Nirvana:
In urma cu 12 ani...În timp ce trag pe mine rochia de seara ce e lunga pana in pamant si are o crapatura pe piciorul stang,ma gândesc la faptul ca tatal meu e un nebun.
„Cum sa vina după 16 ani si sa ma anunte atat pe mine cat si pe mama ca are un copil din prima lui casatorie? O căsătorie de care noi nu am știut!”
Clatin din cap pentru ca nu-mi vine a crede una ca asta si ma privesc in oglinda. Trec cu mana peste paietele argintii ce se gasesc pe jumatatea stanga a decolteului in forma de inima și oftez din tot sufletul,apoi imi bag incet degetele prin șuvițele blonde si buclate usor la varf in vreme ce inghit cu dificultate.
„Am un frate! Ce are 20 ani din câte am înțeles si cu care urmează sa ieșim la cina. Dar nu inteleg cum de mama nu a știut de existenta lui atâta timp?? Fiindca lucrurile se cam bat cap în cap. Având în vedere ca sunt mai mica decât el cu 4 ani,imi e greu sa cred ca tata a putut sa o ducă de nas atâta vreme. Hmmm...ciudat...foarte ciudat.”
Inspir brusc in urma gandului,dupa ma incalt cu o pereche de sandale ce au o bareta simpla și o curelușa subtire ce se prinde in jurul gleznei. Ma dau cu parfum,apoi imi iau plicul micut si argintiu in care imi pun telefonul si arunc cateva bancnote inauntru,dupa ies din camera si pășesc usor pe marmura alba a casei luxuriante in care trăiesc de cand ma stiu.
Traversez holul ce are un mobilier foarte rafinat si cobor scările. Ii vad pe ai mei cum așteaptă in fata ușii de la intrare,iar ochii mi se fixează pe chipului bărbatul impunător alături de care am foarte multe amintiri palcute fiindca m-a rasfatat pana la cer si înapoi.
Arkadi Baconski,tatal meu si primul ministru al Federatiei Ruse este un bărbat brunet,ce are aproape 50 de ani si care in momentul de fata e imbracat intr-un costum scump,iar ochii lui albastrii imi urmăresc fiecare miscare. Langa el se afla,Esfir Baconski,mama mea. O blonda superba,ce e mai tânără decât el cu 12 ani si care in momentul de fata se uita lung la brunetul ce sta la cativa pasi depărtare de ea.
„Hmmm...el trebuie sa fie,fratele meu. Darko Baconski.”
Continui sa cobor scările cu gratie,fără sa arat vreo emoție pe chipul meu de papusa,iar cand ajung pe ultima treapta,ma opresc si imi trantesc pe buze cel mai inocent zambet al meu.
-Mergem?intreb pe un ton dulce.
-Sigur,raspunde tata si paseste pe langa mama.
Imi intinde galant palma dreapta si il cuprind de ea,dupa cobor ultima treapta si il privesc in ochii de gheata.
-Esti superba,dorogaya(scumpo),imi spune si incuviintez scurt din cap. El este,Darko,fratele tau,continua si intoarce privirea spre brunet.
Fratele meu vitreg rupe distanta dintre noi din cativa pasi eleganți si ma minunez in gand de frumusețea lui.
„De ce naiba o fac? Nu e ca și cum tata nu e un bărbat superb la randul lui. Deci...are cu cine semana.”
Dar,dacă Darko ii seama atat la înălțimea impunătoare cat si la aspect,un lucru e diferit la el. In timp ce tata are ochi albastrii,iar eu ii moștenesc culoarea,Darko ii are negrii,dar și el miroase a pericol la fel de tare precum miroase si tatal meu.
-Ma bucur sa te cunosc,surioara,imi zice pe un ton catifelat,insa nu imi scapa scanteia răutăcioasa din ochii lui de cuart.
Intinde mana dreapta spre mine si ma oblig sa imi pun palma libera in a lui. Contactul cu pielea sa rece,imi trimite un fior pe sirea spinării si ma cutremur o secunda pe interior.
„Pericol!!!!!”
Urla vocea conștiinței mele in mintea mea in vreme ce eu ii zambesc dulce,chiar daca imi vine sa ma intorc pe calcaie si sa fug mancand pamantul pana ajung in dormitor unde sa ma încui pentru totdeauna.
-Si eu ma bucur sa te cunosc,replic pe un ton dulce,ce nu imi trădează emoțiile interioare,fiindca da,in 16 ani de viata,am învățat cum sa pastrez aparentele pentru ca fac parte dintr-o familie poziționată foarte sus pe scara sociala.
-Daca tot am venit cu masina,ai vrea sa ma însoțești pana la restaurant?întreba binevoitor. Asa ne-am putea cunoaște mai bine.
-O idee excelenta,raspunde tata in locul meu.
„Excelenta pe dracu!”
Surad forțat si imi țintesc ochii pe mama. Blonda ii fulgera pe amandoi cu privirea si deși se vede ca nu-i convine,totuși incuviinteaza din cap.
-Bun!exclama tata. Haideti sa mergem,spune si imi eliberează mana.
Darko isi îndoaie bratul foarte galant si il cuprind de el.
„Nu ma păcălești amice! Poate am crescut eu intr-o bula roz,dar n-am fost chioara in tot acest timp.”
In vreme ce trecem peste pragul ușii de la intrare,simt intensitatea cu care ma priveste si ma abțin sa nu inghit in sec.
Ma conduce pana in dreptul mașinii lui ce e un Ferrari negru si imi deschide portiera.
-Ne vedem la restaurant!spune tata inainte sa urce alături de mama in Bentley.
Darko ridica o mana in semn ca l-a auzit,apoi se apleaca si ii simt respiratia cum se izbeste de umarul meu stang.
-Imi place rochia ce o porti,surioara...sopteste si un alt fior imi strabate trupul,facandu-ma sa tremur pe interior.
„Ce dracu? De ce ma afectează in halul asta?”
Tac și nu dau curs discuției desi nu imi pot explica de ce atitudinea lui ma da complet peste cap,apoi urc pe scaunul din dreapta si inchide portiera,dupa da roata masina si se pune pe locul șoferului. Imi arunca o privire arzătoare si incep sa strang din dinți.
„Daca tot vrea sa ma analizeze,nu e deloc subtil,iar lucrul asta ma deranjează grav.”
Chicoteste usor in barba fiindca observa faptul ca m-am incordat,dupa pornește motorul,iar masina incepe sa vibreze.
-Esti un lup imbracat in oaie,i-o trântesc din senin si intorc capul spre el,in acelasi timp in care el isi muta privirea de pe drum,pe mine.
-Prefer drac deghizat in înger,replica cu un rânjet intunecat pe buze.
-Interesant...mormai și simt cum inima incepe sa-mi fie stransa intr-o gheara,pentru ca ochii lui imi transmit clar un mesaj de genul:micuto ai incurcat-o.
Scutur incet din cap si fara sa mai adaug vreun cuvânt,imi mut privirea pe geamul din dreapta. Încerc sa respir cat mai normal posibil,insa amalgamul din interiorul meu nu ma lasa sa o fac în voie.
„Nu imi place...intunericul lui ma sperie...”
Incep sa ma pierd prin ganduri in timp ce masina rulează pe șosea si imi revin în simturi abia in momentul în care motorul se opreste.
Coboram si din nou isi ia atitudinea de gentleman. Ma abțin sa nu-mi dau ochii peste cap imediat ce isi îndoaie bratul,apoi il prind de el si pășim spre intrarea in restaurantul luxos exact in momentul în care ajunge si mama impreuna cu tata.
Un chelner ne intampina imediat ce pășim inauntru si ne conduce spre un separeu. Cand ajungem,Darko imi trage scaunul si ma asez cu gratie pe el,apoi se pune pe cel de lângă mine in vreme ce mama si tata se așază pe partea cealaltă de masa.
-Deci?intreaba tata cu o sprânceană ridicată. Ati reușit cât de cât sa va cunoașteți?
„Daaaaa!!! Sunt innebunita dupa brunetul ce imi promite doar cu ochii ca am dat de dracu!!”
-Bine-nteles,raspunde Darko. O ador efectiv pe sora mea,continua si intoarce incet capul spre mine,apoi imi face cu ochiul.
„Vai!!!! Sa-l ia dracu!”
-Nirvana?intreaba tata si din nou forțez un zâmbet.
-E...interesant,raspund si Darko chicoteste langa mine.
-Ah,Ivana...spune amuzant. Doar atat ai putut? Interesant?
-Ma cheamă,Nirvana,replic putin tăioasa.
-Imi place mai mult,Ivana,zice degajat.
Inchid ochii cand il aud si număr in gand pana la 10.
„Nemernicul!!! Nici bine nu a apărut în casa mea si deja face ce vrea și schimba totul dupa bunul lui plac. Cine se crede?”
-Bine...linistiti-va,ne cere mama. Sunt sigura ca o sa va înțelegeți dacă va dati putin timp sa va cunoașteți reciproc.
Deschid ochii si inspir adânc.
„Nu stiu ce sa zic despre asta...habar nu am cât de bine o sa ne înțelegem.”
Nu zic nimic,iar mama schimba imediat subiectul. O da pe politica,pentru ca si ea la randul ei face parte din ea. Ocupa poziția de deputat în Duma de Stat.
Intorc privirea spre Darko si ma intampina cu un zâmbet relaxat,dar cu toate astea ochii lui negrii inca continua sa scanteieze.
„Ce naiba se intampla cu ochii lui?”
-Ce vrei sa comanzi surioara?intreaba si imi tranteste apelativul pe un ton mieros.
„Necuratul!!!! Asta chiar e dracu!!! Cum de nimeni nu vede asta? Sau atat mama cat si tata observa,dar prefera sa nu-l ia în serios?”
-Pe dracu,i-o trantesc printre dintii inclestati,fiindca atitudinea lui ma scoate din minți.
Chicoteste,apoi se apropie periculos de mult de urechea mea stanga.
-Sunt chiar aici...si iti stau la dispoziție...Ivana...sopteste pe un ton intunecat de data asta si icnesc.
„E nebun sau ce?”
*****
Deschid deodata ochii si imi pun repede o mana pe locul de deasupra inimii ce imi bate ca nebuna in piept in timp ce respir cu dificultate.
Nu ma surprinde absolut deloc faptul ca mintea mea isi aduce aminte pana si in vis cel mai mic detaliu legat de,Darko. Cum nu ma surprinde nici faptul ca inima mea a luat-o razna din pricina primei mele amintiri cu dracul ce mi-a făcut mintea praf ani de zile.
„Nu! Nu! Nu! Nu vreau sa ma intorc acolo!!! Nu vreau sa-mi amintesc de el!!! Nu vreau!!! Dacă o fac,din nou am sa tânjesc dupa intunericul lui si nu imi doresc lucrul asta!!!”
De fapt vreau,dar imi impun sa nu imi amintesc nimic legat de el.
„Potoleste-te Nirvana!!! El e dracu!!! Unul de care abia ai reușit sa scapi!!!”***********************************
Nirvana:
Darko:
Arkadi:
Esfir:
CITEȘTI
Foc pe suflet 🔞 Vol 14
FantasyVolumul 14 | Seria Chronis| 1# - 16/08/23 - Zei Intuneric si umbre. Doua cuvinte ce se imbina perfect cu cele doua jumătati de suflet. Dar in timp ce Zagreus stăpânește o parte din lumea de jos,Nirvana ajunge in ea mai mult din cauza tentatiilor. In...