18+ Part 2

140 8 1
                                    

Já i Rosé jsme byli připraveni si užít. Hrubě jsem ji shodil na postel. Hned jsem ji zakryl svým tělem. Má vzrušenost mi proudila celým tělem.

Nejdřív jsem ji začal líbat, až pak jsem do ní začal pomalu pronikat.
"O můj bože daddy ah~" vzdychla mi do ucha. Trochu jsem se zachvěl. Náš poslední akt proběhl asi před týdnem. Takže je celkem normální, že jsem se těšil.

Chvíli jsem ji nechal si zvyknout. Měl jsem ho docela velkého a Rosé je tak trochu citlivá.

Měla přivřená víčka. Na tváři měla poker face, takže jsem nic nedokázal vyčíst.

Začal jsem jí líbat na krk. Na nějakém místě jsem kůži nasál a jemně skousl. Tím jsem si ji označil. Rosé je patří mezi nejhezčí a nejatraktivnějších holky na škole. Většina kluků by s ní chodila. Proto jsem si ji označil.

Oddálil jsem své rty od jejího krku. Na jazyku mi zůstala pachuť nějakého parfému a makeupu?

To si ho dává snad na celé tělo? Tohle jsem nikdy nepochopil. Proč se holky malují. Nejhezčí holka je stejně buď  po probuzení nebo když je nahá v posteli.

Nějak po té minutě jsem se začal pomalu pohybovat. Rosé mě ale zarazila. "Počkej, dnes to bude podle mě." přikývl jsem. Celkem jsem se těšil. Pomalu jsem opustil její tělo a nechal ji dělat co chce.

Přešla k tašce, co si přinesla. Vyndala z ní pouta. Perverzně jsem se usmál. Chtěla mě svázat. Odhodlaně jsem ji nastavil své zápěstí, na které připla pouta. Byla celá černá, jen řetěz byl zlatý.

Já také jedny vlastním, ale ty jsou růžové s peříčky okolo. Dostal jsem je od Minha ke svým patnáctinám. Že začátku jsem je měl uložené ve skříni, ale porom, co jsem začal chodit s Rosé jsem je využíval.

Pak ještě vytáhla bič a jemný tejser, kterým mi dávala malé šoky. Povalila mě na postel a jemně švihla bičem.

Sama se na mě nabodla. Ale nebylo to něco pomalého, ale zajel jsem tam až po kořen.

Nahlas vzdychla, zasténala a bůh ví co ještě. Cítil jsem jak mnou proudí příjemné chvění.

Ona si začala udávat tempo. Bylo to celkem rychlé a nesténala jen ona, ale i já. Postel čelem narážela do zdi.

Asi po půl hodině jsem se konečně udělal a Rosé se svalila vedle mě. Odepla mi pouta, která letěla někam bůh ví kam.

Bylo na ní vidět, že je ospalá. Lehla si mi na hrudník. Já nás přikryl a ještě jsem jí hladil po zádech. Za chvíli jsem usl také

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🥴🥴🥴🥴
Nevím co jsem napsat. Protože s tím nemám takovou zkušenost a ještě mi není patnáct, nemohla jsem vám sem popsat všechny věci, protože je sama nevím.
Možná to není tak nevhodné, jako ta část před tím, ale snad něco.
Mám v plánu dnes napsat ještě jednu.

Btw, spotify mi začalo blbnout. Neukazuje je se mi tam text u stray Kids písniček ale ani u bts. Kdo má stejný problém, nevíte, jak ho vyřešit? Budu ráda za každou odpověď.

Bye sunshines ☀️☀️

I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat