29. BÖLÜM

93 4 0
                                    

Medya Çiçek'in söylediği şarkı

İyi okumalar 💞

Çiçek ;

Okuldan gelince üzerimi değiştirip kendimi yatağa attım. Okulda öğle tenefüsünde yemek yedikten sonra derste midem bulanmıştı. Yediğim yemekten olduğunu düşünüp umursamamaya çalışmıştım ama şimdi de haddinden fazla yorgundum. Yatıp uyusam sabaha kadar uyurdum o derece.

Zorla yattığım yerden kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Üzerime şort ve tişört giyip kendimi yatağa attım. Üzerime zorla pikeyi çekip uyku moduna geçtim. Zaten çok zor olmamıştı. Bin türlü rüya görüp arada kabuslarla uyanmıştım.

~~~~~~~~~

Gözlerimi zorla açmaya çalışırken zilin çaldığını duydum. Gözlerimi ovalamak için elimi yüzüme götürünce terlediğimi anladım. Su içinde kalmış bir şekilde yataktan kalkmaya çalışırken sanki uyurken dövülmüş gibiydim. Öyle bir yorgunluk vardı üzerimde. Annem sesimi duymuş olmalı ki saniyesinde kapımda bitti.

Kaşları çatılı şekilde bana bakarken yanıma yaklaşıp elini alnıma koydu. " Senin ateşin var annem. Kalk bakayım bir. " Zorlukla da olsa yattığım yerden doğrulup ayağa kalktım. Elini sırtıma koydu. " Nasıl terlemişsin ya. "

Annemle odadan çıkıp banyoya gittik. Ben zorla ayakta durduğum için annem koluyla destek veriyordu bana. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra geri odama döndük. Üstümde ki tişörtü çıkartıp yerine sporcu atleti giydim. Annem tişörtümü banyoya götürürken bende zorla yerimden kalkıp içeriye geçtim. Babam salonda değildi. Kendimi koltuğa geri attığımda babam salona girmişti. Oturuşumu düzeltince babam yanıma geldi. Elini alnıma koyup kendine çekti beni. " Noldu neyin var kızım? "

" Bir şeyim yok ya biraz halsizim sadece. " Kolumu babamın beline sardım. Gözlerimi kapattığımda uyuyacak haldeydim. Annemin sesini duyunca gözlerimi açtım. Sofrayı kuruyordu. Kalkıp yardım ettim anneme. Ben mutfaktayken bana seslendiğini duydum. " Çiçek masaya ilaç bırakıyorum yemekten sonra iç onu. "

" Tamam anne. " Elimde ki tencereyi de masaya bırakınca yemek yemeye oturduk. Annemle babam bir yandan haber izlerken diğer yandan sohbet ediyordu ama ben resmen yemek yerken uyuyordum. Kulağımın dibinde bir parmak şıklatma sesi ile oturduğum yerden sıçradım. Babamın yaptığını fark edince oflayıp başımı geri elime yasladım. Babam benim halime gülerken ben geri uyuklamaya dönmüştüm. 1 saati biraz uyuyarak biraz yemek yiyerek geçirince en sonunda yerimden kalkıp tabağımı mutfağa götürdüm. Makineye koyduktan sonra ilacı içip salona geçtim. Halsizlik daha da artmıştı ve artık başımı dik tutamıyordum resmen.

Koltuğun kenarına oturup başımı elime yasladım. Televizyon izliyordum ama kafam yerinde değildi resmen. Sadece izliyordum. Ne izlediğimi asla anlamıyordum. Televizyona öyle boş boş bakarken ne olduğunu anlamadan uyuya kalmışım.

~~~~~~~~

Sallanmayla yattığım yerden sıçradım. Başımı kaldırırken beni bir yere yatırdıklarını fark ettim. Doğrulup etrafıma bakınca arabada olduğumu gördüm. Gözlerimi ovalarken oturur pozisyona gelip arkama yaslandım. Annem ön koltuğa otururken babam da şoför koltuğuna oturdu. " Annecim iyi misin? " Başımı sallayıp koltuğa geri yattım.

Ne zaman hasta olsam her seferinde aynı şey oluyordu. Uyanık kalamıyor sürekli uyuyordum. Normalim olmuştu benim artık.

Kısa sürede hastaneye varınca annemle arabadan indik. Babam arabayı park etmek için gittiğinde biz de annemle acil kısmından içeriye gittik. Telefonum muhtemelen evde kalmıştı. Ben uyuyorken annemlerin aklına geleceğini sanmıyorum. Sıra numarası alıp koltuklara oturduk. Başımı annemin omzuna koyup gözlerimi kapattım. Saçlarımda annemin elini hissedince daha da anneme yaslandım. O kadar yorgundum ki uyusam bile geçmiyordu. " Seni uyandırmaya çalıştık ama uyanmadın bir türlü nasıl korktum bir şey oldu diye. "

MAHALLE  AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin