"Vedli jste si všichni skvěle. Dost mě překvapila Yuqi, že se jí podařilo projet rohy bez sebemenšího problému a zádrhelu. Takže jen tak dál. Každý z vás se překonal, takže si zasloužíte nějakou odměnu. Ta se bude rozdávat na konci dne. Během toho máme ještě každý z nás nějakou aktivitu, za které se nám nasbírají body. Pan Min s náma ještě bude chtít mluvit, ale až ke konci jejich vystoupení. Ode mě ted každý dostane pamlsek pro koně a nějaké to kokino pro vás. Musíte si doplnit energii. Takže prosím, pojdte si vzít." rozešel jsem se tedy jako každý a od Chana jsem si vzal nějaký balíček dobrot a pro Glow banán a mrkev.
Podíval jsem se co balíček obsahuje. Byla tam nějaká sušenka, čokoládová tyčinka a jablko. Vzal jsem si ovoce a mé kobylce dal banán. Ta ho slupla jako rozzuřený vysavač a snažila se dostat na moje jablko.
"Ale nééé, jablkožravý kůň!!!" vzal jsem ramena na nohy, teda nohy na ramena a utíkal pryč. Té mazané kobyle se podařilo nějak rozvázat. Takže utíkala za mnou. Naštěstí jsme byli ve vyhrazené části, takže se nemohlo stát, že by jsme někoho z návštěvníků zranili.
Olivia's pov
Vystoupení které předvedla skupina na zahájení festivalu bylo neskutečné. Hledala jsem Felixe, protože byl představen jako jezdec.
" Bang Christopher Chan na koni Thunder, Seo Changbin na koni Jelly, Lee Minho na koni Walking Death, Han Jisung na koni Crazy Wind, Kim Seungmin na koni Spotted King, Lee Yongbok Felix na koni Magic Glow, Yang Jeongin na koni Gentle,..."
Přemýšlela jsem jaký kůň asi bude ta Magic Glow. Nakonec se mé oči ustálily na šedomodré klisně, aspoň myslím. Chody byly čisté a ladné. Co se dá od Lixe taky čekat. Teda doufám, že to je Lix a nekoukám celou dobu na někoho jiného. Ale to by se mýlili i rodiče , kteří právě Yeon ukazovali toho koně.
Ta malá příšerka se smála na celé kolo, když viděla svého staršího bráchu, jak ladně ovládá koně. "Až budu větší, tak chci taky takhle jezdit. Budu nejlepčejší jezdec na světě. všichni jsme se zasmáli. Právě vytvářeli kolem jednoho jezdce kruh.
Ty krávo, tomu nemůže být víc jak šestnáct. A jak dlouho už musí jezdit, když má v podstatě solo. Celé vystoupení trvalo nějakých pět minut. Na konci se strhl takový potlesk, že snad větší než na koncertě Tailor Swift. I když to asi ne, protože tady je míň lidí. Ale kdyby to bylo rozdělené na části, tak stopro tohle vyhraje.
Jelikož tohle nebylo poslední vystoupení, seděli jsme na místě. Do jízdárny vjelo o poznání méně jezdců, než předtím. Jo, aha. To jsou učitelé. Všichni tam vypadali tak mladě. Jako klidně bych si jednoho odvezla jako suvenýr, že? Ale ne, dělám si srandu. Ale jsou hezcí, to musíte sami uznat.
...
Když zkončilo i tohle vystoupení, kde se i jako v předešlém házely různé věci, odebrala jsem se pomalu pryč potom co jsem mámě řekla, že potřebuju na záchod. Můj cíl byl ale jiný. Potřebovala jsem najít svého bratra. Musím si s ním promluvit. Chápeme se.
Sešla jsem schody, když se odněkud ozval výkřik. "Ale nééé, jablkožravý kůň!!!" Tenhle hlas mi až moc někoho připomínal. Šla jsem se tedy podívat odkud ten hlas pochází. Naskytla se mi velice zvláštní podívaná na to, jak kůň honí člověka, který má v ruce jablko. Okolo stálo až moc pěkných kluků. Ale i holky by se tam našly.
Podívala jsem se na toho záhadného jezdce, který zdrhal před takovým t'ut'u ňuňu koníkem. Na chvíli se otočil a já spatřila tu pohlednou tvář, která vypadá jako slunce. Rozeběhla jsem se a jako Tary jsem přeskočila všechny překážky, které mi bránili v cestě za mým starším a ted už i sexi bratrem. Odrazila jsem se jako parkurový kůň a skočila mu na záda. Jen jsem trochu nevychytala sílu, takže jsem ho strhla sebou na zem.
ČTEŠ
I'm just here for you/hyunlix
FanfictionFelix je patnáctiletý kluk, který že všeho nejvíce miluje koně. On a jeho nejlepší kamarád Jisung se společně přihlásí na jezdeckou akademii. Oba jsou přijati a připravují se školní rok strávený s koňmi. Jenže to netuší co je potká. Na škole se sezn...