Capitolul 9

433 70 6
                                    

Zagreus:

Ridic dintr-o sprânceană in timp ce privesc in urma ei cum o zbugheste spre scările ce duc spre camerele fetelor și pentru cateva secunde raman masca.
„De unde vii psychi mou? Si cum de ai aterizat in clubul meu?”
Ma intorc pe calcaie imediat ce dispare din raza mea vizuala și ma asez inapoi pe scaunul de la bar.
-Cine e?il intreb pe Riki.
„Si da...poate o sa spuneți ca sunt zeu si ca pot afla singur,insa stiu cat de periculos este sa intru in mințile altora...Tartarus a demonstrat asta cu foarte mulți ani in urma,iar mama a murit în urma gestului sau si tata era sa dea coltul. Asa ca...nu mersi. Prefer sa aflu pe alte cai,decât sa-mi folosesc puterile.”
-E Anna,raspunde simplu. Si dansează in club de 3 ani.
Mi se blochează mintea cand il aud.
„E Anna si e dansatoare la mine in club?”
-Futu-i!injur cand imi revin în fire și ma dau jos de pe scaun.
Imi îndrept pasii spre etajul unu,iar cand intru in birou,ma trântesc pe scaun si deschid laptop-ul.
-Boris...
-Zagre...
-Pe unde umbli?
-Am ceva treaba. De ce?
„Pentru ca ma interesează o anumita blonda cu ochi de gheata,ce se comporta de parca ar fi speriata de bombe. Și cum de mai bine de 5 ani nu am dat pe la club fiindca ma ocup de afacerile tatei alături de fratii mei,n-am știut ca psychi umbla pe aici de 3 ani de zile.”
-Trebuie sa vorbim despre o dansatoare,raspund in schimb si din nou imi urca tensiunea.
„Cum naiba de a ajuns dansatoare? Futu-i!”
-Care dintre ele?
-O anume,Anna.
-Ce naiba a mai făcut???
„Hmm...la cat de tare s-a ambalat,imi da clar de înțeles ca se cunosc. Nu m-am gândit sa aibă vreo legătură cu Boris doar pentru accentul de rusoaica ce-l are si care mai avea foarte puțin si imi zgaria timpanele. Pentru ca orașul in care locuiesc,găzduiește oameni ce vin de peste Prut si e ceva obișnuit sa dau peste rusi. Pana și giagiá are influente rusești.”
-Vorbim când ajungi la club,Boris.
-Bine...ne vedem în 10 minute.
In timp ce il aștept pe Boris,ma uit peste CV-urile angajaților,dar nu găsesc nici o Anna sau vreun nume ce sa ma ducă cu gandul la rusi.
„Fir-ar...ce e cu misterul asta in jurul tău,psychi mou?”
Imi lipesc ceafa de scaun in clipa in care nu găsesc nici un indiciu despre ea si inchis ochii. Chipul ei mi se conturează perfect in mine si ma cutremur cand vad din nou albastrul înghețat din privirea ei.
„Nu inteleg ce i s-a întâmplat,dar umbra aia de spaima ce am vazut-o in ochii ei ma face sa ma gandesc la ce e mai rau si nu vreau sa trag concluzii primite,fiindca nu-mi doresc sa-mi ies din fire. Dacă o fac...o sa fie jale.”
Sunt scos din ganduri cand Boris intra in birou si deschid doar un ochi.
-Unde umbli si de ce dracu arati de parca n-ai dormit de o săptămână?intreb in vreme ce el se îndreaptă spre raftul de bautura si isi toarnă whisky intr-un pahar.
-Pentru ca n-am dormit de o săptămână,maraie,iar eu imi deschid si celalalt ochi,apoi ridic dintr-o sprânceană.
Il vad cum da paharul peste cap,apoi ofteaza din tot sufletul.
-Ce ai?intreb si isi fixeaza ochii oteliti pe mine.
-Pai...incepe si vad cum încearcă sa-si aleagă cuvintele.
Ma indrept de spate si imi pun coatele pe suprafata biroului in timp ce nu-l scap din priviri.
-Are legătură cu faptul ca nu exista nici o Anna in sistem si totuși am o rusoaica in club ce e dansatoare la bara?intreb pe un ton rece si incuviinteaza incet din cap. Perfect!exclam ironic. Ia un loc si povesteste-mi ce rahat se intampla aici?
Isi umple din nou paharul inainte sa se așeze pe unul dintre scaunele din fata mea,apoi se uita la lichidul de culoarea ambrei si priveste pierdut pentru cateva clipe.
-Anna imi este o prietena din copilărie,incepe si incuviintez din cap. A avut niște probleme și in urma cu 3 ani am scos-o din Rusia,continua si ma incrunt putin.
-Ce probleme?
Isi ridica ochii de pe pahar si ii tinteste pe mine.
-Asta nu pot sa iti spun. E povestea ei,nu a mea,mi-o trântește pe un ton inghetat si i-as spune ca o data ce umbra mea sălășluiește in el,sunt stăpânul lui si ca vrea sau nu,pot sa-l fac sa vorbească,dar asta am apreciat la Boris din prima clipa.
Faptul ca e un bărbat integru,asa ca...n-am altceva de făcut decât sa-i respect decizia.
-Si?? Ai scos-o ilegal si i-ai dat o identitate falsa?intreb si incuviinteaza din cap.
-Exact,raspunde. O găsești în acte drept,Amalia Miron,dar identitatea ei e o minciuna de la început pana la sfarsit.
„Grozav!”
Imi trec o mana prin par cand il aud si inspir adânc.
-De ce naiba e atat de speriata de bombe?intreb si ridica din umeri.
-De acolo vin. Tocmai m-am ocupat de cateva bombe destinate ei,raspunde in schimb.
-Serios?intreb ironic.
-Zagre...imi e prietena. Nu pot sa iti spun exact despre ce e vorba. Dacă ea vrea sa o faca,o sa afli din gura ei,dar nu ma obliga pe mine sa vorbesc despre asta. Eu...
-Inteleg,il intrerup si oftează usurat. Zi-mi măcar cum naiba o cheamă.
-Nici asta nu pot sa-ti spun.
Pufnesc.
-Esti un ticalos,i-o trantesc si incuviinteaza din cap.
Ma ridic de pe scaun nervos si merg in dreptul ferestrelor fumurii. Privesc clubul prin care mișună angajații,dar pe ea nu o vad pe nicăieri.
-Am o curiozitate totuși...
-Ce curiozitate?
-Spui ca e cea mai buna prietena a ta...
-Este,raspunde promt.
-Si cu toate astea...ai pus-o sa danseze la bara,scrasnesc din  dinți.
Pufneste.
-La bar ai o regula. Sa fie doar barbati,asa ca...ăsta a fost singurul loc disponibil. Dar de ce dracu te aprinzi? Nu ma deranjează pe mine si te deranjează pe tine?vrea sa stie si rad sinistru.
-Asta nu-i treaba ta,i-o arunc si maraie.
-Ba eu cred ca este dacă o implica pe ea,sare imediat si din nou il apreciez pentru ca ii este un prieten foarte devotat.
Oftez.
-E o poveste ce aparține zeilor,raspund in timp ce imi plimb privirea prin club.
-Si ce treaba are ea cu zeii?intreaba nedumerit.
-E legata de mine prin naștere,raspund si ii arunc o privire peste umăr.
Ma analizează,apoi clatina din cap.
-Nu stiu ce dracu inseamna asta...si nici ce naiba sa iti raspund,Zagre...
„Mda...nici eu nu stiu ce dracu sa zic...nu stiu nici ce ascunde si nici cum sa o fac sa vorbească având în vedere ca e speriata de orice misca in jurul ei. Dacă ii zic de zei am sa o bag mai tare în sperieți. Deci...ce e de făcut in cazul asta si cum ai sa o scoți la capat,Zagre?”
 
 
 *********************************

Zagreus:

 Nirvana:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 
Nirvana:

 Nirvana:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Foc pe suflet 🔞 Vol 14 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum