"Tak ahoj a snad se brzy uvidíme." řekla mamka a poslala nám vzdušnou pusu. Já i táta jsme to zopakovali a ukončili hovor. Byl jde rád, že jsem si zase popovídal s mamkou. Táta mi totiž dal i nějakou tu minutu si s ní promluvit sám, protože on šel ještě zkontrolovat studenty, jestli neporušují pravidla.
Tak jsem mamce řekl o svém vztahu s Rosé, jak pokračujeme. Řekněme, že mamka se nikdy nebála riskovat a žít svůj sexuální život jinak než ostatní. Sama se mi svěřila, co všechno dělali s tátou, když byli mladší.
Co říct, moje mamka vypadá jako řecká bohyně. A to i na koni. Tam vypadá tak snad trojnásobně.
"Tak pojď, připravíme koně. Nechceš sebou vzít i Minha?" zeptal se mě táta. Minha bere totiž jako svého druhého syna. Mihův otec zemřel před dvoumi roky na leukémii. Když se to dozvěděl, doslova se zhroutil a měsíc nechodil do školy. Já jsem byl omluvený s ním, protože jsem byl jeho psychická podpora. Jedině, kdy se cítil v pohodě, bylo když se dostal do sedla jeho hřebce. Walking Death mu vždy zvedl náladu a byl jeho jediná vzpomínka na otce.
"Jistě, hned pro něho běžím." vystartoval jsem. Jenže mi to podklouzlo a já hodil hubu. Táta se mi vysmál, ale běžel mi pomoct. "Dávej pozor Jinie. Příště by jsi si mohl rozbít hlavu." kývl jsem hlavou a už pomaleji jsem se vydal k pokoji, kde bydlí Minho.
Zaklepal jsem, mám přece nějaké slušné vychování. Když se ozvalo dále, vešel jsem. Minho se válel na posteli s miskou bilkových pusinek." Kde jsi je sebral? "přiřítil jsem se k němu. Chtěl jsem si jednu vzít, ale on mě pleskl přes ruku. Rychle jsem ji stáhl, protože to celkem bolelo." Moje. "řekl a majetnicky si misku přitáhl ke své hrudi.
"Pjosím Mimho, jen jeden kousícek, Hyunjinie pak bude hoďňoucký. Pjosím." udělal jsem na něj kukuč. On tedy i přes veškerou lásku k pusinkám ke mě natáhl misku. Vzal jsem od každé barvy jeden. Věřili by jste, že když do sněhu přidáte barvivo, tak vznikne nový druh pusinky. Já to zjistil až před půl rokem. Do to doby jsem si myslel, že pusinky jsou jen bílé.
"No a co jsi vlastně potřeboval." zeptal se mě Minho s plnou pusou pusinek, jak se je snažil ochránit. "Jo, mám se zeptat, jestli by jsi nechtěl s náma na večerní vyjížďku." zamumlal jsem s plnou pusou. On se na mě podíval a v očích se mu objevily hvězdičky. "Tak na co ještě čekáš! Pojď, jdeme, jdeme. Kde mám ty zasraný rajtky. Au, do píči, zkurvenamá skříňka." nechal jsem ho se vztekat a opustil jsem jeho pokoj s tím, že se za patnáct minut sejdeme před stájí.
Sám jsem běžel do pokoje se nachystat. Pak jsem utíkal do stáje, kde jsem se vrhl na čištění Fire, abych ji mohl odeslat. Rozhodl jsem se, že vezmu svojí nejoblíbenější dečku a sedlo.
Pečlivě a zároveň rychle jsem jí očistil a jak se sedlat.
Vyvedl jsem ji z boxu ven na Jízdárnu. Tam jsem ji utáhl podbřišník a sundal třmeny. Vyhoupl jsem se do sedla a vzal otěže do ruky. Počkal jsem na ty dva, protože Minho si zapoměl na pokoji helmu a táta ještě řešil něco se čtvrťákama.
ČTEŠ
I'm just here for you/hyunlix
أدب الهواةFelix je patnáctiletý kluk, který že všeho nejvíce miluje koně. On a jeho nejlepší kamarád Jisung se společně přihlásí na jezdeckou akademii. Oba jsou přijati a připravují se školní rok strávený s koňmi. Jenže to netuší co je potká. Na škole se sezn...