"Vy Za Nic Nemůžete..."

89 12 0
                                    

Ted jsem měl přijít na řadu já. Vůbec se mi nechtělo. Zároveň jsem měl takový zvláštní pocit, který jsem si nemohl nějak odůvodnit. Jakoby se mi Jin nějakým způsobem znechutil?  Ne, to určitě ne. Jinnieho mám rád, takže tím to nebude.  Nejradši bych se na všechno vykašlal, ale už nemůžu. Ted už je pozdě.

Právě Hyunjin sklidil obrovský potlesk. Na mě mezitím dolehla nervozita. Přešel jsem k Yoongimu. "Pane učiteli já se moc omlouvám, ale já to nedám." schoval jsem si hlavu do dlaní. "Felixi, neboj se každý někdy chytí trému. Ale jestli se bojíš, tak tam ted můžeme dát někoho jiného a ty si to ještě zkusíš tady. Pak můžeme začít tak, že první tony začnou a ty začneš jako kdyby ze zákulisí. Pak postupně vyjdeš na podium. Bude to mít lepší efekt a tvůj hlas to ještě víc pozvedne."

Já jsem tedy přikýl, kdy učitel pustil pro Innieho a Seungmina Animal. V duchu jsem jim poslal omluvu. Já sám jsem si dal sluchátka a začal si potichu zpívat Bad Romance.

".. So, what you trying to do to me?
It's like we can't stop, we're enemies
But we get along when I'm inside you, yeah
You're like drug that's kiling me
I cut you out entirely
But I get so high when I'm inside you
Yeah, you can start over, you can run Free... "

Zvládli to skvěle. Nic je nerozrušilo, hlas byl příjemný, krásně se nesl. Já už jsem si to připomenul  a trochu ze mě nervozita opadla. Ale i tak tam pořád byla. To už jsem se ale  snažil nějak hodit za hlavu. Tato akce je pro všechny důležitá. Nemůžu ji přece zkazit. 

Kývl jsem na učitele, že jsem připravený. On zvedl palec nahoru a najel na požadovanou skladbu. Diváci utichli a čekali kdo vlastně ze sedmi kluků na jevišti bude zpívat. To ale nečekali, že tu jsem ještě já. Začal jsem ještě o oktávu hlubším hlasem. Pomalu jsem začal vycházet ven, kdy jsem měl skloněnou hlavu. Vzhledem k tomu, že jsem si nalíčil oči, trochu jsem si pozměnil jejich tvar. Na tom shodli s panem Minem. Prý to dodá takovou tu lepší atmosféru.

"... I want your ugly, I want your disease
I want your everything as Long it's free
I want your love
Love, love, Love, I want your love (hey)
I want your drama, the touch of your hand (hey)
I want your leather - studded Kiss in the sand
I want your love... "


Byl jsem do toho tak zabraný, že  jsem zapomněl na lidi kolem sebe. Zpíval jsem tak, jako by to byla poslední věc, kterou můžu na světe  udělat. Lidi kolem  mě  mě prostě nezajímali. Zapomněl jsem na Chana, Bina, Seungmina, Minha, Innieho, Hana a dokonce i na Hyunjina. Byl jsem tam prostě jenom já.

Skončil  jsem a zadíval se do publika. Všeci telefony v rukách, ale to měli aj před tím, takže se to nepočítá. Brady dole, vykulené oči, celkově zmražen jakýkoliv pohyb. Pak se snesl takový potlesk, že to málem zbořilo celý areál. Podíval jsem se na všechny tváře, mezi kterými jsem spatřil obličeje mé rodiny. Začaly se mi do očí hrnout slzy. Stáli tam, tleskali jako šílení. Mamka si přiložila ruce k puse a zakřičela. Sice jsem nerozuměl co, ale jen to že už tady byli bylo pro dost.

I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat