Ana i Teresa sjedile su na suprotnim stranama stolića u dnevnom boravku, jedna na fotelji, druga na trosjedu. Gledale su jedna u drugu. Na drugoj je fotelji sjedio vidno uzrujan Daniel. Vijesti koje je doznao ranije tog dana učinile su ga razdražljivim, ali također učvrstile njegovu odlučnost. Želio je znati što će se poduzeti po pitanju vampira koji se sklonio u ruševinu u parku. O tome su već bile razgovarale. Zapravo, to im je bila glavna tema razgovora protekle noći. Došle su do samo jednog zaključka – ako kane što poduzeti, morat će to učiniti što prije.
„Moramo reagirati brzo", rekla je Teresa.
Načelnik Novik, koji je do tada stajao kraj ulaznih vrata, prišao je bliže. Svjetiljka je obasjala njegovo lice, učinivši bore koje zabrinutost nacrtala na njegovu čelu još izraženijima.
„Mogao bih organizirati motrenje", predložio je načelnik.
„Ne", Teresa ga je brzo presjekla. „On sada još ne zna da smo pronašli njegovo skrovište. Onog trena kada posumnja da je otkriven, otići će. Zato moramo krenuti u akciju već noćas."
„Noćas?" Danielove oči su se raširile. „Kao, ove noći?" Iako su svi zastori bili navučeni, znao je da se vani sunce približava rubu horizonta.
„Da", odvratila je Ana. „Noćas je element iznenađenja na našoj strani."
„Noćas", ponovio je Daniel tiše, te se ushodao prostorijom. Imalo je nekakvog smisla to što su rekle, ali ipak je mislio da će imati više vremena za planiranje napada. Na kraju krajeva, on je već mogao posvjedočiti o silnoj snazi vampira koji je pokucao na vrata kolibe par dana ranije.
„Ne možete tek tako krenuti u akciju." U glasu načelnika Novika čula se zabrinutost. „Govorimo o nekome tko je ubio troje ljudi u zadnja tri dana."
„Noći", promrmljao je Daniel privukavši poglede načelnika i Terese.
„Bio je ozlijeđen. Trebao je njihovu krv da se iscijeli", Teresa je izjavila, još ih jednom podsjetivši na misterioznu prirodu vampira.
„Ti si se iscijelila sa samo nekoliko gutljaja moje krvi", napomenuo je Daniel. „On je iscijedio tri osobe. Dobio je i više nego dovoljno iscjeljujuće energije. Nije li ga to pretvorilo u nekakvog supervampira?"
„Da, sada je jači", potvrdila je Ana, ustala, te otišla do prozora. Samo je načas razmaknula zastore. „Nikada nismo rekle da će ovaj pothvat biti bez rizika."
Načelnik Novik je zakoračio prema Ani. „Imat ćete punu potporu mojih ljudi."
Ni Ana ni Teresa nisu ništa rekle na to. Ana je samo bacila pogled preko ramena prema Teresi koja je još sjedila u fotelji. Daniel je znao da bi najradije načelniku rekle da je njegova velikodušna ponuda njima beskorisna. On je vidio za što je sposoban vampir stjeran u kut. Bio je siguran da bi sâm pogled na njega onesposobio policajce.
A tu je bio i vampirski pogled. Samo je morao uspostaviti kontakt očima s jednim policajcem kako bi mu naredio da otvori paljbu po ostalima.
„Nećemo dovoditi nevine ljude u nepotrebnu opasnost", naposljetku je rekla Ana. „Ovo je naša bitka. Na meni i Teresi je da ga porazimo."
„A na meni je se pobrinem da stanovnici ovog grada budu sigurni." Načelnik Novik nije skidao pogled s Aninih plavih očiju.
„Ne možete to", Daniel je napomenuo. „Ne možete osigurati sigurnost stanovnicima. Niste vidjeli što vampir može napraviti ljudima. Znate li uopće što bi vam Ana mogla napraviti upravo sada?" Okrenuo je glavu prema dugokosoj vampirici prije nego je rekao: „Pokaži mu."
Ana je nekoliko puta trepnula, a sa svakim pokretom kapaka, plavetnilo je nestajalo iz njenih očiju da bi ga zamijenio jantar. „Daj mi svoj pištolj", rekla je načelniku koji je gledao nju kao opčinjen.
YOU ARE READING
DANIEL HERON: POSTANAK
VampireJeste li se ikada osjećali kao da netko drugi upravlja vašim životom? Kao da netko drugi vuče konce, a na vama je samo da se prepustite? Daniel Heron tako se osjećao gotovo čitavog života. Nije bilo lako odrastati u domu kojemu je očajnički nedostaj...