23 ☂ Ben Olmasam Bile Hayat Gülsün Sana

9.7K 735 102
                                    

Ayla Dikmen- Anlamazdın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayla Dikmen- Anlamazdın

Kalbim bomboş kaldı sanma,

Acılar geçer zamanla.

Aşka tövbe demem ben,

Görürsün sevince yeniden.


MAYIS

Yorgunsun ama bu tatlı bir yorgunluk. Uykusuzsun ama uyanıkken çok mutlusun. Ağrıların var ama o ağrılarının sebebi sana çok güzel bakıyor. Kıyafetlerin eskisi gibi şık değil ama evinde, kendi pijamalarınlasın. Birçok sorumluluğun var ama yanında sana yardım eden biri var.

Eğer bir haftamı tanımlamak isteseydim yalnızca bu cümleleri kurardım. Hayatım çok hızlı bir şekilde değişmişti. Kendimi bir koşturmacanın içinde ama aynı zamanda huzurlu bir dinginliğin içinde bulmuştum.

Eve geleli, Rüzgâr'ı kendi çatımız altına alalı, bir hafta olmuştu. Gece uyuyamıyordum, uyanıkken sürekli Rüzgâr'ın ihtiyaçlarını gideriyordum. Emziriyordum, gaz çıkartıyordum, uyutuyordum ve bu döngü sonsuza kadar devam ediyordu. Miniğimin yaptığı tek şey uyumak ve yediğini çıkarmak olsa da etrafında insanları dört döndürüyordu.

Yaz'ın okulu bitmişti. Yaz tatiline girmişti ve Şafak ile bir süredir kurs arayışı içerisindelerdi. Dört gün önce Şafak'ın çalışma odasında dördümüz Yaz için yaz kurslarını araştırmıştık. Şafak hepsini not almıştı ve iki gündür Yaz'ı kahvaltı yapar yapmaz kurslarla görüşmek için götürüyordu. Akşama doğru geliyorlar ve sonra akşam yemeği yiyor, beraber vakit geçiriyorduk.

Şafak, Yaz'ın bir satranç kursuna gitmesi gerektiğine inanıyordu ve Yaz da bunu çok istiyordu. Bu yüzden bu konuda çok hassas davranıp en doğru yeri sonunda bulmuşlardı. Kızım aynı zamanda bir enstrüman çalmak istediğini de söylemişti ve Şafak, beyin gelişimi için piyanonun çok iyi bir seçenek olduğunu anlatmıştı. Yaz ile birkaç piyano videosu izlediler. Yaz heveslendi ve ertesi gün de piyano kursu için bir arayış başladı. Birkaç hafta bu tempoda gidecekti ve hâlâ üretken olmak istiyorsa başka kurslara da bakacaklardı.

Neyse ki kurs arayışımız sonunda bitmişti. Ben ve Rüzgâr, kendi sağlığımız için bu haftayı evde geçirmiştik. Karnım yavaş yavaş eski haline dönüyordu ama hâlâ 2 aylık hamileymişim gibi bir karnım vardı. Evde olmaktan hoşlanmıyordum. Senelerimi bir dört duvar arasında geçirdiğim için evde tek kalınca kendimi çok yalnız hissediyordum. Yine de kendimi meşgul edecek birkaç şeyim vardı. Mesela Rüzgâr uyurken üniversite sınavına çalışıyordum. Türkçe testleri çözüyor, konu videoları izliyordum. Matematik kısmında Şafak'tan söz almıştım. Bana konuları anlatacaktı Yaz'ın kurs işleri biter bitmez.

Onun Çatısının Altında (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin