Jeongin's pov
Kapriolu? To snad nemyslí vážně? Však nejsem dobrý, tohle nemůže udělat!!
"K-Kapriolu? Ale však to je prvek z vysoké drezury. To nemůžu zvládnout." řekl jsem. Opravdu jsem si nebyl jistý, že si paní Hwang zvolila dobře. Má tu tolik nadaných lidí. Třeba Changbin, který jezdí ukázkovou drezuru. Nebo Chan, ten ji taky umí skvěle.
Ale ona si vybere mě.
" Ano přesně tak. Velice jsi mě překvapil s levadou a tak zkusíme Kapriolu. Aspoň nějaký ten začátek. Někdo musí nastoupit na mé místo v juniorech. Zatím je tam Busanská škola. Je to silný soupeř, ale ty je zvládneš. Samozřejmě budeme mít ten nějaký tým, ale ty budeš ta hvězda. Navíc máš lipicána, takže vám to půjde samo."
Tak po tomhle monologu jsem si začal být víc nejistý. Jak jako hvězda? Však jsem teprve v prváku. To nemůže zkoušet s někým více zkušeným" Když já nevím. Nejsem v tom až tak dobrý, navíc je tu spoustu jezdců, co jezdí mnohem lépe. "snažil jsem se nějak vymluvit." Pane Yang Jeongine, buďte tiško. Já jsem si vybrala vás. Ano jsou tu žáci, kteří ji zvládají na jedničku, ale co si vezmeme, já je nemám ráda. Ty jsi moc milý žák a dokážeš se vším pomoct. Tohle máš jako odměnu. Sice to že začátku bude dřina, ale nakonec to bude nádhera. Odteď budu tvůj učitel. Takže když budete mít drezuru, já si pro tebe přijdu. Domluvím se s vaším učitelem a půjdeme spolu. "pani Hwang se prostě nedala. Musel jsem přikývnout. Ona se na mě usmála a pokynula mi, ať slezu dolů.
" Začneme zlehka. Zkusíme ho to naučit nejdříve že země a potom s jezdcem. Myslím, že tak za týden za dva by to mohl umět dobře. Je to skvěle vycvičený kůň, ale potřebuje toho zprávného jezdce. Gentle tě poslouchá, protože jsi pro něj velice výjimečným člověkem a má tě rád. Viděla jsem tu aj žáky, kteří na něm chtěli zkusit drezuru, ale on jim ani hlavu neohl. Takže jsem si jista, že ho nového kousku rychle naučíš. Oba jste v drezuře skvělí. "chápal jsem, že tento trénink bude hlavně o práce ze země. Či si vezmeme, naučit koně novým věcem je stejné jako u lidí. Takže občas těžké. Zvláště u těžších kousků. Což Kapriola je. Takže to bude trvat déle než třeba Španělský krok. Ale s tím počítám.
Hwasa si přinesla velký drezurní bič, kterým mi ukazovala různé části na koňském těle. Měl jsem takovou menší teorii. Trochu jsme zapracovali na piafje, aby byla co nejvíc dokonalá. Měl jsem takový pocit, jako když mě někdo pozoruje.
"Tak vidíš tohle místo? Tak přesně sem dvakrát poklepes bičem. Kůň dostane pobídku, která ho přinutí vyskočit. Ukážu ti to." trochu jsem podstoupil, ale ne moc, abych stále viděl co se děje. Hwang poklepala na místo s Gentle si trochu povyskočil. Moje oči se rozzářily. Ono mu to jde. Sice to je jen začátek, ale pořád.
" Teď to zkus ty. "převzal jsem si bič do ruky. Gentle na mě koukal jeho klidnýma čokoládovýma očima. Přešel jsem tedy na stranu a vyhledal potřebné místo. Poklepal jsem dvakrát a Gentle splnil pokyn. Byl jsem šťastný jako blecha. Mě se to opravdu daří.
" Dobře ty, jsi více šikovný než jsem čekala. Kaprioly už zanecháme a teď mi ukážeš pořádně španělský krok a potom piafu. Toto vytáhneme na vrchol a pak někdy později vylepšíme aj levádu. Budeš král drezury." rozplyvala se Hwasa. "Pokud vše půjde dobře a nic se nestane, což si nemyslím, tak ti poté půjčím kompletní drezurní postroj aj s obvazy a dečkou..."
"... Já se omlouvám, že vás přerušuji, ale vkládate do mě moc vaší víry. Já nikdy nebudu tak dobrý a myslím si, že si to zaslouží jinačí žáci. " byl jsem přesvědčen, že to je jenom zkouška, jestli budu chtít být až tak chamtivý? Nevím, ale neco se mi na tom nezdá." Víš Jeongine, ono je to těžký. Musím vybrat někoho kdo bude reprezentovat naší školu v drezuře. Sice tu je spoustu žáků, ale ty mi přijdeš jako nejlepší kandidát. Už jsem na tebe měla dříve hledáček, protože se ke koním a lidem dokážeš chovat stejně s respektem. A to cením. Navíc někteří žáci, jak to říct, se neumí chovat ke koním. A to je veliký problém. Chtěla jsem tam nejprve Park Rosé, ale potom co jsem viděla její jízdu, jsem okamžitě přehodnotila plány. "
ČTEŠ
I'm just here for you/hyunlix
ФанфикFelix je patnáctiletý kluk, který že všeho nejvíce miluje koně. On a jeho nejlepší kamarád Jisung se společně přihlásí na jezdeckou akademii. Oba jsou přijati a připravují se školní rok strávený s koňmi. Jenže to netuší co je potká. Na škole se sezn...