Felix's pov
"Felixi...Felixi... Felixi, vzbuď se!" někdo se mnou třásl. Vystřelil jsem do sedu. Jenže to byla chyba a mě se zamotala hlava. Zpátky jsem sebou hodil na polštář.
Podíval jsem se kolem sebe. Místnost osvětlovala jen lampička na nočním stole. To mi připomnělo, dlouho schovanou vzpomínku.
Stáhl jsem si nohy k sobě a hlavu si chránil rukama. Celý jsem se třásl. "Felixi." řekl někdo a sáhl na mě. Já se po něm ohnal a utekl z postele. Běžel jsem ke dveřím, které jsem se snažil ve spěchu otevřít. Jenže mi to nešlo a neznámí se pořád přibližoval.
Začal jsem panikařit. Z posledních sil jsem stačil kliku a skočil Nikimu do postele. "C-co?" ozvalo se ospalím hlasem. Jakmile ale uviděl můj k smrti vyděšený obličej, hned pochopil. Udělal mi místo v posteli, kam jsem si mohl lehnout. On mě přikryl a následně objal. Zavrtal jsem se mu do hrudníku, protože jsem měl opravdový strach.
Co si vezmeme, je větší jak já. Podle mě má snad metr devadesát.
Mám pro vás na konci menší tipovačku, tak se nezapomeňte zapojit.
Začal mě hladit po zádech. Bylo to neskutečně příjemné a za chvíli jsem usl.
Time skyp
Pomalu jsem otevřel oči a první co jsem spatřil bylo černé triko. Podíval jsem se výš, málem jsem dostal infarkt. Byl to Niki, který nejspíše ještě spal. Řasy se mu lehce třepotaly. Byl roztomilí. Podíval jsem se na budík, který měl na nočním stolku. Bylo půl třetí ráno. Trochu jsem se pohl, abych mohl opatrně odejít.
On jen něco zabručel a ještě více si mě na sebe přitiskl. "Nemáš se čeho bát Lixi. Já bych ti nikdy neublížil, ale teď radši spi, ať se pak nepoužíš jako mátoha." poslechl jsem a více se na něho připlácl. Jeho tělo vyzařovalo krásné teplo. Na chvíli se mi ještě podařilo usnout a spal jsem s té doby, než mě vzbudil Jiminův budík.
...
" Niki, vstávej! O můj bože, vy jste tak roztomilí! "zavýskal na celý pokoj Jimin. Otevřel jsem oči ve stejnou chvíli jako Niki." Jimine, můžeš se trochu ztišit, bolí mě z tebe hlava. "řekl Niki jeho raním hlasem. A pane bože, ten je tak sexi.
"Samozřejmě Nikoušku koloušku." zachichotal se Jim. Najednou se rozrazily dveře a v nich stál Woojin. "Mám problém..." ale pak se sekl, když se podíval na mě, jak jsem s Nikim v posteli a ještě mě on jednou rukou objímá. "Ale, ale, ale moc dlouho jsi to nevydržel, co Felixi."řekl. Já jen protočil očima. "Mě to stačilo, narozdíl od tebe, který spí snad s každým." vrátil jsem mu.
On se ke mě rozešel a já se začal zvedat z postele. Niki mě chytil za ruku, ať to nedělám, ale já se na něj jen usmál a lehce jsem se mu vyvlíkl.
Stoupl jsem si před Woojina. Ten se napřáhl a vrazil mi facku." Takhle ke mě mluvit nebudeš." zasyčel na mě. Já se jen uchechtl. "Ztratil si sílu, před půl rokem jsi měl větší ránu. Asi jsi přestal mlátit své děvky, protože dělaly vždy to, co jsi chtěl." periferně jsem viděl, jak se Jimin s Nikim na nás dívají.
On se znovu napřáhl, ale to do pokoje vtrhli dva lidé. Minho a Jisung." Okamžitě přestaň Woojine!!"zakřičel Minho. On tedy stáhl ruku, ale přitáhl si mě. Byl jsem zmatený, až když jsem ucítil jeho rty na mém krku, pochopil jsem co dělal. Snažil jsem se ho odstrčit, ale měl jsem menší sílu.
Když se odtáhl, dal jsem mu pořádnou facku tentokrát já a hned jsem se chytil za krk. "Aby jsi věděl, komu patříš." zašeptal mi do ucha jako nějaký oslizlí čtyřicátník. Na tváři se mu zračil perverzní úsměv.
Začal jsem couvat, ale do něčeho jsem narazil. To mě objalo kolem pasu. Podle vůně jsem poznal, že se jedná o Nikiho. Nechal jsem ho, aby mě ochránil.
Woojina si sebral Minho a Jisung šel s ním, že mu dá přes hubu taky. Já se zatím posadil a snažil se rozdýchat, co se právě stalo.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jsem tu s další kapitolou. Jsem líná napsat nějaký okecavky, takže to zkrátím. Mám tu knížku napsat z více pohledu, nebo jenom z hlavních postav?
Také přemýšlím, jestli dát Felixe dohromady s Nikim nebo Jiny. Ale nebojte, na Hyunjina přijde čas taky.Teď ta typovačka.
Kolik měří ve skutečnosti Niki z ENHYPEN
a) 176 cm
b) 183 cm
c) 171 cmOdpovědi pište do komentářu
Bye sunshines ☀️☀️
ČTEŠ
I'm just here for you/hyunlix
FanfictionFelix je patnáctiletý kluk, který že všeho nejvíce miluje koně. On a jeho nejlepší kamarád Jisung se společně přihlásí na jezdeckou akademii. Oba jsou přijati a připravují se školní rok strávený s koňmi. Jenže to netuší co je potká. Na škole se sezn...