Darko:
In urma cu 10 ani...
Dacă te uiți la sfinții din icoane,toti au o figura ce te judeca din priviri,fiindca ei se cred superiori noua. Ei sunt muritori ce au trecut în neființă si au fost ridicati la rang de arta. Ei sunt lumina,iar sufletul lor e pur asa se zice,nu?
Atunci de ce rahat in clipa in care mama a murit imi lasau impresia ca vomitau in ei in timp ce ma priveau pe mine dacă tot sunt atat de buni?
Răspunsul e simplu...pentru ca in lumina se vede orice particula de impuritate. Se vede orice murdărie. Orice pata. De aceea in clipa în care mi-am îngropat o parte din suflet alături de mama mea,am ales sa ma cufund de tot in abis. Fiindca nu mai aveam nici o fărâmă de lumina în jurul meu. Totul s-a stins o data cu ea,iar din ziua aia,eu m-am lăsat inghitit de întuneric si el mi-a devenit cel mai bun prieten. Fiindca in adancuri nimeni nu te condamna. Poți sa fii ce vrei tu sa fii. In intuneric nu ți se pun etichete. Acolo pe nimeni nu interesează ce faci. Trăiești exact asa cum vrei,iar cei ce o fac pe partea opusa,adică în lumina nu au curajul sa se apropie de tine. Fiindca ii sperie aura intunecata de care te inconjori.
Lucru ce se pare ca nu a funcționat pe tatal meu spre exemplu. Pentru ca la cateva săptămâni după ce mama s-a stins,a venit si m-a luat din casa in care am crescut timp de 20 de ani si m-a dus in palatul lui.
Neinteresant dacă ma întrebați pe mine,fiindca de cand ma stiu am fost inconjurat de lux. Nu doar tatal meu este un om bogat și mama a facut parte din aceeași elita. Insa ce mi s-a părut de-a dreptul fascinant cand am intrat în casa lui,a fost ea.
Nirvana.
In clipa in care am vazut-o chiar am simțit nirvana. M-am pierdut în ochii ei precum marea inghetata si starea de beatitudine ce m-a cuprins in acel moment m-a dus la granita dintre Iad si Rai. A fost un sentiment ce nu mi-a mai fost dat sa-l trăiesc pana la ea,iar din acea zi și pana in clipa de fata,m-am scaldat in adancurile ei,fiindca blonda posesoare a doi ochi albastrii ce efectiv ma termina,deși e plina de lumina,a fost instant atrasa de intunericul meu. Am simtit-o in mine imediat ce ochii nostrii s-au sudat pentru prima oara,iar acum a venit momentul sa gust la propriu din ea. Fiindca de doi ani aștept clipa asta si pot sa zic ca sunt hamesit. Sunt flamand dupa ea si vreau sa ma infrupt din pustoaica ce se topește sub mine.
Sora mea.
Iar dacă as intreba pe oricine ce părere are cu privire la acest lucru,ar spune ca e complet greșit,insa pentru mine părerea lumii a fost mereu neinteresanta.
Si cu atat mai puțin o sa fie cand vine vorba de micuțul ingeras.
Fiindca o doresc la disperare si vreau sa o fac a mea.
Ranjesc in timp ce ii privesc pupilele dilatate la maxim și roseata din obraji. Băuturile speciale pe care le-am comandat contin si un drog. Unul ce pe ea o s-o ajute sa fie lipsita de inhibiții si pe mine sa fiu descătușat complet.
In timp ce limbile noastre continua sa se soarba intre ele,incep sa o dezbrac de costumul din latex ce se muleaza pe ea ca o a doua piele si geme senzual cand rup sărutul si ma indrept de spate.
O privesc cand rămâne goala si chicotesc,pentru ca e inflacarata si pornita sa cada în pacat. Cu miscari rapide scap si de hainele de pe mine,apoi ma arunc asupra ei ca un animal. Incep sa o musc de peste tot si geme incantata.
Surad intunecat,fiindca nu știu dacă realizeaza,dar asta e începutul sfârșitului ei. O data ce devine a mea,o sa ma vadă doar pe mine. O sa tânjesca mai mult după atenția mea si dupa atingerile mele. O sa vrea sa guste mai mult din păcat si o sa-si dorească sa se scalde mai mult in placeri intunecate,iar eu am sa-i dau totul. Am sa o cobor in adancuri si impreuna o sa ne pierdem in întuneric ca sa ne putem face de cap. Sa putem sa ne consumam unul pe altul. Sa ne hrănim unul din celalalt.
Fiindca eu nu vad nimic greșit în lucrul asta. Pana la urma istoria demonstrează faptul ca oamenii de rang înalt al societății din antichitate nu voiau sa piardă linia de sânge,iar ca să-l mențină curat,se cuplu intre ei. Nu conta ce grad de rudenie aveau,atat timp cât erau legați prin sange totul era perfect.
-Ahhhh...Darkooo...geme cand gura imi ajunge intre coapsele ei si imi rotesc de cateva ori limba in jurul mugurului umflat.
Scula imi devine tare ca piatra cand o aud si excitatia imi curge mai furtunos prin vene.
Harai extaziat cand dulceata ei imi umple gura si inghit zgomotos.
-Hmmm...esti cel mai tare drog pe care l-am consumat vreodată,Nirvana...mormai cu buzele lipite de carnea ei,iar numele ce i-l pronunt pentru prima data,am impresia ca-mi aduce curcubeul pe cerul gurii.
E mieros si plin de nuanțe colorate.
Zambeste si isi ridica soldurile,apoi isi desface genunchii mai tare pentru mine,invitandu-ma astfel sa ma infrupt din ea.
Chicotesc ca un drac și imi apas gura mai tare pe clitorisul ei. O musc si o ling cu frenezie pana cand incepe sa se zvarcoleasca,iar sanii ei plini ce se misca dintr-o parte in alta,incep sa-mi faca cu ochiul. Ii bag pe rand în gura imediat ce orgasmul ii trece si ii sug pana cand sfarcurile ii devin precum doua pietricele tari. Incepe sa suspine de placere,iar sunetele ce le scoate ma ațața mai tare.
O ling umed intre sani,apoi ii inhat gura si incep sa o sarut cu o pofta si cu o foame nebuna. Isi încolăceste picioarele in jurul taliei mele si ma trage mai spre ea,în timp ce degetele i se plimba prin parul meu si din cand in cand ma trage de el.
-Te vreau in mine,imi murmura dorinta ei. Vreau sa te simt. Vreau sa mi-o tragi.
Urlu cand o aud si din nou începem sa ne sarutam cu ardoare in timp ce intind o mana spre noptiera de langa pat si i-au un prezervativ din bol. Rup repede ambalajul si mi-l rulez,apoi imi dirijez scula spre intrarea in pasarica ei.
Ma priveste in ochi cu înflăcărare si o simt ca tânjește la fel de mult după mine,precum o fac si eu după ea.
Focul ce ne arde amândurora prin vene e de nestăvilit,iar cand o patrund,vad satisfacția in ochii ei de gheata.
Suspina si imi apas gura pe a ei. O sarut cu patima in timp ce imi fac loc in canalul virgin si fierbinte,iar temperatura in amandoi o simt cum creste mai tare cu cat ma adâncesc mai mult in gaura strâmtă.
In vreme ce o despic imi vin în minte fel si fel de fantezii cu noi în tot felul de poziții si gem grav cand o vad pe ea lipita de perete sau pe mine cum intru pe la spate in pasarica ei ori cu ea in genunchi la picioarele mele sau cu fata mea afundata intre coapsele ei. Mintea mea o ia razna si jur ca o vreau ca un nebun,insa nu asta e momentul în care sa-mi fac damblaua.
Asta e doar începutul decăderii ei. Ceea ce o sa urmeze dupa noaptea asta sunt sigur ca o sa fie dementa totala. Fiindca am de gând sa o fac sa guste din orice placere interzisa a vieții,iar eu am un stil foarte aparte cand vine vorba de senzații tari si de extaz.
**************************Darko:
Nirvana:
CITEȘTI
Foc pe suflet 🔞 Vol 14
FantasyVolumul 14 | Seria Chronis| 1# - 16/08/23 - Zei Intuneric si umbre. Doua cuvinte ce se imbina perfect cu cele doua jumătati de suflet. Dar in timp ce Zagreus stăpânește o parte din lumea de jos,Nirvana ajunge in ea mai mult din cauza tentatiilor. In...