Začal jsem se neuvěřitelně smát. Jisung se ke mě přidal, a tak jsme se tam chlámali oba. Yeon se na mě podívala. V očích se jí zračili hvězdičky.
"Felix, ty se moc nesměj, jinak skončíš stejně. Víš jakou máš karmu." úsměv mi zmizel že rtů. Má pravdu, moje karma je neskutečná. Vždy, když se někomu něco stalo a já byl u toho a začal se smát, stalo se mi to taky.
Pozbírala svoje tělo a vyšla z mého pokoje. Pak už jen bylo slyšet nadávání, protože pravděpodobně šlápla na kostičky Lega, které měla rozházené vzude možně.
Jisungovi pořád na rtech hrál úsměv. "Čemu se směješ?" zeptal jsem se ho. On chvíli váhal, ale pak mi odpověděl. "Nooo, smál jsem se tobě a Yeon. Jste spolu tak roztomilí...ale víš co by bylo ještě lepší?" zavrtěl jsem hlavou. Doopravdy nevím co by bylo lepší.
"Kdyby jsi si už konečně někoho našel..." rychle jsem ho přerušil. "Jisungu, já nikoho nechci. Po tý skušenosti s Woojinem už nechci nikoho." "Ale Lixi, Woojin je debil(teď nechci pravého Woojina nijak urazit. Je to skvělí člověk, i když skupinu už opustil), že tě opustil. Nemůžeš se přesto už konečně přenést?" zavrtěl jsem hlavou. "Oni to tak snadno nejde. Když nějakého člověka miluješ a ten ti z ničeho nic napíše, že už tě nechce, že jsi k ničemu a ať už se nikde neukazuju..." začal jsem trhaně dýchat.
Jisung neváhal a hned mě obejmul. "Už na něj nemysli. Máš mě, svoji milující rodinu, koně, přátelé... Takovej debil ti za to nestojí. Jen jedna věc mi vrtá hlavou." řekl mi. Já mlčel a proto pokračoval. Vrhnul mi rukáv od mikiny. "Ty jsi se zase řezal? Felixi, proč jsi to udělal?"
Byl jsem sticha. Vím proč jsem to udělal. Až moc dobře to vím. Je to kvůli Woojinovi. Napsal mi, že se chce usmířit a jestli se nechceme sejít. A já protože jsem debil a mám ho furt rád,jsem mu na to přikývl. Jenže pak když přišel mi začal nadávat. A nakonec mi ještě dál facku.
A protože jsem 'normální' tak jsem se zhroutil, měl záchvat paniky a začal jsem se znova řezat.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Je trochu kratší, než normálně, ale snad se vám i tak líbila. Mám v plánu napsat ještě jednu, tak snad se mi to povede. Možná, že i ta další bude kratší, protože mě naštvala jedna "army". Kdo bude chtít znát více, klidně mi napište. Udělá mi to radost.Otázka na konec: posloucháte Stray Kids nebo BTS a jaká je vaše oblíbená písnička?
Bye sunshines ☀️☀️
Teď je pravé sluníčko ☀️
Btw víte odkud je to pozadí?Kdybych hrála uno s Chanem, tohle by byl můj výraz ☺️
No nebáli by jste se?
Podívejte se na to, pokud jste to neviděli ☺️
ČTEŠ
I'm just here for you/hyunlix
FanfictionFelix je patnáctiletý kluk, který že všeho nejvíce miluje koně. On a jeho nejlepší kamarád Jisung se společně přihlásí na jezdeckou akademii. Oba jsou přijati a připravují se školní rok strávený s koňmi. Jenže to netuší co je potká. Na škole se sezn...