Nirvana:
Sar din pat imediat ce ii rumeg pe deplin cuvintele si incep sa ma plimb de colo colo.
„Cum naiba sa fie zeu???"
-Psychi mou...sopteste in timp ce mintea mea o ia razna si il vad cum se apropie incet de mine.
-Nu!strig si intind o mana in fata ca sa-l opresc din orice vrea sa mai facă.
Ochii din nou ii iau foc si incep sa clatin innebunita din cap.
„Vaiii!!! Cum naiba mai scap eu din asta??? Nu pot sa ies din club,fiindca dracu e undeva afara,iar inauntru,am dat peste unul mai mare decât fratele meu! Am dat de stăpânul Infernului!!! Ce ma fac???"
-Calmeaza-te mikroula mou...n-am sa-ti fac nici un rau,ma asigura cand il privesc speriata.
„Nu o sa-mi faca??? Da sigur!!! Cum sa nu??? Pai n-am mai auzit eu baliverne din astea la viata mea?? Si cu toate astea tot am ajuns pe fundul Iadului."
-Vai de mine!exclam șocată.
-Linisteste-te Nirvana!imi cere si ma prinde de o mana,apoi ma trage spre el si ma strange la pieptul lui.
Incep sa tremur din toate incheieturile,iar un oftat zgomotos se desprinde de pe buzele lui.
-Nu am sa te rănesc,psychi mou.
„Nu am de unde sa știu eu lucrul asta! Doamne! Dacă zeului i s-a pus pata pe mine,cum mai scap eu acum de el?? E un zeu,fir-ar sa fie!!!"
-Agapi mou,respira...sopteste si incepe sa ma mangaie usor pe spate.
O fac ca la comanda si sub atingerea lui incep sa ma liniștesc ca prin farmec.
-Mai bine?intreaba cand nici un fior nu-mi mai strabate trupul și ridic usor privirea din pieptul lui.
Nu inteleg cum dracu de m-am calmat atat de repede si cu toate ca sunt sigura ca teama inca o am în vene,totuși nu o mai simt.
-Ce mi-ai făcut?intreb si imi zambeste cu caldura.
-Te-am calmat,raspund de parca asa ceva e un lucru absolut normal.
„Poate o fi,dar nu pentru mine. Serios acum...zeu??? Cum naiba sa fie posibil asa ceva???"
-Asculta-ma psychi mou,imi cere,iar ochii lui ii simt cum sapa adanc in ai mei. Hai sa mergem sa mancam si iti spun tot ceea ce ne leagă.
„Ce ne leagă??? Cum adică ce ne leagă???"
-Nu pot sa parasesc clubul,raspund in schimb si clatina din cap.
Pocneste din degete si o lenjerie intima apare pe mine,apoi o rochita vaporoasa in culori pastelate,plus o pereche de sandale cu toc inalt in picioare.
Fac un pas în spate si ma desprind de el,apoi ma uit buimaca la hainele de pe mine.
-Vrei sa iti aranjez si parul?intreaba si ridic ochii in ai lui.
Nu știu ce sa fac si ce sa ii raspund. Plus ca nu stiu ce o sa se întâmple dacă ma scoate afara din club,iar lucrul asta ma sperie îngrozitor. Problema cea mai mare e ca nu am forta sa ma împotrivesc lui si din nou simt cum sunt încorsetata din toate părțile. Un sentiment ce il urăsc efectiv.
-Nirvana...ma face atenta si clipesc de cateva ori,apoi imi focusez din nou privirea pe chipul lui.
-Da?intreb cu gura uscata.
-Cum facem? Te aranjezi tu sau eu?
„Nu vreau sa ma aranjez,dar nu am cum sa ma împotrivesc lui. Nu am cum sa scap de el indiferent de ce as face...si n-am cum sa ma opun lui. E un zeu in mama ma-sii..."
Cu inima batandu-mi in gat si cu mintea vraiște,ma intorc pe calcaie si pornesc spre baie. Cand intru inauntru ma lipesc cu spatele de usa si ma preling in jos. Imi cuprind genunchii cu bratele,iar lacrimile mute incep sa-mi curga pe obraji.
„Cum mai scap din încurcătură asta???"
Întrebarea incepe sa mi se invarta intr-una in cap,iar frica din nou o simt cum imi ingheata sangele in vene si incep sa tremur incontrolabil.
-Psychi mou...il aud de dincolo de usa si imi sterg repede lacrimile de pe obraji.
-Ies imediat,ingaim cu greu si ma ridic de pe jos.
Ma indrept spre chiuveta si ma spal pe dinti,apoi pe fata si imi prind parul intr-o coada de cal.
Ma dau cu puțin parfum,apoi cu degetele tremurând deschid usa si il gasesc in prag. Ma priveste indurerat,dar in clipa asta nu stiu cum sa-i interpretez atitudinea.
„Daca ma duce de nas? Dacă si el la randul lui e dracul deghizat in înger?? Iar dacă nu fac ce vrea el o sa ma mănânce de vie? Doamne...in ce naiba m-am băgat??"
-Nirvana...
-Sunt gata!i-o tai. Dacă vrei sa ieșim,atunci cine naiba sunt eu sa ma împotrivesc dorințelor tale de zeu?intreb cu ciuda in glas.
Ofteaza.
-Nu vreau sa faci ceva din ce nu vrei. Dar vreau sa-ti demonstrez ca nimeni nu iti poate face rău langa mine. Am sa te apar și am sa te protejez.
Pufnesc.
„Gogosi...el vinde gogoși la bucătăr."
Clatina din cap in urma pufnetului meu,dupa ma prinde usor de-o mana.
-Ai încredere în mine. Nu ai sa patesti nimic. Plus de asta...nu vrei sa ieși și tu din clubul asta? Nu vrei sa simți soarele? Nu vrei sa vezi unde ai ajuns măcar?imi toarnă întrebările pe un ton tentant si din nou partea aceea intunecata din mine se ridica la suprafață.
„Fir-ar sa fie!!! Vreau,dar in egala masura imi e frica. Iar acum imi e frica și pentru dracul ce ma așteaptă afara,nu doar pentru mine. Fiindca o sa-l nimicească dacă o sa clace greșit. Vai de mine...am ajuns sa trăiesc ziua in care sa-mi fie mila de dracul ce m-a nenorocit. Ei...daca asta nu e nebunie curata,atunci nu stiu cum dracu sa o numesc."
-Hai sa mergem,ma îndeamnă si imi inclestez maxilarul.
Nu imi baga gestul in seama,dar in schimb isi împletește degetele cu ale mele si ne punem în mișcare. Imi deschide ușa si ma lasa sa ies înaintea lui.
Cu fiecare pas pe care il fac tot mai aproape de ieșirea din club,inima o simt cum mi se strange in piept.
"Daca asta nu e ziua in care am sa mor,atunci,n-am sa o mai fac prea curând."*****
CITEȘTI
Foc pe suflet 🔞 Vol 14
FantasyVolumul 14 | Seria Chronis| 1# - 16/08/23 - Zei Intuneric si umbre. Doua cuvinte ce se imbina perfect cu cele doua jumătati de suflet. Dar in timp ce Zagreus stăpânește o parte din lumea de jos,Nirvana ajunge in ea mai mult din cauza tentatiilor. In...