"nesmíte Nijak Narušit To Nahrávání"

92 13 4
                                    


Felix's pov

Moc se mi do té místnosti nechtělo, ale museli jsme. Furt lepší než mít japonštinu a chemii. Díky nechci.

Já, Hyunjin, Jisung a Seungmin jsme si sedli na pohovku a ostatní do křesel. Jedno tam bylo ještě volný pro pana Mina. Jelikož máme pořád přestávku, vytáhl jsem telefon a podíval se na instagram. Někdo přidal fotky, nějaký ten reel, ale jinak nic nového.

Proto jsem ho tedy vypl a schoval do kapsy. Přesně v čas, protože učitel se sem nahrnul jako velká voda, v rukou další čtyři mikrofony. Tady jsou pro čtyři osoby, protože je zde možnost karaoke.

"Omlouvám se za zpoždění, ještě jsem je hledal. No, tak pojďme na to." položil je na stůl, zapl televizi s mikrofony začal připojovat. "Budete mít nějaké dohromady, některé po dvojicích nebo jednotlivě. Ale každý bude zpívat. Začneme Seungminem. Pro tebe mám vybranou velice krásnou písničku, takže doufám, že se bude líbit. Pojď si vzít mikrofon a začni." Min se zvedl, trochu viděšeně, ale přece jenom.

" Move on
You watch mě bleed until I can't breathe, shaking
Falling onto my knees
And now that I'm without your kisses
I'll by needing stitches
Tripping over myself, aching
Begging you to Come help
And now that I'm without your kisses
Yeah, I'll by needing stitches... "

Nechal jsem se unášet tou krásou, ze sebe Seungmin vydával. Jeho hlas byl jako smetana. Taky tak hladká a sladká. Yoongi si poťukával propiskou o desky. Psal nějaké poznámky.

" Krása Seungmine. Líbilo se mi to. Jen bacha, na jedné části jsi trochu vyjel z tónů. Ale to nevadí. Tohle tam zazpívej a budeš hvězda. Děkuju posaď se. Changbine? Můžeš teď ty?" kluci se tedy vyměnili.

Podíval jsem se okolo. Někteří žáci měli tělocvik, ale místo toho stáli u oken a dívali se dovnitř. Další část lidí se pohybovala po chodbě, téměř neslyšně, aby nás nevyrušili.

"... And you be like, "Baby, who cares?"
But i know you care
Bring it over to my place
You don't know what you did, did to me
Your body lightweight, speaks to me
I don't know what you did, did to me
Your body lightweight, speaks to me... "


"Proč to má každý tak krásný." zašeptal jsem směrem k Jisungovi. On jen pokrčil rameny. Oči měl pořád upřené na Minhovi. Nad tím jsem protočil očima, ale nechal jsem ho. Očividně spolu chodí, i když on se mi to ještě nějak nehodlal povědět.

Poslouchal jsem tedy Changbina a přemýšlel. Každý má tady tak unikátní hlas. Já jsem vždy bojoval s tím, že mi ujížděly tóny.

Závidím Hyunjinovi jeho krásný hlas, Inniemu jeho originalitu, Seungminovi jemnost, Binovi unikátnost. Každý má to, co chci já. Přitáhl jsem si nohy k bradě a opřel si o ně hlavu. Byl jsem mírně unavený.
Vim,že teď má Sung v myšlenkách někoho jiného, ale to na mě zapomněl? Nejevil vůbec žádný zájem, dá-li se to tak říct.

I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat