Capitolul 16

461 65 7
                                    

Zagreus:

Imediat ce bubui toti rácķetii din jurul nostru,ma reped spre scutul de umbre si imi ridic blonda de jos. O strang la pieptul meu si las energia din mine sa-i patrunda pe sub piele. In cateva clipe ritmul cardiac i se domolește si rasuflu usurat,dupa ma concentrez pe fiecare suflet ce se afla în blocurile din jurul nostru și fac toti oamenii sa uite zgomotele ce au rasunat in cartiner in acelasi timp in care le șterg amintirile.
-Hai sa mergem,zic cand imi termin treaba si pocnesc din degete.
Ajungem toti trei la mine acasă si intind blonda pe canapeaua din living. Boris se lasa pe vine langa ea si o prinde usor de o mana.
-O sa-si revina,il asigur si încuviinteaza din cap.
Inspir adanc,apoi intorc privirea cand aud miscare de pe terasa. Il vad pe tata cum intra alături de mama in casa si amandoi se incrunta vizibil.
-Zagre?intreaba tata in timp ce ochii lui se țintesc pe blonda lesinata.
-Am sa va explic imediat,zic si imi trec de mai multe ori o mana prin par,apoi ma concentrez pe energia lui Tartarus.
-Tar...am nevoie de ajutorul tău.
-Hmmm...vin imediat.
Oftez zgomotos si ma trântesc pe un fotoliu,dupa ma uit la pieptul ei si il vad cum urca si coboara intr-un mod lent.
Mama și tata vin langa mine,iar dupa cateva clipe simt palma tatei cum ma prinde cu fermitate de umăr.
-E psychi,spun,deși ma gândesc ca si-au dat singuri seama pentru ca e prima fata pe care o aduc acasă.
-De ce e lesinata?intreaba mama,iar Boris maraie,apoi se ridica in picioare si se întoarce cu fata spre ai mei.
-Buna ziua,ii saluta si intinde mana dreapta spre tata.
-Salut,raspunde zeul meu.
-Buna,zice si mama.
Rusul da sa deschida gura din nou,dar se oprește cand tot aerul din casa incepe sa vibreze. O umbra neagra apare inainte ca Tar sa se materializeze complet,dupa ochii lui intunecati se țintesc pe mine.
-Poti te rog sa o transformi?intreb si incuviinteaza din cap.
Isi incheie năsturele de la blugi si nici nu vreau sa ma gândesc de ce are picături de sudoare pe tot pieptul dezgolit.
-Ai lasat-o pe tatoasa in mijlocul acțiunii?chicoteste mama cand frate-su se apleaca sa o pupe.
-Mda...surade titanul,apoi da noroc cu tata,dupa cu Boris. Deci...continua si se uita la blonda mea. Ea e psychi hm,concluzionează si face un cuțit din titaniu sa apară intre degetele lui.
Intunericul se agita in piatra ce o are in capătul mânerului si inspir adânc.
„As putea sa las o umbra sa ii patrunda pe sub piele,asa cum am făcut in cazul lui Boris,dar cu toate ca umbrele nu m-ar trada niciodata,gandul ca o sa fie nemuritoare 100% ma linisteste mai tare. Nu stiu ce ascunde,dar rácķetii aia nu sunt un semn bun. Ceea ce imi pune foarte multe semne de întrebare. A zis ca familia ei e din Moscova si ma întreb...ce legătură au ai ei cu acei asasini rusi?”
In timp ce mintea imi lucrează la foc automat,privesc cum Tar isi scoate lanțul si i-l pune ei la gat,apoi trage de decolteul rochiei si ma ridic de pe fotoliu. O prind de mana si privesc cum Tar baga lama in pieptul ei dupa ce medalionul ii marcheaza pielea.
Blonda deschide ochii deodata si priveste speriata in jur,apoi intredeschide buzele cand aerul nu-i mai ajunge in plamani si corpul ii înțepeneste pentru cateva clipe,dupa urla ca din gura de șarpe cand transformarea ia sfârșit si sare de pe canapea,dupa isi invarte ochii speriata prin jur,iar cand il vede pe Boris se năpusteste asupra lui.
Satenul o strange in brate si incepe sa o legene,iar ea inchide ochii si incepe sa respire sacadat.
Sufletul se frânge in mine pentru ca in loc sa o alin eu,o face prietenul nostru comun,dar nu am ce sa fac. Încă nu ma cunoaște si nu știe ce ne leaga. In concluzie sunt un străin pentru ea. Unul ce ea isi închipuie ca o sa-i faca rau,iar eu habar nu am cum sa-i demonstrez contrariu.
-Ce e cu ea?
Ma abțin sa nu pufnesc cand aud vocea lui Tar in mintea mea.
-Daca as știi,ti-as spune...
Ofteaza,dupa se îndreaptă de spate si da salut cu mine,apoi cu tata si din nou o pupa pe mama.
-Mai vorbim,ne spune inainte sa dispară.
-Tar?
-Hm?
-Mersi.
-Nu e nevoie sa-mi mulțumești,Zagre...
-Stiu...dar am ținut sa o fac.
-In regula. Ai grija de tine si vezi cum o scoți la capat cu ea. Nu trebuie sa-ti spun eu ca e plina de întuneric,asa-i?
-Nu...
-Un intuneric ce nu-ti aparține tie,Zagreus.
„Stiu si eu ca nu-mi aparține. Nu stiu cum a fost posibil un asemenea lucru,dar se pare ca psychi mou,a reușit sa facă din imposibil,posibil. Sau poate a fost abuzata? Ar putea fi și asta o explicație. Futu-i...atunci cand am sa-i aflu trecutul cap coada sunt absolut sigur ca am sa-mi ies din minti. Nu pentru ca n-a fost virgina,ca pana la urma nici eu n-am fost un sfânt,dar ea e plina de frici si de traume. Lucru ce ma scoate efectiv din minti. Dar si atunci cand am sa aflu ce o apasa cu siguranță am sa ma transform in monstru ce sălășluiește in mine de la nastere si am sa-i omor pe toti cei ce i-au făcut rău. Pentru ca mai devreme sau mai târziu am sa reușesc sa trec de toate zidurile ei si atunci cand o sa se deschidă complet in fata mea,eu am sa ma scot tot intunericul afara din mine ca sa înghită toti demonii ei.”
 
*****
 
Nirvana:

Foc pe suflet 🔞 Vol 14 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum