"Pojďte, Rozjedte To"

119 15 11
                                    

‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
Dole je důležitá otázka, na kterou je povinné odpovědět. Závisí na tom budoucnost tohoto příběhu

Uklidíme všechny zbraně, co máte nachystané a pojďte se podívat na další kapitolku 🤗🤗

"Podívej se na mě." řekl mi tím jeho zatraceně sexi hlasem. Já jsem zavrtěl hlavou. Vzal mi mojí hlavu, tak abych nemohl uhnout. Pomalu se ke mě začal naklánět a -

Gentle, jako kdyby vycítil, že jsem nervózní a nesvuj, se mi vytrhl a tím já jsem mohl od Bang Chana pryč.

Líce jsem měl rudé a celý jsem hořel. Ale kdo by taky nebyl nesvuj, když tu s ním je tak krásný chlap. Má neskutečně krásné tělo. Jestli vás zajímá jak to vím, tak proto, že zde máme bazén.

Paže zdobí krásně vyrýsované svaly a to ani nemluvím a břichu. Pekáč buchet - doslova.
Moc bych si přál na ně sáhnout. Ale to se mi asi nikdy nesplní. Co bych ale rád věděl je to, jaká zrůda se schovává pod spodním prádlem.

NE, PANEBOŽE JEONGINE!!! NA CO TO KURVA MYSLÍŠ??! NEMŮŽEŠ SI PŘEDSTAOVAT SVÉHO SPOLUŽÁKA BEZ NIČEHO! V duchu jsem se propleskl, protože tohle není normální.

"Gentle, pojď jsem. Už je dobře. Nemusíš se ničeho bát." pomalu jsem k němu natáhl ruku a čekal jestli ke mně přijde, nebo ho budu nahanet po celé jízdárně.

Naštěstí byl klidný, takže se mi to podařilo celkem snadno. Pohladil jsem ho po lysine a odvedl do stáje. Vychladnutý byl dost, teď jsem potřeboval vychladnout já. Ani jsem nekoukal, jestli jde Chan za mnou, ale nějak jsem to neřešil. Měl jsem se přeci postarat o koně.

Zavedl jsem ho před box, kde jsem ho připl za ohlavku, aby mi neutekl. I když on je moc hodný, ale nikdy nevíte.

Takže odstrojit a potom vyčistit. Rozepl jsem podbřišník, který jsem odepl a položil na stranu. Sedlo s podsedlovkou jsem rozebral a vše uklidil. Aby jste věděli, tak každý kůň má své sedlo jak na skoky tak na drezuru, ale podsedlovky máme dohromady. Vlastně v každé sedlovně je jedna velká skříň plná deček, kterou mají dohromady asi čtyři lidi. Záleží.

Opatrně jsem ho oduzdil a nandal ohlavku, ať ho ještě můžu dočistit. Hlavní byla místa, kde bylo sedlo a podbřišník. Přejel jsem aj nohy, protože zde měl písek. Nakonec jsem ještě zkontroloval kopyta, která byla čistá, takže je nemusím čistit.

Zavedl jsem ho do stáje, kde dostal nějaké to kokino a ještě jsem mu tam hodil trochu sena.

Otočil jsem se a málem mě trefil šlak. Za mnou stál pan Bang Chan a koukal se na mě. "Nemohl jsi alespoň něco říct? Víš jak jsem se teď lekl?" on ale nic neříkal a jen ke mě přišel blíž. Vzal mě kolem pasu. "Teď už ti kůň nemůže utéct, takže to můžu dokončit."

Jeho hlas byl tak neskutečně sexi. Byl jsem jako zmražený. Když se začal naklánět, automaticky jsem zavřel oči. Jeho rty se dotkly těch mých a ve mě jako by se rozletělo hejno motýlků. Pohl jsem se rty a on mě následoval. Aby polibek ještě více prohloubil, přitáhl si mě za pas.

Já mu dal ruce kolem krku a prsty se dostal do vlasů. Přišlo mi to jako nejpřirozenější věc na svetě. Byl jsem jako ve snu. Rty mel jako dva měkké polštářky. Ochutnali po malinovém balzámu.

Felix's pov

Běhal jsem právě šesté kolečko kolem hřiště. Tělocvikář nás chtěl pravděpodobně zničit. Byl jsem mírně zadýchaný, ale zatím v pohodě. Na základce jsme běhali klidně i dvacet koleček. Za dvouhodinovku.

I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat