Capitolul 18

524 69 8
                                    

Nirvana:

In timp ce o ajut pe Styx sa spele vasele,ii mai pun si întrebări despre zei. Pana acum am aflat foarte multe despre ei si despre familia din care se trage Zagreus. Am aflat si ce presupune sa fii un zeu si m-am speriat la inceput cand am auzit ca pot pătrunde în mintea celor ce le sunt inferiori ca putere,dar apoi m-am liniștit cand toti m-au asigurat ca nici unul dintre ei nu o sa-mi patrunda in cap.
„Atat mi-ar mai trebui! Încă nu stiu cum sa fac cu,Darko si nici cu Zagreus,iar faza cu legenda imi face mintea praf. Cum sa fiu eu jumatatea zeului? Cum sa fiu eu partea de lumina a întregului despre care ei vorbesc,cand eu sunt stricata si plina de întuneric? Doamne...cum am sa o scot la capăt?”
-Frumusete...ii aud vocea venind de undeva de departe.
Clipesc buimaca de cateva ori,dupa vad ca am rămas cu farfuria sub jetul de apa și habar n-am de cand stau cu ea asa.
-Da?raspund si intorc capul incet spre bruneta.
-Vrei sa vorbim despre ce te apasa?intreaba si inima imi tresare in piept.
Clartin din cap,dupa pun farfuria in suport si o iau pe următoarea.
-Uite Nirvana...orice ai avea,te asigur ca noi o sa te înțelegem.
Ma abțin sa nu pufnesc.
„Nici macar eu nu ma inteleg...d-apoi ei...”
-Ma descurc,o asigur si oftează incet.
-Sa stii ca e mult mai ușor atunci cand iti imparti chinul. Plus ca noi suntem invatati de mici sa nu judecam. Pateras a facut o regula de aur din chestia asta si crede-ma,s-au întâmplat multe in familia mea...chiar și blondul meu a dat-o de gard cu mulți ani in urma si cu toate asta am avut puterea sa trec peste. Fiindca iubirea este o forță,Nirvana,imi șoptește si ma mangaie incet pe spate,iar eu ma infior toata. Iubirea e cea care vindeca,continua si ochii mi se umezesc. Iubirea e totul pe lumea asta,înțelegi?
„O fi,nu zic ca nu...doar ca eu am avut parte de o iubire toxica si nu de cea pura despre care vorbește ea.”
-Poate...dar eu încă nu știu cu ce se mănâncă iubirea despre care tu vorbești,ingaim cu greu si clipesc des ca sa alung lacrimile ce stau sa-mi cada pe obraji.
-Dar cu ajutorul lui Zagreus ai sa o cunoști,spune pe un ton cald. E ceea ce ai nevoie,Nirvana. Nimic pe lumea asta nu se compara cu iubirea dintre jumatati. Nimeni nu iti poate oferi Raiul inafara de psychi. El e cel ce vindeca si tot el e cel ce iti oferă totul.
Imi mușc interiorul obrazului cand o aud si inspir adânc pe nas.
„Rai...un cuvânt si un loc ce e foarte departe de mine...”
-Habar nu am ce e ala Rai,soptesc. Cand eram mica,am crezut ca trăiesc în el,imi dau drumul la gura fiindca bruneta asta are un fel de a fi atat de dulce,incat te face sa te deschizi fără sa vrei in fata ei.
-Si? Ce s-a întâmplat?intreaba,iar eu oftez.
-A venit intunericul peste mine,recunosc si pun ultima farfurie in suport,apoi inchid apa.
Ma intorc spre ea,iar ochii ei ma privesc cu o caldura copleșitoare.
-E vorba despre un bărbat,spune si inima mi se opreste in piept. Calmeaza-te,imi cere,iar bratele ei se strang in jurul meu. Dacă nu ești pregatita sa vorbești,atunci nu o face. Nu trebuie sa faci nimic din ce nu vrei.
Bufnesc in plans cand o aud. Faptul ca imi da posibilitatea de a alege,plus ca ma intelege si nu ma obliga sa fac ceva din ce nu vreau,pentru mine contează foarte mult.
De cand ma stiu am fost condiționată si mai mereu trebuia sa port o masca pentru a da bine in fata tuturor. Cu toate ca am fost un copil rasfatat,mereu mi s-au impuns anumite reguli fiindca veneam dintr-o familie influenta. Fara sa imi dau seama atunci,am fost subjugata,iar de câțiva ani incoace am realizat ca am fost o marioneta in mainile tuturor. Atat in mainile părinților mei,cat si in mainile dracului. Cand el a apărut în casa mea si mi-a promis o lume în care pot sa fiu exact cine vrea,fiindca nimănui nu o sa-i peste,am dat in cealaltă extrema pentru ca eu n-am avut niciodată cale de mijloc. Niciodata n-am fost în echilibru,iar lucrul asta l-a ajutat pe el sa-mi spele mințile. Am facut tot ce si-a dorit,fără sa realizez cat de mult ma cufund in intuneric,iar cand am reușit sa deschid într-adevăr ochii,mi-am dat seama ca de fapt nu sunt in Rai,ci ca ma aflu pe fundul Iadului.
Un Iad din care nici pana in clipa de fata n-am reușit sa scap. 
-Da...e vorba despre un bărbat,raspund in urma gândurilor.
-Te-a abuzat?vrea sa stie si ridic incet din umeri.
„Nu stiu daca se cheamă abuz,atunci cand vrei sa faci lucrul asta in urma drogurilor ce le baga în mine. Nu cred ca se poate încadra la asa ceva. Pana la urma si atunci cand eram lucida,eu tânjeam dupa el...dar nu imi dau seama dacă o făceam pentru ca imi doream sa gust din nou din el sau dacă eram influențată de trăirile ce le simțeam alături de el când eram euforica. Nu stiu...de aia nici nu il pot scoate din mine. Fiindca inca nu am reușit sa-mi dau seama. El inca ma afectează si deși m-am desprins de persoana lui de 3 ani de zile,inca n-am reușit sa ma vindec de intunericul său. E pretutindeni in mine. E o pata ce o sa ma urmărească probabil pana cand am sa inchid ochii.”
-Nirvana...mai ești cu mine?aud vocea lui Styx si inchid pentru cateva clipe ochii.
-Imi pare rău...de multe ori ma pierd prin ganduri,oftez. Probabil ma crezi o nebuna,continui si o vad cum clatina usor din cap.
-Chiar deloc...ti-am zis. Si la mine in familie s-au petrecut multe. Am doua cumnate ce au fost abuzate. Una dintre ele chiar a fost violata. Iar sora mea...Nyx era cat pe ce sa sfârșească de mana lui Hefaistos si a lui ma-sa,dar înainte sa-i faca felul,nenorocitul a vrut sa profite de ea. Noroc ca Apollo a ajuns la timp și a salvat-o. De aia iti zic ca orice ar fi,noi toți o sa te înțelegem.
Inghit de mai multe ori ca sa scap de nodul ce mi s-a format in gat,apoi o imbratisez si incepe sa ma mangaie pe spate.
-Inca...nu pot sa vorbesc despre asta...
-Inteleg...e in regula. Cand ai sa fii pregatita,noi o sa fim langa tine.
-Multumesc,soptesc cu lacrimi în ochi.
„E prima data cand un străin ma intelege si ma susține. Inafara de Boris,toti m-au arătat cu degetul dintre apropiații mei si chiar dacă Styx nu știe întreaga poveste,contează pentru mine faptul ca nu ma pune la zid. Cum au făcut ai mei de exemplu.”
Inspir adanc de cateva ori si incerc sa-mi oblig mintea sa nu se mai întoarcă în trecut,apoi ma desprind de ea si zambesc usor in coltul gurii cand ii întâlnesc privirea blândă.
-Ce zici dacă ramai la noi?intreaba si ridic surprinsa dintr-o spranceana. Locul asta e unul dintre cele mai sigure de pe pământ,frumusete.
-Sunt mai multe locuri sigure pe pământ?intreb si incuviinteaza din cap. Nu de alta,dar mie mi-ar prinde bine vreo grota sau ceva,continui si oftează.
-N-am sa-ti ofer o grota,dar poți sa primești un dormitor la etaj dacă nu vrei inca sa dormi cu Zagre in pat.
Din nou mi se pune un nod in gat si inghit de cateva ori ca sa scap de el.
-Pai...nu stiu ce sa zic...
-Nu mai gandi Nirvana. Invata sa te bazezi pe intuiție si dupa ceea ce iti dictează sufletul.
-E greu...soptesc si incuviinteaz înțelegător din cap. La mine busola din interior e stricata.
-Inteleg...ai sa o repari. Sunt sigura ca Zagre o sa-i dea de capat,dar pana atunci,ce zici dacă te ajutam putin sa scapi de toata nebunia asta din jurul tău? Hm? Nu ti-ar prinde bine putin sa respiri,dacă tot ai găsit oamenii potriviți pentru tine?intreaba si cad puțin pe gânduri.
„Pai...in primul rand,nu vreau sa ma obișnuiesc cu binele,iar la final sa ma trezesc din nou in Iad. In al doilea rand imi e frica ca dracul sa nu își trimita săgețile si aici.”
-Uite cum facem,ma scoate vocea ei dulce din ganduri. Stai la noi cateva zile ca să vezi cum te simți. Dacă nu o sa-ti placa,promit ca te duc eu de manuta acasă.
„Acasă...eu nu am casa...de 3 ani am văzut doar interiorul clubului.”
Oftez.
-Hai Nirvana...nimeni nu o sa atenteze la siguranta ta aici. Nici un nebun n-ar indrazni ca ne treaca porțile.
-Pai...nu spuneai ca sunt mai multe locuri sigure unde sa pot sta?
-Ahhh!!surade. Ba da. Dar nu cred ca vrei sa stai singura in casa Chronis,ori in casa lui Nyx sau pe insula Zeus,ori in Olimp. Deocamdată iti sta bine la noi acasă. Dupa ce ai sa te obișnuiești cu noi,atunci o sa poți sta oriunde. Pentru ca suntem o familie foarte mare și foarte primitoare. Înțelegi?intreaba si incuviintez din cap. Bun! Atunci zi-mi...ramai la noi?intreaba cu zambetul pe buze si surad.
„Oricat de mult as vrea sa o refuz,nu pot. N-am cum sa-i rezist. Bruneta asta e fenomenala.”
-Raman,confirm si sare in sus de bucurie.
-Atat am vrut sa aud!striga si scoate un sunet de fericire.
Zambesc.
„La cat de frica imi era la început de faptul ca sunt zei,acum chiar sunt onorata si incantata pentru ca i-am cunoscut. Hmmm...poate totuși...norocul imi surade si mie de data asta,iar soarele o sa-si strecoare cateva raze si-n intunericul meu o data cu apariția lor in viata mea. Sper...sper sa o faca. Fiindca m-am saturat sa umblu ca beznetica prin abis.”

***********************************

Nirvana:

Nirvana:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Styx:

Styx:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Foc pe suflet 🔞 Vol 14 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum