"A-ahoj Minho"

98 14 0
                                    

Felix's pov

Nemohl jsem věřit vlastním uším. Pan Hwang Hyunjin se mi rozhodl omluvit. Mě! To je jako v nějakém kdramatu.

"Tak dobře... Ale nemysli si, že na to hned zapomenu. Ani náhodou." řekl jsem a už se normálně posadil. Abych mi zase nekřivdil, doopravdy mě potěšilo, že se mi omluvil. Oko se to moc částo u takových lidí nevidí.

"Jo, jasně. Nepočítám s tím, že by jsi mi hned odpustil. Ale díky že jsi přijal omluvu. To mě zatím uklidní." odpověděl mi Hyunjin.

Přijde mi to, nebo je nějaký smutný? Já vím, že by mě to nemělo zajímat, zvlášť potom co jsem byl od něho skoro šikanováný, ale já nemám rád smutné lidi. V hlavě mi šrotovalo. Přemýšlel jsem jak se opatrně zeptat.

" Poslyš Hyunjine, já vím že mi do toho asi nic není, ale neděje se něco? Přijdeš mi nějak smutný." zeptal jsem se opatrně. Viděl jsem, že není v pohodě. Ale zajímalo mě jak mi odpoví. Už jsem skoro slyšel tu větu ,,Ano jsem v pohodě ''

"Noo, úplně nejlepších náladu nemáme, ale to je v pohodě. Nebudu tě zahrnovat svýma problémama." odpověděl mi. A tak jsme si jen tak sedli a pozorovali měsíc jak se odráží od hladiny jezírka. U toho jsme si povídali a občas se i zasmáli.

Jisung's pov

Bylo půl jedenácté, akorát se jít obléknout. Přemýšlel jsem, co by se Minhovi mohlo líbit. Nakonec jsem zvolil černé triko, šedé džíny a jako doplněk jsem k nim dal stříbrný řetěz. Ještě jsem na sebe hodil nějakou tu větší mikinu a navoněl se svojí oblíbenou vůní.

Ještě jsem se zkontroloval v zrcadle, kde jsem si ještě nanesl trochu korektoru pod oči a rty si ještě přejel balzámem na rty.

Tak hotovo, teď se jen obout a počkat na Minha.... Nečekal jsem ani dlouho, za pět minut už někdo ťukal na dveře. Letěl jsem otevři, ale zamotaly se mi nohy a já jsem sebou flákl přímo před dveřmi.

Moji spolubydlící naštěstí byli někde venku, asi šli na skleničku nebo tak nějak. Zvedl jsem tedy své tělo a konečně otevřel. No a venku stal samozřejmě Minho. V celé své kráse.

Malém jsem zapomněl dýchat. Tak moc byl krásný. Vlasy měl zčesané dozadu a trochu nagelované, aby mi tak držely.

Byl oblečený do bílé a černé. Samozřejmostí byl nějaký ten prsten a řetízek na krku. Na zápěstí měl hodinky a náramek. Prostě sexi.

"A-ahoj Minho..." zakoktal jsem. Nebylo to, že bych se ho bál, ale protože Minho byl už dlouho můj crush. Teda přesně od začátku roku, kdy jsem ho uviděl. Kdyby jste ho viděli, jak byl ten den tak hot. Taky by jste se do něho zbláznili.

(tak a autorka se sem musí vetřít. Pravděpodobně to už budete všichni vědět, ale kdo ne tak to je právě pro vás. Určitě vám neunikla zpráva nebo video, kde má Minho zraněnou ruku. Pro ty kdo neví jak se mu to stalo, tak tady to máte. Ve svém volném čase boxoval a ruku si poranil právě zde. Okamžitě ale vyhledal lékařskou pomoc, kde mi zdělili, že to není nic vážného. Samozřejmě že nemá ruku zatěžovat a být opatrný. Co mě ale velice potěšilo bylo to, že poprosil entertainment, aby napsali zprávu STAYS aby se nebáli. Bylo to od něho velmi milé gesto a na mi přeji, ať se co nejrychleji uzdraví

 Bylo to od něho velmi milé gesto a na mi přeji, ať se co nejrychleji uzdraví

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
I'm just here for you/hyunlix Kde žijí příběhy. Začni objevovat