Na konci kapitoly je vyhlášení souteze+nějaké keci, který bych byla ráda, aby jste si přečetli. ❤️
Minho's pov
Chytl jsem Woojina pod krkem. Vím, jak je na něm Jisung závislí, a tak jsem chtěl tak trochu zapůsobit. Jisung se mi líbí více, než bych si kdy přiznal.
"Tak a teď mi vysvětli, co si právě udělal!" zařval jsem na něj. Jisung stál za mnou, ale i přesto jsem cítil jeho naštvaný obličej, který naštěstí nemířil na mě. "Co asi? Udělal jsem mu cucák." já si jen promnul obličej.
"Ty jseš cucák! To že ojedeš každýho pěknýho kluka, neznamená, že i on je na kluky." on se na mě díval trochu tázavým pohledem. "Ty to nevíš?" zeptal se mě. Já jen zakroutil hlavou. "Ty jsi se Jisungu nepochlubil?" otočil jsem se na Sunga. On trochu znervózněl. "Vypadá to, že nevíš. Milý Minho, já jsem byl Felixův přítel. Chodil jsem s ním."
Otevřel jsem pusu dokořán. Tohle jsem opravdu nečekal. Jisung byl celý rudý vztekem. Pak udělal něco, co jsem nečekal. Dal Woojinovi pěstí. On se chytl za nos. Tekla mu z něho krev a to celkem dost.
" To, že s tebou Lix chodil neznamená, že si na něho můžeš dělat nárok znova. Dost jsi mu ublížil." podruhé jsem byl vykolejen. "Pamatuji si to dost dobře. Ale taky si pamatuji ty noci, kdy Felix lačnil po mém těle. Snad nechceš, abych ti popsal každý styk, co jsme měli. Nebo snad ano?" teď jsem se pro změnu neudržel já a dal mu pěstí rovnou do jeho zakrváceného nosu.
"Jdem za Hyunjinem. Ten ti vše vysvětlí lépe." popadl jsem ho za límec a táhl chodbou pryč. "Běž za Lixem a utěš ho." křikl jsem za sebe na Sunga.
Felix's pov
Nebudu nic zatajovat. Normálně jsem se zhroutil. Zhroutil jsem se Nikimu v náručí. On se mě snažil uklidnit, ale nešlo to.
Právě teď mám na krku značky lásky od mého ex. On, který mě mlátil a kolikrát nutil do intimnějších věcí.
Já už nejsem panic. Přišel jsem o něj zhruba asi dva dny po mých patnáctých narozkách. Woojin si mě prostě ohl o kuchyňskou linku. Jako, ne že by se mi to nelíbilo, ale rozhodně jsem si to takhle nepředstavoval."Vše bude dobré Lixi, jsem tu s tebou." řekl Niki a dále mě hladil po zádech. Já se mu zavrtal do jamky, kterou má u klíční kosti. Vzlykl jsem. Bál jsem se a byl na dně.
Cítil jsem, jak mě někdo podebral pod zadkem vzal si mě do náruče. Byl to Niki. Nesl ne do koupelny. Tam mě posadil na záchod a šel pro něco do skříňky. Vrátil se s balíčkem gumových medvídků a kapesníky.
"Už neplakej. Nesluší ti to. Jsi mnohem krásnější když se usmíváš." pokusil jsem se o úsměv. Podíval jsem se na Nikiho růžové rty. Hrozně moc jsem je chtěl ochutnat. Nevím, kde jsem vzal takovou odvahu, ale opatrně jsem ho políbil.
Podle jeho reakce jsem usoudil, že byl překvapený, ale po chvilce mi začal polibky oplácet. Chvilku byly jemné, ale pak se přeměnili do dravých.
Nikiho ruce se přemístily na mé boky. Už jsem vám někdy řekl, že na boky jsem citlivý. Na ně a pak ještě na krk. Zmáčkl mi je a mě utekl vzdech.
Jako, kdyby věděl, kde jsem citlivý, přesunul se na krk, který mi začal opečovávat jemnými polibky. Vzdychal jsem. Bylo to neuvěřitelné příjemné. "Lixi, nechci udělat něco špatně, a tak se tě ptám. Mohl bych překrýt Woojinovi značky těmi svými?" ještě mi olízl ušní boltec, což mi rozehnalo motýlky v břiše. "Můžeš Niki, ty můžeš cokoliv."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hlásím se s novou kapitolou. První scéna Nilix. Nečekala bych, že to bude tak rychle, ale proč ne. Ať už se konečně dostaneme k pointě příběhu.
Moc vám děkuji za všechny hvězdička, komentáře a hlavně přečtením, kterými mě zahrnujete. Jste super. Také jsme na čtyřicáté kapitole. A proto mám na čas otázku, jak vás příběh baví.Také se chystám odstranit, nebo stáhnout jeden příběh pryč. Je to moje druhá kniha. Kdyby někdo nevěděl, tak se jedná o upíry a vlkodlaki. Pokud vy si ji někdo chtěl přečíst, má poslední šanci.
A teď vyhlášení soutěže.
Správná odpověď byla b) 183cm
Tímto gratuluji výherkyni
@kajinka756Bye sunshines ☀️☀️
ČTEŠ
I'm just here for you/hyunlix
FanficFelix je patnáctiletý kluk, který že všeho nejvíce miluje koně. On a jeho nejlepší kamarád Jisung se společně přihlásí na jezdeckou akademii. Oba jsou přijati a připravují se školní rok strávený s koňmi. Jenže to netuší co je potká. Na škole se sezn...