"... Enhypen!"

81 8 2
                                    

Skákání proběhlo bez sebemenšího zádrhelu. Já s Glow jsme zajeli čistou jízdu, až na menší vybočení, když jsme najížděli na vyšší oxer. Ale jinak to bylo skvělé.

Nějací spolužáci zabrali pódium a zpívali nám do skoků. Celkově panovala velmi pěkná atmosféra.

Učitelé byli uvolnění, všiml jsem si že si dokonce sem tam nalili nějakou skleničku. Každý z nás byl prostě naladěný na stejné vlně. Teda až na Oliviu a Hyunjina. Ti se pravděpodobně někde oblizovali.

Jak mi to mohla udělat? Proč zrovna já?! Copak já jí přebírám lidi, kteří se jí líbí? Ne. A ještě ke všemu tu dnes nastupuje. Takže hádám, že s Jinem se už neuvidím. Ale tak nebudeme se tím zaobírat. Teď je čas si užívat a ne řešit nějaké blbosti

Probíhala taková menší diskotéka, a tak jsem vzal Jiho, Inna a Seungmina na parket. Kroutil jsem se do rytmu, jako nějaká žížala. Tak mi vždycky říkala babička. Škoda, že je teď moc nemocná a nemůže za náma.

Uběhla asi hodina, když na pódium přišla ředitelka. Bylo vidět, že měla malinko upito, ale přesto se chovala jako střízlivá. "Takže ještě jednou dobrý den. Doufám že si to tu užíváte a bavíte se. Mám tu čest vyhlásit nejhezčí hudební, skokové a drezurní vystoupení. Ale před tím bych ráda poděkovala všem žákům a učitelům, kteří se na této slavnosti podíleli. Dopadlo to úžasně a vybralo se dost peněz na postavení nové stáje, kam brzy přibudou nové přírůstky koní. Ale teď už jdeme na to vyhlášení. Nejhezčí hudební vystoupení měla skupina...... Enhypen!! Pojďte si prosím kluci vyzvednout cenu. "

Jungwoon a zbytek party se za hlasitého potlesku dostal na pódium. Paní ředitelka jim dala každému svazek tří rudých růží a nějakou lahvinku, asi. Kluci se uklonili a znovu za doprovodem potlesku pódium vyklidili.

Taková menší kapitolka, ale zase už jsem potřebovala něco vydat... A proto tuhle kapitolku věnuji hyunjiniiiiiii20 mikuqxir děkuji za všechno v poslední době lásky moje ❤️❤️

I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat