Nirvana:
Imediat ce nu mai simt prezenta lui Zagreus in mintea mea realizez ca lacrimile imi curg șiroaie pe obraji. Incep sa tremur din cauza agoniei ce ma cuprinde si imi bag mainile in par,apoi ma trag de el fiindca urletul lui,Drago inca rasuna cu ecou in capul meu.
Buzele incep sa-mi tremure grav si sunt constienta de faptul ca sunt la un pas distanta de a ma pierde complet cu firea pentru ca sunt înspăimântata de faptul ca a văzut tot ce am trăit și pentru ca a simțit toate încercările prin care am trecut de-a lungul anilor.
-Shhh...linisteste-te,agapi mou...imi cere in vreme ce se ridica in capul oaselor si ma trage in poala lui.
Il privesc printre lacrimi,iar ochii lui speciali se inchid pentru o clipa,apoi inspira adanc inainte de a-i deschide si vad focul cum incepe sa arda tot mai tare in culorile diferite.
In vreme ce stomacul meu se strange de groaza,muschii de pe maxilarul lui incep sa zvacneasca,iar lucrul asta ma sperie si mai tare.
„Daca nu o sa ma mai vrea acum? Dacă o sa considere o stricata si nu o sa vrea sa ma mai aibă pe langa el? Dacă nu o sa-mi înțeleagă alegerile? Doamne!!! Cati de daca am in cap!!! Atat de multi incat nu mi-ar ajunge o zi si o noapte sa-i trec pe hârtie.”
Incep sa ma cutremur cu putere in poala lui din cauza faptului ca imi este frica ca tot ce gandesc sa nu se adeverească si imi inconjor talia cu bratele ca sa ma îmbrățișez singura.
-Am sa-l omor pe nenorocit,maraie deodata cuvintele si ma strange protectiv la pieptul lui,apoi continua. Dar înainte de a-l face praf si pulbere,am sa-l fac sa regrete pana si ziua în care s-a născut.
Strang tare din pleoape cand vorbele lui imi provoacă un fior de groaza ce se împletește cu unul de furie si suspin atunci cand imi strabate corpul,apoi privesc tinta in ochii lui speciali si ma forțez sa deschid gura.
-Tu...zic cu voce mica si inghit de mai multe ori în sec. Nu ma condamni?intreb,iar panica se simte clar în glasul meu.
-De ce sa o fac? Nu e de datoria mea,psychi mou. Sunt alții ce sunt puși sa faca lucrul asta. Dar cum riscul sa mori acum ar fi posibil doar dacă vreun zeu si-ar iesi din minti,n-ai sa afli niciodată ce verdict ar da cel ce e insarcinat cu Judecata de Apoi,raspunde incercand sa faca o gluma doar ca să mai risipească putin din atmosfera grea ce apasa in aerul ce ne înconjoară,insa gluma lui nu ma ajuta deloc pe mine.
Ba din contra. Din cauza emoțiilor gura mi se usucă,gatul mi se strange,inima incepe sa-mi bubuie in piept,iar lacrimile imi incetoseaza mai tare privirea.
Haosul ce se stârnește in mine se datorează înțelegerii ce o citesc in ochii lui. Focul ce se ițeste mai mult in culorile speciale,imi da de înțeles ca într-adevăr inca e langa mine. Inca ma iubește și inca ma vrea in viata lui. Un lucru ireal dacă ma întrebați pe mine.
„Cum??? Cum e posibil asa ceva?? Dupa tot ce a văzut ca am făcut,el inca ma vrea??? Se poate una ca asta???”
-Zagre...eu...visez?intreb,iar el ridica usor sprâncenele.
-Nu visezi,psychi mou,ma asigura.
-Deci...tu încă ma mai vrei?intreb printre suspine ca sa fiu sigura ca nu interpretez greșit lucrurile.
Zambeste bland.
-Bine-nteles ca te vreau,Nirvana. Esti a mea. Imi apartii inca de dinainte sa te naști.
-Dar...ai văzut și tu câte lucruri oribile am facut!exclam cu vocea tremurând.
-Pentru ca ai încercat sa dai frau liber spiritului din tine ce s-a saturat sa fie incatusat,raspunde pe un ton calm.
-Prima data...dar apoi am continuat sa ma afund tot mai mult in cacat,ii atrage atentia si ciuda se simte imediat in vocea mea.
-Tu încerci sa te acuzi acum? Sau nu-mi dau eu seama?intreaba privindu-ma lung.
-Incerc sa iti deschid ochii Zagre!pufnesc nervoasa,chiar daca nu imi convine faptul ca imi tai singura craca de sub picioare,dar jucam cu cărțile pe fata,iar mie nu îmi vine sa cred ca încă vrea sa fie cu mine în ciuda a tot ceea ce a văzut.
Sunt nervoasa,dar nervii mei sunt indreptati toti spre mine fiindca acum ca mi-am retrăit cap coada trecutul realizez pentru a nu știu cata oara faptul ca în toată combinația asta a fost doar vina mea.
Eu sunt cea care a vrut sa se afunde in intuneric si tot eu sunt cea care i-a dat dracului puteri asupra mea.
-Asculta-ma,agapi mou...imi cere,iar privirea mi se focuseaza din nou pe el. Imi pare rău ca ai trecut prin atâtea si ma doare fiecare disperare a ta. Ma schingiuie fiecare clipa de agonie prin care ai trecut și fiecare lacrima pe care ai vărsat-o,dar nu sunt aici sa te judec,ci sa te inteleg. Si chiar o fac. Iti inteleg atat apucăturile de rebela,cat si disperarea ce a venit la pachet ca repercursiune pentru tot ce ai ales greșit. Dar e in regula...ti-am promis ca o scoatem noi la capat si am sa ma țin de cuvânt,psychi mou,sopteste ultima parte in timp ce ma priveste cu încredere.
Muschii de pe maxilar incep sa i se relaxeze,iar in scurt timp ajunge sa se uite la mine calm, lucrul ce imi schimba si mie starea de spirit,pentru ca ajung sa simt liniste si siguranta la pieptul lui.
-Esti perfect,zic cu voce incarcata,iar un colt al gurii i se ridica intr-un zambet,apoi ochii lui blânzi incep sa sape in ai mei,iar focul ce acum e liniștit incepe sa ma invaluie si sa ma scalde in fierbinteala lui.
Ii simt caldura pana in adâncul sufletului cum incepe sa-mi mangaie si sa-mi vindece usor unele rani,iar pansamentele ce reușește sa mi le pună,fac ca aerul ce pana acum era greu in jurul nostru sa devina mai respirabil.
Trag adanc in piept si oftez pe jumătate usurata cand bolovanul ce l-am simțit pana acum pe piept se ridica putin,dandu-mi voie sa nu mai simt atat de puternic poverile ce le-am purtat cu mine atat de mult timp.
-Dar de chinuit si de omorât oricum am sa o fac,spune dupa cateva clipe de tacere,iar expresia fetei incepe sa i se schimbe. Insa prima data trebuie sa aflam unde e micutul ca sa il aduc langa tine,continua iar ochii lui se inflacareaza si devin precum doua văpai.
Bufnesc in plans,deoarece dacă ar reuși sa faca lucrul asta posibil chiar ar produce o minune pentru mine.
-Doar Boris știe unde este,replic cu glas gatuit.
-Am văzut...si imediat ce te linistesti am sa merg sa vorbesc cu el,bine?intreaba si incuviintez din cap în vreme ce gatul incepe sa ma usture si lacrimile sa-mi umple din nou ochii.
„Speranța...el imi da speranța că totul chiar o sa fie bine intr-un final.”
-Daca ai face lucrul asta posibil,zic,iar privirea ii devine pătrunzătoare. Cred ca am sa cad la picioarele tale si am sa ma inchin,continui si vad imediat cum il umfla rasul.
-Pe toți zeii!!!spune si un hohot lasa sa i se desprinda de pe buze.
Imi prinde obrajii in palme si amuzamentul ce citește clar pe fata lui.
-Poate nu e cel mai bun moment în care sa rad,dar asa ceva??intreaba chicotind. Cum sa spui asa ceva?
-Aa...pai...vezi tu? Ar fi o minune pentru mine sa-l am pe Drago alături.
-Inteleg si am sa ti-l aduc,dar nu trebuie sa mi te inchi pentru lucrul asta.
-Ok...zic pe un ton smiorcait.
-Tu trebuie sa mi te închini tot timpul,mi-o tranteste si fara sa vreau bufnesc la randul meu in ras cand il aud.
Ma îmbrățișează cu iubire la piept in vreme ce hohotesc ca o nebuna,apoi isi lipeste buzele de ale mele cand ma liniștesc.
-Nu te deranjează faptul ca am un copil?intreb,iar vocea mi se pierde printre saruturi.
Se îndreaptă de spate si ma priveste serios.
-Nu. Copilul nu are nici o vina și imi doresc sa fie langa tine,iar eu am sa-mi dau tot interesul ca sa se simta bine si sa ma accepte in viata lui.
-Esti atat de bun...soptesc cu emoție. Si imi pare atat de rau ca nu sunt jumatatea perfecta pentru tine,continui,iar glasul mi se frânge spre final.
-Nirvana...spune bland. Pentru mine mereu ai sa fii perfecta. Fiindca tu ma intregesti. Impreuna putem crea intregul,intelegi?
Isi lipeste fruntea de a mea in așteptarea răspunsului si ma priveste cu intensitate,în vreme ce inima incepe sa-mi bata ca nebuna in piept.
-Inteleg si mulțumesc pentru tot,raspund cu lacrimi pe obraji. Sa știi ca pana la tine niciodată nu mi-am găsit locul. Mereu am fost urmărită si bântuită de păcatele săvârșite alături de el.
-Nu aveai cum sa-ti găsești locul,fiindca doar bratele mele iti pot oferi asa ceva,psychi mou...sopteste si ma saruta incet pe buze. Iar dupa ce toate lucrurile o sa se aseze la locul lor,noi doi o sa avem eternitatea la dispoziție pentru a ne bucura impreuna de viata. Imi doresc ca,după ce tot chinul tău ia sfârșit,sa lași trecutul unde ii e locul ca sa poți fi fericita alături de mine. Vreau sa înlocuim ura dinauntrul tău cu dragoste,iar chinul cu tandrețea,continua si din nou il privesc cu speranța.
Depune inca un sarut pe buzele mele,apoi ma îmbrățișează strans la pieptul lui.
-Iar ca sa stii sti tu,Universul e format din parti întunecate si particule de lumina,iar sufletele noastre sunt cale de mijloc printre aceste energii. Noi putem alege între ele,așadar...hai sa inclinam balanta spre tot ce e mai frumos,ce spui?intreaba si inchid pentru cateva clipe ochii.
„Tot ce promite privirea lui ar fi un Rai pentru mine. Ar fi tot ce e mai frumos pe lumea asta si tot ce as putea visa vreodată. Ar fi perfect.”
-Uite cum sta treaba psychi mou,spune cand observa ca nu sunt în stare sa deschid gura. Nimeni nu poate se pună vreodată în calea drumului pe care alegi sa mergi. Eu insa sunt excepția de la regula. Eu pot sa te ajut și sa te ghidez,fiindca iti sunt jumatate. Si nimeni pe lumea asta nu ti-ar putea dori binele mai mult decât mi-l doresc eu pentru tine. Insa,depinde foarte mult si de tine. De cum hotărăști sa iti urmezi cursul vieții. Vrei sa continui sa trăiești cu resentimente sau gasesti puterea pentru a-ti da sansa unui nou început?
„Clar vreau un nou început. Vreau sa scap o data pentru totdeauna de prezenta necuratului. Imi doresc sa nu mai aibă nici o putere asupra mea si sa o iau de la zero. Dar măcar de data asta sa trăiesc si eu dupa cum visează si poftește sufletul din mine. Vreau sa zambesc in adevăratul sens al cuvântului si vreau sa iubesc cu toata fiinta mea. Efectiv vreau sa ma bucur de frumos si sa ma infrupt din Raiul ce el mi-l promite.”
-Aleg paradisul ce il putem crea impreuna,Zagre,raspund cu fermitate.
Zambeste.
-Atunci am sa iti omor toti draci si am sa-ti nimicesc tot intunericul din tine,Nirvana,ca sa te poți bucura alături de mine de Rai.
„Ah...promisiunea lui suna atat de bine...”
CITEȘTI
Foc pe suflet 🔞 Vol 14
FantasyVolumul 14 | Seria Chronis| 1# - 16/08/23 - Zei Intuneric si umbre. Doua cuvinte ce se imbina perfect cu cele doua jumătati de suflet. Dar in timp ce Zagreus stăpânește o parte din lumea de jos,Nirvana ajunge in ea mai mult din cauza tentatiilor. In...