22. BÖLÜM

298 11 31
                                    

AŞK

Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin,
Bir ısıtır, bir üşütür; bir ağlatır, bir güldürür,
Sen hem bir hastalık hemde sağlık gibisin ...

Özdemir ASAF

Cemre ve Burak'ın bizi öyle gördüğü günün akşamındayız. Cemre bizi gördüğü yetmiyormuş gibi annesi Selma teyzeden izin almış ve bize gelmişti. Annemin yanında oturmuş sürekli olarak bana imalı bir şekilde bakıyordu ve bir süre sonra annemin de dikkatini çekmişti. Bir süre sonra ne olduğunu sorunca da öylece geçiştirmiştik.

Daha sonra ise birlikte benim odama çıkmıştık ve ben Cemre hanımı bir güzel azarlamıştım.

Şimdi ise Cemre gideli birkaç saat oluyordu ve ben ders çalışıyordum. Babam yarım saat ya da bir saat sonra gelirdi. Testimin son sorusuna da bir tik attıktan sonra soru sayımı deftere yazıp kitabı kapattım.

Masama dokunmadan direk yatağıma yattım. Parmaklarımla başımı ovaladım ağrıyı geçireceğimi umarak. Ama maalesef geçmemişti. Elime telefonumu alınca whatsaptan mesaj geldiğini gördüm. Mesaj Cemre'den geldi zannediyordum ama Mert'ten gelmişti. Burası ne ara ısınmış bu kadar yaa. Neyse tamam sakinim ve sakin kalmaya devam ederek mesajı okuyacağım.

Mert : Selam Çiçek

Mert : Yaşıyor musun diye bir kontrol edeyim dedim jsjsjjs

Mert : Yaşıyorsan yaşıyorum yaz olur mu?

Telefonum sessizde olduğu için asla duymamıştım mesaj sesini.

Çiçek : Yaşıyorum yaşıyorum sakin ol.

Mert : Cemre'nin gazabına uğramamışsın galiba jsjsjsj

Çiçek : Tabii tabii kesinlikle gazabına uğramadım. Yani annemin yanında kesin imalı imalı konuşmamıştır, asla annem Cemre'nin niye öyle konuştuğunu sorgulamamıştır.

Çiçek : Yani uzun lafın kısası kesinlikle gazabına uğramadım.

Mert : jsjsjsjdj

Bir süre bekledim mesaj yazacak mı diye ama hiç bir mesaj gelmedi. Tam uygulamadan çıkıyordum ki çevrimiçi yazısı " yazıyor ... " a döndü. Merakla ne yazacağını beklemeye başladım.

Mert : Bir sorun mu var Çiçek?

Yüzümde ki gülümseme solarken niye böyle yazdığını düşünüyordum. O sırada yeni mesaj geldi.

Mert : Yazdıklarıma soğuk cevaplar veriyorsun sanki.

Mert : Ben mi yanlış anladım?

Yüzümde az önce solan gülümseme bir oluştu. Anlamıştı bir şey olduğunu. Ama bir sorun yoktu. Sonra bir mesaj daha geldi ve gelen mesajla kaşlarım çatıldı.

Mert : Yoksa bugün ki olanlardan dolayı mı bana böyle soğuk davranıyorsun?

Yazdığı mesajı okuduktan sonra endişe ile yazmaya başladım. Beni yanlış anlamasını asla istemiyordum.

Çiçek : Hayır hayır.

Çiçek : Kusura bakma. Dersin başından yeni kalktığım için başım ağrıyor da ondan öyle mesaj yazdım. Gözlerim çok ağrıdı.

Bir süre bekledim ne yazacağını merak ettiğim için. Çok geçmeden de zaten mesaj geldi.

Mert : Tamam o zaman kusura bakma ben yanlış anlamışım.

MAHALLE  AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin