Birini güzel olduğu için sevmezsin, sen sevdiğin için güzel olur o
Küçük PrensMedya : Çiçek'in kombini
Dün ki babam ile Eslem arasında geçen konuşmada Eslem ilk başlarda babama karşı çekingen davranmış sonradan açılmıştı. Beraber çok güzel bir şekilde anlaşmışlardı.
Şimdi de uyanmış odamdan kıyafetlerimi almış banyoya giyinmek için gidiyordum. Eslem gece benim yatağımda yatmış ben ise odamda yere yatak sermiş orada yatmıştım. Uyanalı yarım saat olmuştu. Yatakta telefonda takılmış instagram ve whatsappta kimin ne fotoğraf paylaştığına bakmıştım. Şimdi Eslem uyurken onu uyandırmadan sessiz bir şekilde yatağımı toplayıp annemlerin odasına bırakıp kıyafetlerimi banyoda giyinmek için odamdan çıkmıştım. Üstümdekileri çıkartıp yarım saatte duş aldıktan sonra titreye titreye çıktım sıcak suyun altından. Duşa girmek çok güzel ama çıkmak tam bir işkence benim için. Soğuk suyu sevmeyen biri olarak her daim sıcak su ile duş alıyorum. Doğal olarak da duştan çıkınca üşüyordum.
Başımı yere eğip saçlarıma havluyu sardım. Evden çıkana kadar bu şekilde ıslaklığı geçerdi. Sonra da tarar toplardım. İç çamaşırlarımı giyip üzerine siyah dar pantalonumu giyip üzerine de siyah ince uzun kollu boğazlımı giydim. Etek kısmını pantalonumun içine verdim. Kollarımı biraz kaldırıp çok hafifçe dışarıya çıkardım.
Aynadan kendime bakıp kaşlarımı düzelttikten sonra banyodan çıktım. Odama geçip çok ses yapmadan kapıyı araladım. Eslem hâlâ uyuyordu. İçeriye girip sessiz olmaya çalışarak yanına ilerledim. Yanağına uyandırmamaya çalışarak küçük bir öpücük bırakıp odadan tekrar çıktım. Mutfakta kahvaltıyı hazırlıyordu annem. Yanına gidip yanağını öptüm. " Günaydın Aysel sultan. "
" Günaydııın. Sabah-ı şerifleriniz hayrolsun efendim. " Gülerek yardım etmeye başladım. " Bugün saat kaçta gideceksin karakola? "
" Mert gelicekmiş, saat 1:30 gibi alırım sizi demişti. "
" Anladım. Tamam ... Hadi sofrayı hazırla sen. " Elimde tabakları salona taşırken odamdan gözlerini ovuşturup kıyafetlerini düzeltmeye çalışan Eslem çıktı. Ona gülüp öpücük attım. Havada yakalayıp yanağına bastırdı elini. Elimdeki tabakları masaya koyup odanın ortasında durmuş hâlâ gözlerini ovuşturup ayılmaya çalışan Eslem'in yanına gittim. Ellerimle kıyafetlerini düzeltirken gözlerini ovuşturmayı bırakmış gülerek bana bakıyordu.
Bana tatlı tatlı bakarken sarılıp yanağını sulu bir öpücük kondurdum. Ayağa kalkıp sırtından itekleyerek banyoya ilerlettim. " Hadi bakalım küçük hanım, önce ellerimizi ve yüzümüzü yıkayalım. " Kıkırdayarak musluğu açıp yüzünü yıkarken banyodan çıkıp anneme yardım etmeye devam ettim.
Çok geçmeden masa hazırlanmış, babam da uyanarak sofraya oturmuştu. Herkes yemeğini sessiz sedasız bir şekilde yerken bu sessizliği babam böldü. " Kızım ne zaman gideceksiniz siz? İsterseniz ben bırakayım sizi. "
" Yok gerek yok baba. Saat 1:30 gibi Mert gelecek. Onunla gideceğiz karakola. " Sıkıntıyla başını salladı. " Tamam kızım, siz dikkat edin yine olur mu? " Kaşlarımı çatıp kafamı salladım. Belki de Mert ile çok samimi olmamı istemiyordu. Ama neden? Bu zamana kadar hep eski mahallemde ki erkek arkadaşlarımla samimi olmama bir şey dememişti de şimdi Mert'e mi güvenmiyordu. Gerçi önce ki mahallemden erkek arkadaşlarımın babalarını da babam tanıyordu hepsini nasıl birisi olduğunu biliyordu. Kendimi tutamayıp sordum. " Baba açık açık soruyorum, senden de açık bir cevap istiyorum tamam mı? " Sanki ne soracağımı anlamış gibi başını salladı. Ağzına bir salatalık atıp bana bakmaya devam etti. " Sen Mert'e güvenmiyorsun değil mi? Özellikle dikkat edin dedin de çünkü, normalde demezsin de. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE AŞKI
Teen FictionNerden bilebilirdim ki başka bir eve taşınmanın beni rüya gibi güzel bir hayata götüreceğini. Biraz daha büyüdüğümde bu zamanları hatırlayıp iyi ki diyeceğime o kadar eminim ki.