33 ☂ Gözün Değse Kanatlanır, Kaçar Bakışlar

9.4K 651 78
                                    

Nilipek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nilipek. - Gömülür 

Gözün değse kanatlanır, kaçar bakışlar 

Dağılır zihin, toz bulutu, üflesen uçar  

Gözün değse kanatlanır, kaçar bakışlar 

Dağılır zihin, toz bulutu, üflesen uçar 

MAYIS

Tik. Tik. Tik. Tik.

Zihnimde sürekli bu ses yankılanıyordu. Karanlık beni sarmalamıştı ama kirpiklerimi kontrol edebildiğimi fark ettiğimde göz kapaklarımı kaldırmayı denedim. Kirpiklerim yorgunlukla gözlerime gölge düşürdü.

Derin bir nefes alma isteğiyle dolup taştım ve denediğimde nefesim yarıda kesildi. Kemiklerimde çok keskin bir acı hissetmiştim. O keskin acının yanında elimin üzerinde usulca dolanan bir parmağı sezdiğimde gözlerimi açılmaya zorladım.

Başını yatağıma yaslamış olan Şafak'ı gördüğümde gözlerim sulandı. Onun dokunuşları artık daha baskındı. Bilincim yavaş yavaş yerine gelmişti. Yüzü elime dönük olduğu için uyandığımı fark edememişti ama parmağımı usulca hareket ettirdiğimde başını hızla kaldırdı.

Onunla göz göze geldiğimde gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Keskin bir nefes aldı ve "Mayıs." dedi özlemle. Konuşamayacak kadar susuz kalmıştı boğazlarım ve gücümü tam anlamıyla toplayamamıştım. Titrek eli saçlarıma ulaştığında "Uyandın." dedi titrek bir ses tonuyla. Gözlerinden yaşlar usul usul akmaya başladı ve dudaklarını alnıma bastırdığında gözlerimi kapattım. Yastığa damlayan yaşlarım şimdiden ıslaklığı hissettirmişti. "Uyandın." diye sayıklayıp benden uzaklaştı. Yüzüme daha geriden baktı.

"Doktoru çağırmamız lazım." deyip yanımdan ayrılıyordu ki zayıf bir temasla bileğini tuttum. Bu bile canımı acıtmıştı. Sol kolumda keskin bir acı hissederken dudaklarımın arasından bir inilti kaçtı.

Şafak hemen elimi geri indirdi. "Kolunu kıpırdatamazsın." dedi.

"Gitme." diye fısıldadım kurumuş dudaklarımın arasından. Boğazım yandı. Belki konuştum, belki konuşmadım. Bundan emin olamayacak kadar cılızdı sesim ama Şafak beni anladı.

"Gitmiyorum bir tanem." deyip yüzüme düşen birkaç saç tutamını geriye attı. "Gitmiyorum." diye sayıklarken sesi titredi.

Yatağımın yanındaki bir düğmeye bastı ve iyice bana yaklaştı. "Çok korktum." diye yakındı. Onunla hasret gidermek, durmadan konuşmak istiyordum ama gücüm yoktu. Ona dokunma isteğimin önüne geçemedim. Bu yüzden sağ elimi kaldırıp yüzüne tutundum. Kolum güçsüzlükle titriyordu. Ona temas eder etmez gözlerini kapattı. Gözlerinde biriken birkaç damla yaş usulca akarken yavaş bir hareketle gözyaşını sildim.

Onun Çatısının Altında (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin