorin?' Dediğim anda bana bakmadan 'Buse!' diyerek odadan çıktı.
Siktir yine ne olmuştu ya da ne oluyordu?
'Sorin, dur!' Diye hemen arkasından bağırdığımda, ayağa kalkmak istemiştim ama kolumda bulunan serum hiç yardımcı olmuyordu. Hareket ederken acımıyordu ama birden ayağa kalkmak isteyince varlığını hatırlamıştım. Ondan ayrılması için aradığı telefonda ona bir şey olduğunu öğrenmişti. Elbette ki ben konuşmayı yaptığım anda ondan soğumasını beklemiyordum. Evet ama yine de ayrılması gerekiyordu. Buse onu kesinlikle kullanıyordu ve o çocukla soy isimlerinin aynı olması da ayrı bir konuydu.
Kardeşi olabilirdi kii asla ihtimal vermiyorum tek mantıklı yalan o olurdu diye kardeşim demesi daha mantıklıydı. Sonuçta kuzenlerin soy ismi aynı olmazdı ki? Ya gerçekten büyük bir tesadüftü ya da evlilerdi?
Çağlar ve kaya'nın gelmesini beklemek dışında başka bir şey yapamam diye düşündüğümde aniden aklıma gelen fikirle ayağa kalktım. Genelde serum çubukları, hastalar tuvalete gidebilsin ya da serumla yürüyüş yapabilsin diye tekerlekli olurdu. Benimki de tekerlekli mi diye kontrol ettiğimde sevinçle yerimden kalktım. Tabi yine kolum acıdı ama olsundu.
Tekerlekliydi, tamam Sanırım ikinci kez şans yüzüme gülmüştü diye düşündüm.
Hastane terliklerimi ayağıma geçirdim ve serum çubuğunu da tutarak kapıya yöneldiğim anda kapının açılmasıyla kapıya baktım. Gelen kayaydı. Zaten kapı çalmamasından da anlamış olmam gerekirdi. Çağlar kapıyı çalarak giriyordu.
Düşünceli çocuğum.
'Tuvalete mi gidiyorsun?' Dediğimde hayır diyeceğim sırada elini uzattı ve, 'Gel yardım edeyim.' Dedi.
'Sorini bulalım.' Dedim ve hızla konuya girdigimde mal gibi duruyordu. Zaten bu gün de herkes de bi mallık vardı.'Buse denen kıza bir şey olmuş. Sorin hemen çıktı.' Dediğimde kafasını sallayıp hemen elini cebine attı. Hızla şifreyi girip kişilere girdiğinde sorun adlı kişiye tıklamasıyla bunun sorin olduğu anlayıp gülmeye başladım. Endişeli ve gergin duruyordu yüz hatları gerilmiştı. Sorine ise Yaratıcı bir isim koymuştu.
Telefonu kulağına götürdügünde sorin'in açtığını anladım.
'Nerdesin?' Diye soran umursamaz tavrıyla deminki endişesinden zerre kırıntı kalmamıştı? E bu çocuk daha demin gergin gibiydi.'Gerizaklı diycem de gerizekalılara ayıp olacak.'Dediğinde gülmek ve gülmemek arasında kaldım. Sorine biraz fazla yükleniyorlardı farkındaydım ama haksız da sayılmazlardı..
'geliyorum bekle.' Dediğinde telefonu yine aynı umursamaz tavırla cebine attığı ve arkasını döndü. Bende arkasından gideceğim sırada bir anda arkasını döndü ne yaptığına bakıyordum.
'Senin tedavinin bitmedi. Yatağa geç.' Dediğinde verdiği emirle birlikte iyice sinirlerim boğulmuştu.
'Oldu kaya bey başka bir şey?' Diye dalga geçtiğimde bir az düşünerek 'Yemek ye.' Diyerek omuzlarımdan tutarak beni arka tarafa çevirip yatağa oturtturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?
Teen FictionKimsesiz ve her konuda sıkıntıları olan bir kızın ölmek için yolda yatması ve tam o sırada son hızla oraya gelen motorunun hikayesi acaba motorcu durabilecek mi? Ya da kızın istediği gibi durmayıp onu öldürecek mı?