3. BÖLÜM

3K 53 12
                                    

Arkadaşlar şarkı sözlerini söylerken multimedyadaki şarkıyı açmayı unutmayın!

Eve geri girdim. Can sıkıntısından telefonumu elime aldığımda Cemre' nin mesaj atmış olduğunu gördüm. Kesin mesajına cevap vermediğim ve bir kaç gündür tüm isteklerini geri çevirdim için bana kırgındı.

Attığı mesaja geri dönüş yaptım uzun bir süreden sonra. Mesajlarına cevap vermiyordum  çünkü cevap verdiğim takdirde ona yapacağım sürprizi öğrenirdi. Bunun olmasını asla istemezdim. Vereceği tepkiyi çok merak ediyorum.

Mesajı yazıp gönderdiğimde hemen cevap geldi.

" Hele şükür mesajlarıma cevap verebildiniz Çiçek Hanım. "

Size ne demiştim. Bana kesin kırgındır dememiş miydim? Söylediğimde  doğru çıktı. Cemre'yi daha fazla bekletmemek amacı ile hızlı bir şekilde mesaj yazdım.

" Kusura bakma birtanem. Bu aralar çok fazla işim var biliyorsun. Onun yüzünden sana geri dönüş yapamıyorum. Özür dilerim. Kendimi affettirmek için ne yapabilirim acaba? "

" Hiç bir şey yapma da sana sadece bir şey soracağım ve senden doğru bir cevap istiyorum. Tamam mı? "

" Tamam sor bakalım."

" Kaç gündür ne işin var da bana bile mesaj yazamıyorsun. O derece önemli olan işin ne? "

" Balım vallaha söyleyebileceğim bir şey olsa söylemek isterdim ama sadece şunu söyleyebilirim ki sana bir sürpriz hazırlamakla uğraşıyorum. "

" Offf tamam ama bu sürpriz biraz daha uzun sürerse o zaman seninle hiç konuşmam haberin olsun. Tamam mı? "

" Tamam balım sen merak etme çok yakında sürprizimi öğreneceksin. "

" Tamam, görüşürüz."

" Görüşürüz. "

Mesajlaşmadan çıkınca telefonu kapattım ve cebime attım. Merdivenleri hızlı adımlarla çıkarken bir anda ayağımın kayması ile telaşla merdivenlerin trabzanına tutundum. Ama çok geçti bacağımı merdivenin uç kısmına vurmuştum.

Can acısı ile ufak bir çığlık atarken bir yandan da merdivene oturmaya çalışıyordum. Artık bacağımı nasıl vurduysam büküp oturamıyordum. Çığlığım ile annem mutfaktan koştu. Merdivenlerde ağlayarak oturduğumu görünce telaşla yanıma geldi.

- " Ne oldu kızım iyi misin? "

- " Merdivenlere vurdum dizimi. Çok acıyor."

- " Ah be kızım. Niye hiç dikkat etmiyorsun kendine. "

- " Ne yapayım anne. Odama gidiyordum bacağımı vurdum. "

Bir yandan anneme laf yetiştirip bir yandan da bacağımı ovalıyordum.  Annem iki elini de tutmam için uzatınca elini tuttum ve zorla da olsa ayağa kalktım.

Annemin koluna girip salona gittim. Annem beni yavaş bir şekilde koltuğa oturttu. Sonra ise mutfağa gitti. 5 dakika sonra geri geldi.

- " Kızım ben banyoya gidiyorum. Çamaşır makinesi durmuştur.  Onu boşaltıp çamaşırları bir sereyim. Bacağında ağrın olursa haber ver krem de getireyim bacağına sürelim."

- " Tamam anne. Sen git yap işlerini."

Annem odadan çıkıp banyoya giderken bende gider koltuğun ucunda olan kumandayı aldım ve televizyonu açtım. 10 dakika kadar televizyon kanallarında film baktıktan sonra hic bir bulamamanın verdiği sıkılmışlık ile kanalda biraz  daha ilerledim. Aklıma şarkı dinlemek gelince herhangi bir şarkı kanalı açtım.

MAHALLE  AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin