Ding dong, Ding dong!
"Jdu tam!" křikla na mě moje mladší sestra. "Opovaž se otevřít. Jinak si mě nepřej."začal jsem sestře vyhrožovat. Je to malá příšera, ale i tak ji mám rád. Nikdy bych ji za nic nevyměnil. I když jsem o pět let starší, pořád si rozumíme.
Ona na mě jen vyplázla jazyk a hnala se ke dveřím. 'Proč mě jednou nemůže poslechnout ?' ptal jsem se sám sebe. Normálně poslouchá, ale když jí něco výslovně zakážu, udělá pravý opak.
Seběhl jsem schody po dvou a chytil ji těsně před tím, než stihla otevřít. Vypadalo to jako kdyby tu kliku pohladila. "Felixi, prosím. Já chci Jisungovi otevřít." Zavrtěl jsem hlavou. "Ne Yeon, nemůžeš mu otevřít. Jisung přišel za mnou a ty se máš, pokud vím připravit na balet."
Má drahá sestřička jen protočila očima a nafoukla tváře. Nad tím jsem se musel zasmát. Ona je prostě roztomilá. "Nebuď uražená. Zítra s tebou půjdu na zmrzlinu." Yeon si zmáčkla tváře a přikývla. "A půjdeme i do zoo." můj úsměv se ještě zvětšil.
Ding dong, Ding dong!
Rychle jsem otevřel dveře. "Díky bohu, už jsem se bál, že nejste doma." Za dveřmi stal Jisung.
Aby jste to pochopili, Jisung je můj nejlepší kamarád. Celým jménem je Teda Han Jisung. Stejně jako já právě dokončil základní školu a podal přihlášku na střední. Oba jsme se přihlásili na Jezdeckou akademii Hean.
Milujeme koně a tahle akademie je ta nejlepší na světě. Nebo aspoň v Korey.
Dneska nám měl přijít dopis s tím, jestli jsme se na školu dostali. A protože jsme nejlepší kamarádi, musíme to otevřít spolu."Pojď dál a promiň, že jsem ti neotevřel dřív. Měl jsem menší problém se svojí sestrou." Jisung přikývl a vyzul si boty. Vešel za mnou do kuchyně. "Chceš něco k pití?" zeptal jsem se. "Máme vodu, kolu, nějaký džus a domácí malinovku."
"Vy máte tu úžasnou a dokonalou malinovku?" vykulil oči Jisung. Usmál jsem se"Ano máme ". Vzal jsem dvě skleničky a nalil nám malinovku. Pak jsem to dal na tác." Jdem ke mě. "
Jisung se pozbíral a rozešel se za mnou.Vyšli jsme po schodech a já otevřel jedny dveře. Tác s pitím jsem položil na stolek a sedl si na gaučík. Jisung sebou plácl vedle mě. "Miluju tvůj gauč. Je tak pohodlný, že bych na něm klidně usnul" "Tak to ne. Jseš tu kvůli něčemu jiném, ne aby jsi mi tady spal na pohovce." řekl jsem s úsměvem.
Jisung něco zabrblal a začal hledat v batohu. Vytáhl obálku, na které bylo razítko akademie. "Ani nevíš jak mě to lákalo otevřít." řekl mi. Já vyndal stejnou obálku a položil ji na stůl. Abych řekl pravdu i mě to lákalo. Dokonce tak moc, že jsem ji musel schovat do šuplíku a jít dělat něco jiného. Až tak moc jsem ji chtěl otevřít.
Oba jsme se ještě napili limonády, a pak vzali obálku do ruky. "Teď nebo nikdy." řekl jsem. Hrozně se mi třásly ruce, když jsem jí bral do rukou. Jisung na tom byl podobně, ale narozdíl ode mě se třásl celý.
Opatrně jsem ji otevřel a vytáhl úhledně složený papír. Vytáhl jsem ho a podíval se na Jisunga. Ten měl už papír také venku. Kývl jsem na něj a začal jsem ho pomalu rozkládat. Byl jsem hrozně nervózní, protože nevím jestli mě přijmou nebo ne. Jisung si svůj přečetl a vyskočil na nohy.
"PANEBOŽE, ONI MĚ PŘIJALI" zakřičel na celý pokoj. Já se Teda odhodlal ho otevřít. Pomalu jsem začal číst.
Odesílatel :Jezdecká akademie Hean
Příjemce :Lee Felix
Předmět :Přihláška na studiumMilý pane Lee,
máme pro vás výsledky o výběru na naší akademii. Vybírali jsme z 200 dívek a kluků. S radostí vám oznamujeme, že jste na naší školu PŘIJAT. Doufáme, že se v novém školním roce poznáme.
Informace při příjezdu :
Jakmile přijedete, dostavte se prosím do kanceláře školy. Zde vyplníte oficiální přihlášku o přijetí na školu.
...'O můj bože, oni mě přijali' začal jsem rychle dýchat. "Oni mě přijali!!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Výtam vás u své nové knížky ><. Tentokrát jsem se rozhodla to vést do stylu Hyunlix. Samozřejmě se tam objeví i shypi z BTS. Mám v plánu to vést jen z pohledu Felixe a občas tam dát Hyunjina. Pokud byjste ale chtěli více pohledů, oceníme když mi to napíšete do komentářů.Dobrou noc sunshines☺️☀️
Já tuhle fotku prostě zbožňuju
Uwu ☺️Ještě vám sem dám Jisunga😄.
Mám jen jednu otázku, taky se vám přijde, že se kouše do prstů, nebo to jen moje hlava je rozbitá?
ČTEŠ
I'm just here for you/hyunlix
FanfictionFelix je patnáctiletý kluk, který že všeho nejvíce miluje koně. On a jeho nejlepší kamarád Jisung se společně přihlásí na jezdeckou akademii. Oba jsou přijati a připravují se školní rok strávený s koňmi. Jenže to netuší co je potká. Na škole se sezn...