24. Neću te ostaviti ovdje samu i bespomoćnu.

17 2 2
                                    

Komad krvavog mesa pao je na pod uz tupi udarac. Vrh strijele otkotrljao se nekoliko centimetara dalje. Daniel je ustima prinio ruku i prekrio ih. Nije znao što je gore; pogled na Teresinu nadlakticu kojoj je nedostajao komad mesa, ili spomenuti komad mesa koji je ležao na podu.

Dok su mu oči odlutale prema krvavoj masi na podu, primijetio je da je iz vrha strijele iscurila gusta srebrna tekućina. Bio je šupalj, shvatio je Daniel. Progutao je, no u ustima mu je ipak ostao opor okus.

Teresa se spotaknula. Činilo se da gubi ravnotežu. Posrnula je natraške, no nasreću, dovratak je spriječio njen pad. Teturavim je koracima ušla u kuću, boreći se da ostane na nogama. Gravitacija je pobijedila, te se Teresa vrlo brzo našla na koljenima. Niz ranjenu ruku koju je pritisla uz tijelo, slijevao se mlaz krvi.

Smijeh koji se oteo s usana vampira u crnom, natjerao je Daniela da odvoji oči od Terese. Uslijedio je divljački krik koji je Ana ispustila kada je poletjela prema demonu. Skočila mu je na leđa, obavila ga rukama kao što mladunče primata čini kada se hvata za svoju majku. Samo, Anin hvat bio je sve, samo ne nježan. Zgrabila je vampira, zarivši mu nokte kao da su kandže. Jednu je ruku prebacila preko njegova lica, dok je druga ležala na njegovoj ključnoj kosti.

U pokušaju da se oslobodi njena stiska, vampir ju je zgrabio za zapešća i stao odvajati njene ruke od sebe. Njeni nokti su mu derali kožu, ostavljajući iza sebe duboke tragove. Činio je sve u njegovoj moći da je otrese sa sebe, no Anina nadljudska snaga nije mu dopuštala da je se tek tako otarasi.

Sve je to potrajalo tek minutu, iako se Danielu činilo da vrijeme teče usporeno. A tada je sve stalo kada je vampira u trbuh pogodila strijela. Pogledao je prema Teresi, te vidio kako u klonulim rukama drži samostrel.

„Iščupaj je", rekla je s primjetnim naporom.

Danielov pogled vratio se na demona u crnom koji se još jače koprcao u Aninom stisku. Licem mu se slijevala krv u četiri tanka mlaza, a i vrhovi Aninih prstiju bili su umrljani krvlju, ali nije ga puštala.

„Iščupaj strijelu", ponovila je Teresa. Snaga ju je polako napuštala, te više nije bila u stanju klečati, već se spustila na pod. Noge joj bijahu podvijene ispod tijela, a zdravom je rukom u krilu pridržavala onu povrijeđenu.

Daniel je još trenutak-dva gledao, ne shvaćajući kako bi Ana u svom trenutnom položaju mogla učiniti što Teresa traži, a tada mu je sinulo – Teresa nije govorila njoj. Obraćala se njemu.

„Iščupaj je! Odmah!" Anin ga je glas natjerao da se usredotoči.

Potisnuvši sve ostale misli, približio se vampiru, te zgrabio držak strijele koja mu je stršila iz trbuha. Snažno je povukao i strijela mu se našla u ruci. No, nije bila cijela; vršak je nedostajao.

Vampir je kriknuo kao smrtno ranjena zvijer.

Mora da je Anin stisak popustio, jer ju je uspio otresti sa sebe, te je, preskočivši nisku ogradu trijema, odjurio put šume.

Ana je stajala tako, okrvavljenih ruku, pogled prebacujući s mračne šume na osvijetljenu kolibu, neodlučna.

„Zaustavi ga", protisnula je Teresa.

Ana je još tri puta prebacila pogled, a zatim pojurila u kolibu i kleknula do ozlijeđene Terese.

I Daniel je plahim koracima ušao za njom. „Hoće li..."

...umrijeti? To je bilo pitanje koje je želio postaviti, ali nekako nije uspio prevaliti tu riječ preko usana.

„Uhvati ga", opet se Teresa obratila Ani. Glas joj je bio veoma krhak, a lice odavalo da joj govor predstavlja velik napor.

DANIEL HERON: POSTANAKWhere stories live. Discover now