27 ☂ Karışır Tenime Karışır Teninin Tuzu Bir Tanem

9.8K 680 62
                                    


Levent Yüksel- Med Cezir 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Levent Yüksel- Med Cezir 

Tutuşur, geceler yanar, geceler söner 

Bedenim altüst, sarhoş başım döner 

Karışır tenime karışır teninin tuzu bir tanem 

Vazgeçilir gibi değil, bu med cezirler 


MAYIS

Bir kız çocuğu, kadın olarak doğmuyordu. Büyüyor, gerçeklerle yüzleşiyor, masumluğunu kaybediyor ve bir kadına evriliyordu. Hayat, kadınlar için hiçbir zaman kolay değildi. Kadınlar her zaman bir dedikodu, bir iftira, bir yargılamayla mücadele ediyordu hayatları boyunca. Kimisi savaşını ailesine karşı veriyor, kimisinin en büyük düşmanı da hemcinsi oluyordu. Fakat sonuç asla değişmiyordu.

Kadınlar, her zaman kazanmanın bir yolunu buluyordu.

Kahveyaz'ı açtığımda masum bir kadındım. Gerçekten masumdum. Hayatın gerçekleri ile yüzleştikçe, bir kadın olarak bir işletme sahibi olmanın bir erkeğin işletme sahibi olmasından çok daha zor olduğunu kavradıkça, bir kadın patronun erkek bir patron kadar değer görmediğini hissettikçe masumluğumu yitirdim.

Küçük bir kahve dükkânı işletmek istemiyorum.

Adımı akıllara kazımak istiyorum artık.

Kahveyaz, insanların ağızlarına sakız yapacağı bir işletme olmamalı. Arkasında böylesine derin ve sancılı bir mücadeleyi göğüslerken böylesine aşağılık haberlerin konusu olmamalı. Öfkem buna işte. Beni buna layık görenlere. Mücadelemi geri plana atıp beni yermek için birlik olan hemcinslerime. Para kazandığımı hazmedemeyen ve işletmemi kaybetmek için elinden geleni ardına koymayan sözde akrabalarıma.

Sözüm onlara. Sitemim onlara.

İntikamım onlara.

Eğer düşmanınız sizin insan içine çıkacak yüzünüz kalmasın diye planlar yapıyorsa yapmanız gereken ilk şey, insanların içine girmek olmalıdır.

Biz de tam olarak bunu yaptık.

Kahveyaz için bir lansman düzenlemeye karar verdik.

Kahveyaz'ın haberinin gazetede yayınlandığı gün Kahveyaz'ın resmi Instagram hesabından bir post paylaştık. "Before-After" temalı postta ilk fotoğraf, sabah saatlerinde dükkân bir enkazken önünde çekindiğimiz fotoğraftı. İkinci fotoğraf ise akşam saatlerinde dükkânın neredeyse her şeyi hazırken çektiğimiz fotoğraftı.

Haber, sosyal medyada oldukça hızlı yayılmıştı ve Kahveyaz'ın nasıl bir yer olduğunu araştırmak için profilimize giren insanlar, bir yıkımı değil bir mücadele ile karşılaşmıştı. Takipçi sayımız bir gün içerisinde yüz bin artmıştı. Postlarımızın altına gelen yorumlar hiç durmamıştı. Kimisi sövüyor, kimisi alay ediyor ama büyük çoğunluğu da övgü dolu yorumlar bırakıyordu. Bu yorumları yapan kişiler, aylardır benden alışveriş yapan insanlardı ve bu insanlar hiç de az değildi.

Onun Çatısının Altında (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin