"Hele Blondýno, Klidni Se."

164 12 10
                                    

Táta nám pomohl odnést věci na recepci. Kolem bylo hodně kluků a holek, co se na tuto školu přihlásili.

Odložili jsme si věci u jednoho stolku. "Běžte si to zařídit, já tu počkám a pohlídám vám věci." řekl táta. Oba jsme přikývli a pomalu se rozešli k recepci.

Seděla tam slečna. Rozhodně nemohla překročit dvacet pět let. A jestli ano, tak se jí kláním. Mela hrozně pěknou pleť. "Dobrý den, přišli jsme se nahlásit." ozval jsem se. Podívala se na nás a obdařila nás svým krásným úsměvem. "Zdravím, kluci. Mohu znát vaše jméno." zeptala se nás.

"Samozřejmě, Lee Felix a Han Jisung." odpověděl jsem za nás oba. Vím, že Sung se bojí mluvit před cizími lidmi. Slečna za počítačem zvedla hlavu. "Lixi, kde se tu bereš?" zeptala se mě. Chvíli jsem nechápal, ale pak jsem se podíval na jmenovku na její košili. Bylo na ni napsáno Kim Jennie.

"Jennie? Jsi to opravdu ty?" zeptal jsem se. Ona přikývla a odběhla k dvířkům. Ty otevřela a za chvíli mě sevřela v objetí. Ostatní se na nás podívali a poté co mi dala pusu na tvář, někteří začali pískat nebo pokřikovat.

"Co se to tu děje?!" ozvalo se chodbou. Jennie protočila očima. "Felixi teď poznáš tu nejhorší skupinu na škole."řekla mi. Já vyděšeně polkl. Nemám rád takovéhle skupiny. Do jedné patřil o Woojin. Ano, ten Woojin co se mnou chodil a pak jsem se kvůli němu řezal.

"Jennie, neměla by jsi pracovat?" ozval se vysoký blonďák. Na první pohled byl krásný, ale nebylo by to tak, že bych se do něj zamiloval na první pohled. Ne to rozhodně ne.

"Ale Hwang Hyunjin, kde ty se tu bereš? Nemáš práce dost? Mám tě zaměstnat tady?" abych pravdu řekl, Jennie se toho nebála. Chvíli se tam ještě hádali,já je jen pozoroval. Jenže když Jennie chytil pod krkem, nemohl jsem tam jen tak stát.

Chytil jsem toho kluka za zápěstí a ruku mu zkroutil za záda. On jí musel pustit." Jennie, není ti nic?" zeptal jsem se. Mám o ji starost, protože ji beru jako starší sestru. Ona zavrtěla hlavou. A na ho konečně pustil.

"To si ze mě snad děláš prdel!" zakřičel. "Hele blondýno, klidni se. Nemám na tebe náladu, tak se laskavě ukliď." vmetl jsem mu do obličeje.

Docela zřetelně jsem viděl, jak začal vzteky rudnout. "To si ještě vyřídíme."řekl a naštvaně odešel.
Když se ta ním a jeho gangem zavřely dveře, celý 'sál' propukl v potlesk.

Hyunjin's pov
Nechápu, jak takový prcek jako on má takovou sílu. Ještě pořád jsem si třel své zápěstí. Docela to bolelo. Jak jsme šli chodbou, slyšeli jsme potlesk. Nevím co, ale něco mě na tom klukovi zaujalo.
"Hyujine, kde si sakra byl? To tě mám hledat po celé škole?" protocik jsem očima. Kdo jiný by to mohl být než Rosé. Je to moje přítelkyně a taky nejhezčí holka na této škole. "Byl jsem se projít. Ráno jsem ti to ještě psal."
Asi se divíte, proč jsme na škole, když začíná až za týden. Je to jednoduché. Musíme přijet vždy o dva dny dříve, aby jsme vše připravili.

Mě to nevadí, aspoň si vyčistím hlavu. Navíc jsem rád u svého koně. Ano, vlastním koně. Je to mustang a jmenuje se  Free Fire.

Felix's pov
Šel jsem si sednout, byl jsem nervózní z toho, jak všichni tleskají. Vzal jsem do ruky telefon a na chvíli zapl Tik Tok.

"Lee Felix a Kim Seungmin, pojďte sem a vezměte si své věci." vše, co jsem si přivezl jsem popadl. Viděl jsem jednoho kluka, který udělal to stejné. Přišli jsme k osobě která nás volala. Byla to nějaká postarší paní. "Pojďte za mnou, ukážu vám váš pokoj" oba jsme přikývli a šli za ní.

I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat