Duyurumsu bir şeyler

133 6 0
                                    

Merhaba. Nasılsınız?

Açıkçası ben biraz üzgünüm. Çocuklarıma veda ettim bir anlamda. Onları yazmaya o kadar alışmışım ki bitmesi çok tuhafıma gitti.

Ne diyeceğimi bilmiyorum açıkçası. Bu hikayeyi yazmaya 2020 yılında başlamıştım. O zaman daha küçüktüm. Ortaokul öğrencisiydim şimdi lisedeyim. Zamanla yazım şeklim bu hikaye için belki farklılaştı belki aynı kaldı ama en azından benim açımdan biraz da olsa ilerleme katettim diye düşünüyorum.

Hikayeyi yazdığım dönem bundan neredeyse 3 sene öncesiydi. Herkes lise zamanında ki aşkı yazıyor diye farklılık olsun diye ortaokul yazmak istemiştim. Amacım oydu da. Az buçuk bile olsa başardım bence.

Başta düzenli yazarken sonrasında belki de 1 senden fazla ara verdiğim dönem oldu. O dönemde ne yazdığımı da unutmuşum açıkçası 😅

Unutunca kafama göre yazdım. Kitaba ilk başlarken ki planlarla yazamadım. Umarım beğendiğiniz bir hikaye olmuştur. Yazdığım ilk hikayeydi aslında. Bir tane daha kitap var ama o yarım kaldı. Onun da vakti ne zamansa o zaman yazmaya devam edeceğim.

İlk günden beridir bana destek veren, yorumları ile mutlu eden herkese binlerce kere teşekkür ederim. O zaman ki mutluluğumun tarifi yok, olamaz da.

Bir kaç bir şey daha söylemek istiyorum ve sonra kaçıyorum. Şu an da arka planda bir hikaye yazıyorum. Tahminlerime göre yarı texting yarı roman tarzında olacak. O hikayeyi de arka planda yazacağım. Hikaye bitince sizinle paylaşmaya başlayacağım. Kafa dağıtmak için yazdığım bir hikaye olacak açıkçası. Ona da desteklerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim her şey için.

Bir de özel bölüm yazmak istiyorum. Ama aklımda açık konuşmak gerekirse çok da bir fikir yok. Bana şöyle bir şey olabilir dediğiniz fikirleri yazarsanız çok memnun olurum. Çok değil 2 ya da 3 tane özel bölüm yazacağım. Ondan sonra Mahalle Aşkı komple bitecek. Dediğim gibi sizden de fikir istiyorum.

Söyleyecek başka bir şeyim kalmadı. Allah'a emanetsiniz ve seviliyorsunuz. 💞

MAHALLE  AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin