Ömrümün bir köşesine değil her köşesine seni sığdırmak.
Telefonumdan gelen sesle sıçrayarak uyandım. Gelen sesin alarm olduğunu zannettim ilk başta. Ama melodiyi daha dikkatli bir şekilde dinleyince bunun telefonumun zil sesi olduğunu anladım. Yatakta doğrulup gözlerimi ovuşturdum. Ellerimi gözlerimden çekince komodinde ki telefonuma uzandım. Telefonu elime alıp yeşil renkteki simgeyi kaldırdım. Kulağıma götürecekken kim olduğuna baktım. Annemdi arayan. Telefonu kulağıma götürünce konuşmaya başladım.
- " Efendim anne. "
- " Kızım nasıl oldun? "
- " Daha iyiyim şu an. "
- " Tamam. Uyudun mu annecim? "
- " Uyudum uyudum anne. Şimdi telefonun sesine kalktım. Duşa gireceğim. Cemre nasıl? "
- " Cemre de iyi odada uykusu gelmişti. Uyuyor. "
- " Tamam. Cemre'yi ne zaman çıkartırlar hastaneden? Doktor birşey söyledi mi? "
- " Söyledi kızım söyledi. Uyuyor dedim ya sana. Doktor da Cemre'nin uyuduğunu gördü.
' Hastanede biraz daha kalsın yarın akşama doğru işlemleri hallederiz, çıkar hastaneden' dedi. "Annemin görmeyeceğini bile bile kafamı salladım.
- " Tamam anne. Yemek yapılacak mı ben yapayım şimdiden? "
- " Yok kızım şimdi yapılmayacak. Biz bu geceyi burada Selmaların yanında geçireceğiz. Sen de evde yat biraz daha dinlen. Yarın sabah kahvaltını yaptıktan sonra yemekleri hazırlamaya başlarsın. Ben de gelir yardım ederim sana. Olur mu annem? "
- " Olur annem olur. Oradakilere selam söyle. Görüşürüz. "
- " Aleyküm selam söylerim kızım. Hadi görüşürüz. "
Telefonu kapatıp komodine koydum geriye. Çekmecemden şarj aletimi alıp telefonumu şarja taktım. Dolabımdan kıyafetlerimi alıp kenarlardan çıkmış terli saçlarımı geriye attım. Odamdan çıkıp banyoya girdim. Kıyafetlerimi kenara bırakıp duşa girdim. Ben duşu 10 dakika da aldım zannediyordum ama meğersem yarım saattir duştaymışım. Açıkçası biraz şaşırmıştım nasıl bu kadar uzun süre duşta kaldığıma. Banyodan çıkıp paytak adımlarla odama geldim ve kurulanıp üzerimi giydim. Saçlarımı önce küçük bir havlu ile kuruladım ve sonra aynı havlu ile saçımı sardım. Havluyu banyoya koyup odamdan bilgisayarımı aldım ve salona geçtim.
Bilgisayarı koltuğun üzerine bırakıp koşarak mutfağa gittim. En son sabah yediğim sandviçle duruyordum. Karnım çok acıkmıştı. Dolabı açıp yemek var mı diye baktım ama yemek yoktu maalesef ki. Buzdolabını kapatıp poşetin içinden tost ekmeğini aldım. Dolaptan da salam ile kaşar alıp tezgaha koydum. Tost ekmeğini alıp içine önce iki tane salam koydum. Sonra kaşarları ince ince doğrayıp tost ekmeğinin içine koydum. Üstüne ise diğer tost ekmeğini koydum. Tost makinesini alıp prize taktım. Tost makinesi ısınırken yaptığım sandviçi tabağa koydum. Bir süre sonra tost makinesi ısınınca tost ekmeklerini koydum. Hızlıca iki tane tost hazırlayıp onları da tabağa koydum. Dolaptan meyve suyunu çıkarıp büyük bir bardağa koydum. Tabağımı ve bardağımı alıp salona geçtim. Elimdekileri sehpaya bırakıp tekrardan mutfağa döndüm ve ışığı kapattım. Tekrardan salona girince kendimi bildiğiniz koltuğa fırlattım. Koltuktan zıplarken eş zamanlı olarak bilgisayarda koltuktan zıpladı. Korku ile bilgisayara uzandım. Yere düşmesine ramak kala kenarından tuttum. Bir elim bilgisayarın kenarından tutarken bir elim göğüs kafesimin içinde zıplayan kalbimde eğik bir şekilde duruyordum. Sonunda bilgisayarın diğer kenarından da tutup yerimde doğruldum. Bilgisayarı sehpaya bırakıp sehpayı biraz daha yaklaştırdım koltuğa. Sehpanın üzerinde ki bilgisayarı alıp bacaklarımı koltuğa uzattım ve bilgisayarı da bacaklarımın üzerine koydum. Bilgisayarın tuşuna basıp açılmasını beklerken tostumu ısırdım ve bir yudum da meyve suyu içtim. Bilgisayar açılınca NotePad kısmına giriş yaptım. Sonradan araştırma yapmadığım aklıma geldi ve bilgisayarı kenara bırakarak odama gittim. Dolabımdan boş ve kullanmadığım bir defter ve bir tane de tükenmez kalem aldım. Koşarak salona geçtim. Aklımda çok güzel bir fikir var ve eğer bu fikri gerçekleştirirsem çok güzel olacak. Sehpanın boyunu biraz daha yükselttim. Bilgisayarımı önüme koyup biraz geriye doğru ittirdim. Defterin ilk sayfasını açıp tükenmez kalemin de kapağını açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE AŞKI
Teen FictionNerden bilebilirdim ki başka bir eve taşınmanın beni rüya gibi güzel bir hayata götüreceğini. Biraz daha büyüdüğümde bu zamanları hatırlayıp iyi ki diyeceğime o kadar eminim ki.