"A Ta Tvoje Okurka..."

134 17 5
                                    

Tato kapitola je pro velmi otravneho člověka, který mi každý den psal, ať konečně vydám další kapitolu... Takže hyunjiniiiiiii20 tady je...

Hyunjin's pov

Je něco kolem půl šesté ráno. Vzbudil jsem se nemůžu usnout. A jeden z těch faktorů je jedno velmi roztomilé stvoření, které mi spí na hrudi - Lee Yongbok Felix.

Pozoroval jsem ho a musel se usmívat. Lepší den, než s ní si zatím užívám pouze s Minhem. Ale to se bojím, že ten kvůli Jisungovi omezí naše dny. A to mě celkem děsí.

No, abych se vrátil zpět k Felixovi. Pořád si nemůžu odpustit, jak jsem mu ubližoval. Přitom je to tak milá osůbka.

Moji hlavou se honili všelijaké myšlenky. Ano, mám Felixe rád. Je to neuvěřitelné, ale mám. Jsem si jistý, že ho mám rád i trochu víc než kamaráda. Možná ale jako s výhodami. Chtěl bych s ním trávit více času.

Nevím jak dlouho jsem přemýšlel, ale začal mi zvonit budík. Bylo šest a v tuhle dobu já vstávám. Felix se zavrtěl a začal pomalu rozlepovat ty jeho očka. Byl tak roztomilí.

"Dobré ráno Lixie, jak jsi se vyspal?" zeptal jsem se. On se posadil, tím pádem uvolnil můj hrudník. S tím odešlo i jeho teplo, které bylo velice příjemné. Nic jsem s tím ale nemohl udělat. "Ale jo, celkem dobře. Jen mě trochu bolí záda."

"Hyunjine, myslíš, že by vadilo, kdybych se znovu osprchoval u vás?" zeptal se mě stydlivě. Nad tím jsem se pousmál. "Ne, vůbec. Jen ti vyndám nějaké oblečení, ať nejdeš na pokoj v ručníku." také jsem se zvedl a šel do skříně. Vyndal jsem nějaké šedé triko a černé tepláky. Podal jsem mu je. On poděkoval a zmizel v koupelně.

Ach jo... Proč se cítím tak -  divně? Však jsem nic neudělal. Ale moc mi chybí to jeho tělo. A to pozadí přitisknuté na mém- DOST!! Ne, takhle jsi nikdy neuvažoval, takže ani nezačínej. Sebral jsem věci, které jsem měl připravené na svojí skin care. Felix byl do deseti minut hotový. Vylezl ven s mokrou hlavou. Teď by se dal tak dobře oje- Hyunjine!!! NE!

Zmizel jsem v koupelně, kde jsem také udělá svůj rituál - pořádně jsem si namasíroval hlavu. Pak jsem ji umyl a jeste použil nějaký krém. Ven jsem byl za sedm minut.

Z pokoje se ozýval zvuk fénu. Takže si Felix suší hlavu. Stejně by byl hezčí kdyby je měl mokré. Pleskl jsem se po tváři. Nech ho už být. Oblékl jsem si košili, kterou musíme nosit a celkově uniformu. První hodinu máme drezuru s panem Kimem. Takže bych nerad přišel pozdě.

Uniforma by mohla mít jinou barvu, ale i tak je celkem pěkná. Ještě jsem si dal svoji oblíbenou albánskou vůni a vyšel ven.

Felix seděl na ustlané posteli. Když jsem otevřel dveře, vzhledl ke mě. Jeho ústa se na chvilinku otevřela. Pak je ale rychle zavřel a vstal. "No, já se ještě musím převléct. Tak jestli mám jít sám nebo-" "-půjdu s tebou." dopověděl jsem za něj.

Společně jsme se zvedli a zamířili ke dveřím. Já jsem ho pustil před sebe. Zavřel jsem a zamkl dveře a vydali jsme se směr jeho pokoj. Felix se omluvil, že bude za pět minut venku, ať tady tedy počkám. Vzal jsem si do ruky tedy telefon a začal projíždět zprávy.

Felix's pov

Zaplul jsem do pokoje, kde jsem se mohl pořádně nadechnout. Kluci ještě spali. Normálně se tady vstává ve tři čtvrtě na sedm. Je půl, takže mám čtvrt hodiny se obliknout a popadnout věci na jezdectví.

Pomalu jsem se tedy proplížil do pokoje, kde jsem popadl jezdecké oblečení a helmu. Utíkal jsem pomalu do koupelny, kde jsem se převlékl a ještě si vyčistil zuby.

I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat