Uyandığımda saat akşam 7'ydi. Yataktan gözlerimi ovuşturarak kalktım. Esnedikten sonra yatağımın üstündeki pikeye uzandım ve hızlı bir şekilde toparladım. En son da yastığımı da başlığa yaslayıp odadan çıktım. Banyoya girip kendime baktığımda çığlık atmamak için kendimi zor tuttum.
Birbirine girmiş saçlarım, iyice kırışmış olan tişörtüm, normal ten rengime göre bembeyaz olmuş suratım. Saçımı tokamdan kurtarıp taradım. Tekrar toplayıp elimi yüzümü yıkadım. Kurulayıp banyodan çıktım ve tekrar odama gittim.
Dolaptan aldığım kısa kollu uzun ve geniş olan tişörtüm ile siyah kenarlarında buz mavisi taşları olan taytımı aldım. Hızlıca üstümü değiştirip çıkardığım kıyafetleri kirli sepetine attım.
Koridora çıkınca salona doğru seslendim. Cevap veren olmayınca mutfağa gittim. Orada da kimse yoktu. Tekrar odama gidip yastığımın altından telefonumu aldım. Kişilere girip annemi aradım ama bakmadı. Daha sonra ise babamı aradım.
Babam telefonu açınca;
- " Baba neredesiniz? Annem telefonuna bakmıyor. "
- " Kızım biz annenle markete geldik. Evde hiç birşey kalmamış. Alış-veriş yapmaya geldik. Sen uyuduğun için sana da haber veremedik. "
- " Tamam baba. Hangi markettesiniz? Yanınıza geleyim. "
- " .............. marketteyiz kızım. "
- " Tamam baba 5 dakikaya geliyorum. "
- " Tamam kızım birde baksana buzdolabına süt var mı annen soruyor da. "
- " Bakıyorum baba bir dakika. "
Odamdan çıkıp mutfağa gittim ve buzdolabını açtım. Süt şişesi vardı ama içinde ne kadar olduğuna bakmak için elimle salladım şişeyi. Doluydu. Dolabın alt rafında bir tane de açılmamış süt vardı.
- " Baba bir tane dolu süt kutusu var birde hiç açılmayan bir tane süt kutusu var. ".
- " Tamam kızım. Sağol. Hadi sen de fazla oyalanma da gel. "
- " Tamam baba. Görüşürüz. "
- " Görüşürüz kızım. "
Telefonu kapatınca odama gidip kumbaramdan biraz para alıp telefonumun kılıfı ile telefonun arasına koydum. Hızlı bir şekilde kapıya doğru gittim. Kapıyı açıp ayakkabılıktan beyaz ayakkabılarımı aldım. Ayakkabılarımı giyip binadan çıktım.
Allah'tan market bize yakındı sadece bir sokak altımızdaydı. Annemleri fazla bekletmemek amacı ile koşarak gittim. Sokaktan dönerken aniden karşıma çıkan köpek ile korkup çığlık attım. Geri geri gelirken birisine çarptım. Erkek parfümü kokusu burnuma geldi. Vücudum refleksle kasılırken kendimi çektim.
O esnada çocuğun sakin ol diye konuştuğunu duydum. Çocuktan yeterince uzaklaştığımı düşünüp olduğum yerde durdum. Ellerimi önümde birleştirip kafamı da ellerime doğru eğdim. Ne zaman utansam parmaklarımla oynamaya başlardım.
Parmaklarımla oynamaya devam ederken konuşmaya başladım.
- " Eeee ....... şey ......... kusura bakma ... normalde olsa korkmam ama bir anda karşıma çıkınca korktum. Farkına varmadan da sana çarptım. Özür dilerim. "
O sırada çocuk tebessüm ederek konuşmaya başladı.
- " Sorun değil. Benim de karşıma aniden bir köpek çıksa ben de korkarım. Senin korkmanı anlayabiliyorum. "
Ohhh Allah'tan sakin karşıladı sert ve kırıcı sözler söylemedi.
- " Tekrardan kusura bakma. Görüşürüz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE AŞKI
Teen FictionNerden bilebilirdim ki başka bir eve taşınmanın beni rüya gibi güzel bir hayata götüreceğini. Biraz daha büyüdüğümde bu zamanları hatırlayıp iyi ki diyeceğime o kadar eminim ki.