Ano?

73 14 0
                                    


Chanie Tedy začal. Miluju jeho hlas. Je dokonalý. Podíval jsem se na telefon protože mi zabrněl v kapse. Tím pádem jsem musel lixovi pustit ruku. Byl jsem více méně naštvaný, protože ne zrovna teď někdo otravuje.

____________________________________

Ros.ee: Jine kde k sakru vezíš?
Však jsme se dohodli, že se sejdeme a skypnem zbytek školy. Čekám na tebe i sebe v pokoji už půl hodiny.

hyun_queen: Sorry, ale momentálně
Mám schůzku s učitelem. Takže
asi budeš čekat dlouho. A nehodlám
ani přijít. Ale něco pak s tebou budu
chtít probrat. Je co celkem důležitý
a už nechci čekat.

Ros.ee: Jasně, však se pobavíme. Ale já jsem myslela, že by jsme se mohli tam trochu odreagovat a něco nového zase vyzkoušet. Právě mi došel balíček s
novýma věcma.

hyun_queen : tak to tě zklamu. Už si to
budeš muset zkoušet sama. Chtěl jsem
ti to říct osobně, ale to ti pak ještě
doplním. Prostě se s tebou rozcházím.
Takže bych ocenil, kdyby jsi mi přípravila
Všechno moje oblečení. Zajdu si pro něj
někdy kolem večeře. To ostatní si můžeš
nechat.

Ros.ee: to nemyslíš vážně? Však
jsem ti nic neudělala. A to ti jako mám
dát půlku svýho šatníku? To ale pak nebudu mít nic na sebe.

hyun_queen : to už není můj problém.
Takže se mnou počítej.

____________________________________

Telefon jsem uklidil zpět do kapsy. Chan už skoro končil. Vše dovršil poslední tóninou, kterou nechal jako kdyby rozplynout. Strhl se velký potlesk, při kterém by se plašili i koně. Což je samozřejmost, když tady před padesát lidi tleská jako šílených a ještě se to rozlehlá po celé škole. Milujeme.


Chan se šel posadit s poslední kdo zde byl,je Felix. Třásly se mu ruce. Chytl jsem je a sevřel v dlani. Usmál jsem se na něj, což mu zvedlo úsměv taky. Yoongi tam ještě s děckama řešil to, ať jsou potichu. On má uši prostě všude.

"Hyung, já se bojím. Nikdy jsem před tolika lidma nezpíval. Spousta lidí se mi za můj hlas smálo." viděl jsem jak jeho oči ztratili ten jeho lesk. Začaly být skleněné a to znamenalo jen jedno - pláč.

"Lixie~ neplakej. To bude dobrý. Tady se nikdo nikomu nesměje. Navíc všem se tvůj hlas líbí. A když tak mysli na něco jiného. Třeba jak jses s Glow na vyjížďce a právě se proháníte na louce." setřel jsem mu jednu neposednou slzičku.

Pomaloučku se zvedl a odšoural se k mikrofonu." Celkem by mě překvapilo kdyby začal zpívat. Vlastně on ani zpívat neumí. "řekl Ji. Podíval jsem se na něj, jestli to nemyslí vážně." Cože? "on jen pokrčil rameny a zopakoval to znova.

" Tak milý pane dokonalý, Felix zpívá neuvěřitelně. Je tvoje chyba, že jsi dneska nebyl na vyučování. Tam by jsi ho slyšel. Takže si odpusť ty své narážky a nech si je pro sebe." Dořekl jsem. On na mě koukal tak divně. Nevšímal jsem si ho. Lix tam ještě něco řešil s Yoongim.

Jennie's pov

Stála jsem na chodbě, když jsem uslyšela zpěv. Ozývalo se že společenské místnosti. Pomalu jsem šla tím směrem. Byla jsem ale rychle zastavená.

I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat