Çiçek ;
Duştan çıkınca hızla üzerimi giyinip salona annemin yanına geçtim. Televizyondan film izliyordu. Yanına oturunca bana bakıp hemen ardından televizyona döndü. Önünde ki çekirdek kasesinden çekirdek alıp ben de izlemeye başladım. Bir kaç dakika sonra aklıma gelen soru ile anneme döndüm. " Hissediyorum tehlikeli bir soru geliyor. " Dediği şeyle Kahkaha attım. " Hayır ya kolay soru bu bir kere. " Tek kaşını kaldırdı sorgular gibi. " Bugün galiba pikniğe gidecekmişiz. Ne zaman gideriz? "
" Mert'in annesi ayarlayamadı bir türlü bugün gitmeyeceğiz. Belki siz karneleri aldıktan sonra gideriz. Kesin değil daha. " Başımı salladım. Annemle oturup film izlemeye devam ettim. Telefondan gelen bildirim sesi ile elime alınca Selma teyzeden mesaj geldiğini gördüm.
Selma teyzem : Kuzum Cemre daha iyi. Aklın kalmasın onda olur mu?
Çiçek : Tamam Selma teyze teşekkür ederim haber verdiğin için.
Selma teyzem : Rica ederim kızım annene Selam söyle.
Çiçek : Aleyküm selamm
Telefonu bırakırken anneme baktım. Aşırı dikkatli bir şekilde filme odaklanmıştı. " Anne Selma teyzemin selamı var sana. " Ben de geri film izlemeye tam dönüyordum ki annemin kucağında olan tabak annemin sıçraması ile yere düştü. Tabak kırılmadan sadece çekirdekler yere dağılırken annem eli ile damağını ittiriyordu. Ben Kahkaha atarken o bir eli ile kalbini tutuyor bir yandan da benim omzuma vuruyordu. Sakinleşmesini beklerken bir bardak su getirdim. Suyu içerken bile eli yüreğindeydi.
En sonunda sakinleşince o filmine döndü ben de telefonumu alıp odama geçtim. Yatağıma yatıp youtubu açtım bilgisayardan. Onu beklerken düzgünce serili olan pikemi üzerime serdim. Bilgisayarı geri kucağıma aldığımda aklımdan hangi diziyi izlesem diye geçiriyordum. Çok geçmedi ki aklıma Hayat Bazen Tatlıdır geldi. En sevdiğim bölümleri kısa kısa yayınlamışlardı. " Gizli öznesi Aşığım " bölümünü izlemeye başladım. O kadar çok izledim ki resmen replikleri söylüyorum onlarla beraber. Herkesi geçtim dizi de Onur ile Zeynep'in uyumu çok güzel.
( Bunu yazarken canım çekti gidip bir daha izliyim şu bölümü ben 😅 )
Bir iki bölüm diye başladığım dizi de bir sürü bölümü arka arkaya izlemiştim. Bazılarının repliğini de ezbere biliyordum. En sonunda daha izlerdim ama annem çağırdığı için mecburen bırakmıştım. Sabah kahvaltıdan sonra bir şey yemediğim düşünülürse yemek yemek için çağırıyordu beni. Mutfağa geçtiğimde yemek yaptığını gördüm.
" Sen test kitaplarını ayırdın mı? "
" Yoo ayırmadım daha. Sonra bakarım diyip ellemedim hiç. "
" Tamam sonra o kitaplarını ayır da sınava girecek birine verelim o kullansın bari. Ziyan olmasın kitaplar. " Anneme tamam diyip odama geçtim. Kitaplığımda olan test kitaplarına bakınca bittiğine mutlu olup bir kahkaha attım. Arkaya geri dizi açarken raflarda ki tüm kitapları indirmeye başladım. Hepsine bakıp az kullanılmış olanları bir kenara ayırırken bitenleri de kenara ayırıp poşetin üstüne attım. Elime gelen sosyal kitabı ile " Iyy sosyal sen git. Seni kullanmadım nasılsa. Başkası hakkını vererek kullansın bari. " Sosyal dersinden nefret eden birisi olarak çok az çalışmıştım o derse.
Belki de elimde ki sosyal kitaplarının büyük çoğunluğu duruyordur. Tüm kitaplarımı ayırınca denemelerimin bazılarını çöpe attım. Kalanını da verilecek olarak kenara ayırdım.
Bitenleri geri poşete koymadan önce diziyi durdurdum. Hepsini büyük bir poşete toplayıp masamın kenarına zorla da olsa çektim. Kullanmadığım kitapları da düzgünce masanın üzerine dizip yatağıma oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHALLE AŞKI
Teen FictionNerden bilebilirdim ki başka bir eve taşınmanın beni rüya gibi güzel bir hayata götüreceğini. Biraz daha büyüdüğümde bu zamanları hatırlayıp iyi ki diyeceğime o kadar eminim ki.