Capitolul 34

395 66 4
                                    

Nirvana:
In urma cu 5 ani...

-Domnisoara Baconski,masa e servita,aud vocea Luanei si imi iau privirea de pe Drago,apoi ochii mei se țintesc pe blonda ce e angajata doar de cateva luni la conac.
Ma uit acuzator la rochia indecent de scurta ce o poarta pe ea si simt tensiunea cum imi pocneste prin fiecare terminație nervoasa.
„Ma enervează la culme! E nepoata unei doamne de la bucătărie,dar de cand a ajuns sa calce pamantul domeniului in care sunt inchisa de 3 ani,umbla numai cu formele la vedere."
-Ai putea si tu vreodată sa te îmbrac decent?o intreb pe un ton acid si se schimba imediat la fata.
-Dar ce are îmbrăcămintea mea?
-Pai rochia de pe tine nu are o lungime corespunzătoare,iar sanii tai mai au putin si ti se revarsa din decolteu,scuip cuvintele si isi strange buzele intr-o linie subtire.
Da sa comenteze,dar e intrerupta de vocea groasa a lui Darko.
-Ivana!
Imi mut privirea de pe ea si mi-o fixez pe usa terasei din spate a conacului.
-Ce e?il intreb si pufnesc pe nas cand blonda roseste in obraji atunci cand il priveste pe brunet.
-Ia-l pe giuvaier si veniți sa mâncați.
-Pai tu? Nu mănânci?vreau sa știu și il vad cum clatina din cap desi ma aflu la o distanta de cativa metrii departare de el.
-Trebuie sa ajung la o întrunire de partid.
-Si mergi neînsoțiț?intreb iscoditoare.
-Dar cu cine vrei sa merg? Cu mama?intreaba ironic.
-Cu mine!ma ofer și bufneste in ras.
-Nu!mi-o taie direct.
Mijesc ochii,apoi ma uit după micutul Drago si ii fac semn sa vina la mine.
-Hai la mama,ii cer,iar brunetelul ce in curând o sa faca 2 ani,se repede spre mine si chicotesc cand il vad ce viteza prinde.
Il ridic in brate si il sarut zgomotos pe un obraj,dupa imi îndrept pasii spre Darko.
-Vin cu tine,insist si isi arcuieste o sprânceană. Nu poți sa mergi neînsoțit.
-Mda...plescaie din gura. Doar e prima data cand o fac,nu?
-Nu stiu daca e prima data sau nu, dar vreau sa ies dracu puțin in lume!marai,iar el ma fulgera cu privirea,apoi inspira brusc cand Drago incepe sa vorbească pe limba lui si imi ia baiatul din brate atunci cand ajung in fata lui.
-Giuvaierul meu...mormăie si il saruta lung pe frunte.
-Da-i sa mănânce pana ma îmbrac,spun si imediat o zbughesc din loc.
-Nu mergi nicăieri,Nirvana!
„Ei pe dracu! Ba am sa merg! Deja m-am saturat sa stau inchisa. Deși n-am făcut nici o crima,ma simt exact ca o prizoniera."
-Ba ma iei cu tine!strig in timp ce imi îndrept pasii spre scari.
Il aud cum bolboroseste ceva,dar numai de nervii lui nu mai pot eu acum.
„Vreau sa ies naibii de aici. Sa mai vad si eu lumea ca am impresia ca m-am salbaticit de cand ma tine inchisa. Poate sa zică ce vrea și sa facă ce naiba il duce capul,dar o sa ma ia cu el,altfel o sa ne certam de nu o sa mai ajungă la nici o întrunire."
Cu hotărârea curgandu-mi prin vene,urc pana la etajul doi si ma indrept glont spre dormitor. Cand ajung,ma bag repede la dus,apoi ma aranjez si ma machez,dupa imi trag pe mine un set de lenjerie intima și ma infasor intr-un prosop. Ies din dormitor si urc la etajul trei,acolo unde se afla apartamentul în care a locuit mama lui Darko.
Nu e prima data cand vin aici. Am mai facut-o de cateva ori fiindca ma fascinează persoana ei. Cu siguranță daca traia as fi vrut sa o cunosc,dar asa...ajung sa o cunosc prin ceea ce a lăsat în urma si pot sa zic ca a fost un inger pe pământ.
Am găsit tot felul de documente de la donațiile ce le făcea prin tara și sunt cu duiumul. Mama lui Darko a dăruit si a ajutat cat a putut de mult. Insa acum ma aflu in apartamentul ei ca sa-i împrumut o rochie si nu ca sa mai aflu lucruri noi despre ea.
Cand intru in dormitor,pasesc incet pe mocheta groasa,iar cand ajung in fata dulapului,deschid ușile și imi trec ochii peste rochiile luxuriante.
Scot una intr-o nuanta de albastru royal ce are atat gulerul cat si umerii căzuți plini de perle si cu miscari grijulii o trag pe mine dupa ce scap de prosop.
Ma postez in fata comodei cand sunt gata si ma privesc in oglinda. Rochia lunga pana in pamant si eleganta din cale afara imi vine ca turnata si chiar imi da o alură imperiala.
Zambesc,apoi ma uit printre bijuteriile ei si aleg o diadema sa mi-o pun in par,dupa ies din apartament si cobor la etajul doi. Intru din nou in dormitor si ma dau cu parfum,dupa ma incalt cu o pereche de sandale elegante si fara graba revin la parter unde il găsesc pe Darko cu Drago in brate stand la masa mare din salon.
-Pofta buna!le urez cu zambetul pe buze in timp ce ma apropii de ei.
Vad ochii negrii a lui Darko cum iau foc,dar nu de nervi,ci de admiratie. Iar cei albastrii a lui Drago ma privesc cu venerație.
-Mo-moa-sa...spune micutul si chicotesc.
-Multumesc puiule!raspund,iar cand ajung langa el,ma aplec si il sarut pe un obraz.
Cand ma indrept de spate,imi arcuiesc usor o sprânceană si astept sa vad ce are de comentat dracul cu coarne.
Ochii lui încă continua sa-mi analizeze tinuta ce știu ca e impecabila,apoi imi priveste parul frumos aranjat,machiajul natural si rujul rosu de pe buze.
-Mergem?il intreb pe un ton mieros cand vad ca nu deschide gura sa zică ceva si inghite in sec.
Surad,iar ochii lui se mijesc imediat. Vrea sa para enervat de atitudinea mea,dar nu ma prostește. Simt aerul cum incepe sa sfâraie in jurul nostru si sa se încarce de testosteron.
Ii place ce vede,iar dupa pupilele ce i se dilata,n-ar mai vrea sa plece din casa. Cel mai probabil ar vrea sa ma înghesuie prin vreun colt si sa mi-o traga,dar știm amândoi ca nu poate sa lipsească de la întrunire.
-Da,raspunde pe un ton ragusit si se ridica de la masa.
Il lasa pe Drago jos din brate si se lasa pe vine ca sa-l îmbrățișeze strans la piept.
-Nu o sa fim mult timp plecați,giuvaierul meu. Sa fii cuminte,bine?intreaba,iar brunetelul incuviinteaza din cap.
-Ya tebya lyublyu,soptesc cand ma aplec sa il sarut pe frunte,dupa ma uit după doamna Katerina.
În timp ce Darko vorbeste cu micuțul si il asigura ca mai mult de 2 ore nu o sa fim plecați de acasa,eu ma indrept spre ieșirea din salon. Cand ajung in hol dau nas în nas cu blonda indecenta si pufnesc.
-Spune-i Katerinei sa vina pana la mine,ii cer si face stanga imprejur,apoi se îndreaptă glont spre bucătărie.
Aștept cateva minute pana sa apara doamna ce se ocupa cu prepararea zilnica a mancarii si o rog sa se uite de baiat cat noi nu suntem acasă. Ma asigura ca n-o sa-l scape nici o clipa din ochi,iar dupa ce micutul ajunge in bratele ei,noi doi iesim din conac si ranjesc pe sub mustati in vreme ce ne indreptam spre masina.
-Sa nu iti treacă prin cap sa faci pe nebuna,maraie ca scos din minți cand imi surprinde ranjetul.
-Iti e frica?
-Absolut deloc,Ivana. Dar ție o sa-ti fie,te asigur de lucrul asta. De te pune dracu sa deschizi gura mai mult decât trebuie,poți sa-ti iei adio de la baiat,mi-o tranteste,iar cuvintele lui le simt ca pe un baros in moalele capului.
Ma darama atat fizic cât și psihic,iar din cauza durerii ce mi-o provoacă amenințarea lui,ma impleticesc in propriile mele picioare.
Ma prinde imediat de brat ca sa nu ma fac una cu pământul și ma lipește dintr-o miscare de pieptul lui. Ridic ochii spre chipul sau,iar el isi apleca usor capul. Respiratia lui se izbeste cu putere de buzele mele si deși tocmai m-a amenințat ca ultimul ticalos de pe fata pamantului,tot ii raspund la sarut imediat ce imi inhata gura si incepe sa ma sarute cu patima.
-Ai înțeles,Ivana?intreaba cu respiratia groaie,iar vocea i se pierde printre saruturi.
-N-am sa fac pe nebuna,raspund gâfâind.
-Bun...pentru ca in prima faza,pana sa iti iei adio de la baiat,ai sa mai adaugi pe lista constiintei tale alti morți. Asa ca...sa nu iti treacă prin minte sa ne dai de gol,ca am sa le zbor tuturor creierii,spune pe un ton jos si imi inclestez maxilarul.
-Du-te dracu!il injur si dau sa ma desprind de el,dar ma prinde strans de fese si ma lipește mai mult de trupul lui.
-Orice moarte provoc in numele tău,ai sa o porți pe contiinta,Ivana. Si nu te gândi ca n-am sa-i gauresc fruntea lui tat-tu sau lu ma-ta daca ai sa vrei sa le ceri ajutorul. Pentru mine nimeni inafara de tine si de Drago nu reprezinta nimic. De aia vreau sa va țin departe de toate. Ca sa nu aveți de suferit. Toti o sa moara pe capete doar ca tu și giuvaierul sa fiți în siguranta. Ai înțeles?
„Siguranta? Sa fim prizonieri pentru el inseamna sa fim în siguranta? Asta nu-i normal la cap! Iar eu sunt mai nebuna fiindca stau și ii inghit toate gogoșile. Dar ce as putea sa fac? Daca pana sa-l am pe Drago n-am mișcat un deget,acum nici atat nu mai pot face nimic,fiindca nu-mi permit luxul de a risca. E baiatul meu la mijloc si n-am cum sa plec nici cu el,dar nici fara el."

*****

Foc pe suflet 🔞 Vol 14 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum