"Vypadá To, Že Už Vnímá."

130 7 2
                                    

Utíkal jsem chodbou. Chtěl jsem být co nejdřív pryč od toho pokoje. První den a já se zhroutím, řežu se a ještě jsem byl unesen. Takhle jsem si to rozhodně nepředstavoval.

Seběhl jsem jedny schody. Na těch jsem lehce klopýtl, ale ustál jsem to. Běžel jsem chodbou, ale někdo se vynořil z poza rohu. Samozřejmě, že jsem ho sejmul. Já se ještě hlavou bouchl o roh stěny.

V tu dobu mi celý svět sčernal.

...

"Vypadá to, že už vnímá." zaslechl jsem hlasy, které jsem neznal a ani mi nepřišly povědomé. Pomalu jsem otevřel oči a spatřil jsem tři osoby, kam se nade mnou sklání.

Trhl jsem sebou, protože jeden z nich mi dal ruku na čelo. "Neboj, mi ti neublížíme, jen nás zajímá, proč jsi běžel a pak sejmul Jimina." nevěděl jsem jak jim odpovědět, abych dodržel to co jsem Hyunjinovi slíbil.

"N-no, já si vzpomněl, že jsem měl ještě kontaktovat svojí přítelkyni." bylo to první co mě napadlo.

Já ale nemám přítelkyni, co jsem si to zase vymyslel. Ale očividně to na ně zabralo, protože se už dal nevyptávali, díky bohu za to.

"Nebolí tě něco?" zeptal se mě jeden z kluků. Zavrtěl jsem hlavou. Sice to nebyla pravda, protože v hlavě mi nepříjemně tepalo. 'Je to jen hlava' řekl jsem si. Navíc jsem jim nechtěl přidělávat starosti. Určitě toho mají nad hlavu.

"Dobře, tak teď nám řekni na jakém čísle bydlíš a my tě tam odnesete." usmál se na mě jeden z nich svým úsměvem. Trochu mi připomínal takového králíka.

"Bydlím na 48."řekl jsem a posadil se. "Ježíši marja, ty budeš můj nový spolubydlící. Já jsem Park Jimin, ale můžeš mě oslovovat třeba jako ChimChim, Jimin, Jiminie, Min nebo jakkoliv tě napadne."

Doslova mě vytáhl na nohy. Trochu se mi zamotala hlava. Ještě že mě Jimin držel, protože jinak bych spadl. Vzal mě kolem pasu." Tak pojď jdeme na pokoj. "

Pomalu jsme se rozešli, směr číslo 48.
" Jimin, já to zvládnu sám, nemusíš mě držet."řekl jsem a trochu se dotáhl. "Jseš si tím jistý? Přece jenom, bouchl jsi se do hlavy a to celkem dost." "Neboj se, nic se mi nestane." odpověděl jsem mu a usmál se. On mě tedy pustil.

"Hlavně dávej bacha. Kdyby něco, jsem u tebe." já jen přikývl a pomalu se rozešel. Musel jsem dávat pozor, nechtěl jsem před ním hodit hubu.

Pomalu jsem stlačil kliku a otevřel dveře. Na posteli v pokoji, který sdílel Jimin s Niki,seděli čtyři postavy a vypadali smutně." Niki , co se stalo? "zeptal se Jimin." Asi jsme přišli o nového spolubydlícího. "

" Eh, Eh, noo, Eh. Jebu na to, nepřišli jsme o něj, stojí přímo vedle mě! "všichni se otočili a zraky padly na mě." Felixi, my se o tebe tak báli." všichni tři, Teda čtyři mě sevřeli v objetí. V pořádném objetí. Nejvíc mě ale objímal Jisung.

" Jsem v pohodě, nic mě nebolí a nejsem ani zraněný. Neměli jste se proč bát. " "Tak to Teda ne. Ty nám utečeš z koupelny, a když chceme jít za tebou, vidíme Miniho na zemi a ty jsi v tahu. Jak JAKO MÁME BÝT V KLIDU?!!" bylo vidět, že Jennie ujeli nervy.

Na tohle jsem fakt neměl náladu. "Hele Jennie, mám tě rád, jsi pro mě jako má sestra, ale nemusíš na mě řvát." snažil jsem se říct s klidem, ale něco ve mě vřelo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dneska trochu kratší kapitola, ale furt lepší kratší než žádná, ne? Ne, tak dobře. Budu se snažit dělat kapitoly nad sedmset slov. Doufám, že mé snažení oceníte.
Co říkáte na nové tři postavy? Kdo to podle vás může být? No vlastně jenom dvě, protože o Jiminovi už víte, upsík jsem hlava zapomětlivá.
Mám na všechny své čtenáře prosbu, a to napište mi nějaké plemeno koně plus jezdce, který by ho měl jezdit. A ty nejlepší z vás mohou vymyslet i jméno ☺️

Bye sunshines ☀️☀️

Kde můžu sehnat tyhle miláčky?
Btw, komu se taky líbí?

Kde můžu sehnat tyhle miláčky? Btw, komu se taky líbí?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Awww🫠

Awww🫠

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.





Nová představená postava, a to je (zvuk bubnů) Jimin

Btw slyšeli jste novou písničku od Stray Kids Social Path?Kdo ne, tak tady jí máte ☺️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Btw slyšeli jste novou písničku od Stray Kids Social Path?
Kdo ne, tak tady jí máte ☺️

Je to neskutečný, protože za dva dny už stihli sklidit přes 4,2 mil shlédnutí a skoro 800 tis. Liku

I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat